Ik ben te lui, ik ga gewoon naar een cocktailbarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:31 schreef Luxuria het volgende:
Wij hebben met een aantal vriendinnen geld bij elkaar gelegd en daar heel veel verschillende flessen drank van gekocht (goedkoper in Duitsland). Daar maken we regelmatig verschillende soorten cocktails (en shotjes) van, echt ideaal!
Niks mis mee! Dat is ook makkelijk en lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben te lui, ik ga gewoon naar een cocktailbarZelf cocktails maken is ook niet mijn grootste talent
Wij hebben er hier een aantal die erg goed zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:27 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Niks mis mee! Dat is ook makkelijk en lekker.
Wij doen het zelf omdat het echt veel geld scheelt (en we vinden het leuk om te doen).
En hier in de buurt is trouwens niet echt een cocktailbar
Dat ziet er erg goed uit!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wij hebben er hier een aantal die erg goed zijn![]()
Check het cocktailmenu van Loungehttp://bar-celonagroup.com/menu/barcelona-lounge/
Yupquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:35 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat ziet er erg goed uit!
Jij zit op Malta?
Wonen.quote:
Het bevalt me hier prima jaquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef robdriessen het volgende:
Eentje uit eigen keuken. Mashup van twee lievelingscocktails (Cookie Shake en Multiple Screaming Orgasm)
Cookie Nookie!
- 2 grote bollen (slag)roomijs
- 4 Oreo's
- 25ml Wodka
- 25ml Kahlua
- 25ml Baileys
Zet een Hoegaarden glas koud in de vriezer. Doe het ijs in een blender, verkruimel de Oreo's met je handen en laat de stukjes in de blender vallen. Vul aan met de sterke drank en laat blenden tot een egale massa. Indien de 'shake' te dik is voor je smaak, verdun met een scheut melk en laat weer even blenden. Schenk uit in bevroren Hoegaarden glas. Voor ultieme slechtheid nog toppen met slagroom en een extra Oreo.
Vooral geen calorieën tellen
Enjoy!
WOWquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef robdriessen het volgende:
Eentje uit eigen keuken. Mashup van twee lievelingscocktails (Cookie Shake en Multiple Screaming Orgasm)
Cookie Nookie!
- 4 Oreo's
- 25ml Wodka
- 25ml Kahlua
- 25ml Baileys
Zet een Hoegaarden glas koud in de vriezer. Doe het ijs in een blender, verkruimel de Oreo's met je handen en laat de stukjes in de blender vallen. Vul aan met de sterke drank en laat blenden tot een egale massa. Indien de 'shake' te dik is voor je smaak, verdun met een scheut melk en laat weer even blenden. Schenk uit in bevroren Hoegaarden glas. Voor ultieme slechtheid nog toppen met slagroom en een extra Oreo.
Enjoy!
Klinkt erg goed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:10 schreef robdriessen het volgende:
Cookie Nookie!
- 4 Oreo's
- 25ml Wodka
- 25ml Kahlua
- 25ml Baileys
Enjoy!
Wilde 'm ook posten idd, ben geen fan van cocktails, maar een Caiparinha gaat er, zeker op een snikhete zomerdag wel in!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:15 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
En een Caipirinha in het zonnetje is ook genieten![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |