Dat is wel zóó Sex and the City he?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Deze is ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Cosmopolitan
25 ml wodka
15 ml cointreau
30 ml cranberrysap
5 ml limoensap
ijsblokjes.
Die ken ik niet, maar het klinkt heerlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 17:12 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Pisco Sour![]()
[ afbeelding ]
Jammer dat Pisco lastig te krijgen is
Deze lijkt mij echt heerlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Deze is ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Cosmopolitan
25 ml wodka
15 ml cointreau
30 ml cranberrysap
5 ml limoensap
ijsblokjes.
Jawel, in het kader van "nu zijn we gezond bezig":quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:21 schreef Luxuria het volgende:
Nog iemand lekkere cocktails om te posten?
Lekker kiwi!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, in het kader van "nu zijn we gezond bezig":
Green & Gold Kiwi Daiquiri
Ingredients:
(serves 2)
- 1/2 cup white rum
- 2 tbsp lemon juice
- 2 Zespri green kiwifruit
- 2 Zespri gold kiwifruit
- 2 tbsp sugar
Slice kiwis into halves and spoon the fruit out into a blender. Add lemon juice, rum and sugar. Pulse until just blended. Add ice cubes and blend until frothy. Pour into two glasses and serve immediately.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje koffie kleur achtig, was het met koffielikeur?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Luxuria het volgende:
Dit was die cocktail van vakantie die ik echt überlekker vond, maar helaas niet weet wat erin zit![]()
[ afbeelding ]
Nee zat niks van koffie inquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh daiquiris
[..]
Lijkt wel een beetje koffie kleur achtig, was het met koffielikeur?
Ook te doen met aardbeienquote:
Die ziet er wel lekker uit jaquote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Luxuria het volgende:
Dit was die cocktail van vakantie die ik echt überlekker vond, maar helaas niet weet wat erin zit![]()
[ afbeelding ]
Oeh jaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Sorry geen cocktail maar zo lekker:
B-52
[ afbeelding ]
Hebben jullie die wel eens gehad?
Nee die moet ik nog steeds proberen, maar vuur en ik gaan niet samenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Luxuria het volgende:
Sorry geen cocktail maar zo lekker:
B-52
[ afbeelding ]
Hebben jullie die wel eens gehad?
Moet je zeker proberen!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee die moet ik nog steeds proberen, maar vuur en ik gaan niet samen
Maar ik heb 11-08 een Shot till you drop verjaardagDus dan ga ik hem zeker proberen
Nou daar ben ik dus ook bang voorquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:48 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moet je zeker proberen!
Ik vind het ook altijd wel eng om te drinken, ben bang dat ik dat vuur in mijn mond krijg
Maar dat is nog nooit gebeurd.
Wat een leuk idee!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn verjaardag heeft altijd wel een thema, vorig jaar was dat dus een cocktailpartymaar we hadden dus 8 cocktails op de kaart gezet, anders ben je zoveel geld kwijt
Dit jaar heb ik een shot till you drop birthdayDus ben wel blij met het shotjes topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |