Vorige week woensdag nieuw mobiel toestel gekregen door contractverlenging, binnen 2 dagen scherm kapot.. Zondag monteur gekomen en telefoon is opgestuurd.quote:
Nee, niet door eigen fout. Maar dat kan ik niet bewijzen en scherm valt dus niet onder garantie en ben ik sowieso de lulquote:Op maandag 30 juli 2012 10:44 schreef komrad het volgende:
is het toestel door je eigen fout kapotgegaan? Anders is het wel erg vreemd dat jij hier voor op moet draaien
ik zou dat niet zo maar laten gaan. Jij hebt een nieuw toestel waar je voor betaalt hebt (als onderdeel van je contractverlenging). Als het toestel er dan na 2 dagen mee ophoudt zou ik overwegen de koop te ontbindenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, niet door eigen fout. Maar dat kan ik niet bewijzen en scherm valt dus niet onder garantie en ben ik sowieso de lul
Wel onder wettelijke garantie. Zolang heb je hem toch niet?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee, niet door eigen fout. Maar dat kan ik niet bewijzen en scherm valt dus niet onder garantie en ben ik sowieso de lul
Ik niet, ik heb niks met vrachtwagens.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef belle1608 het volgende:
Is er iemand naar het Truckstarfestival geweest dit weekend in Assen??
Hier ging het redelijk tot er rond 2:30 2 klappen kwamen waarvan het leek alsof ze voor de flat insloegen... toen had ik 1 kleuter stijf rechtop in bed zitten en een dreumes als een dood vogeltje in de hoek van z'n ledikantje zat, en 1 baby die vond dat het een mooi moment was voor nachtvoedingquote:Op maandag 30 juli 2012 10:02 schreef kahlie het volgende:
[..]![]()
Weet je dat ik gewoon door al dat onweer heb heen geslapen. En dat nadat ik op de middag zelf al een uur of 2 had geslapen en 's avonds ook nog een uurtje.![]()
iid, ook al zit er geen garantie op, er is wel een redelijke termijn waar een apparaat aan moet voldoen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou dat niet zo maar laten gaan. Jij hebt een nieuw toestel waar je voor betaalt hebt (als onderdeel van je contractverlenging). Als het toestel er dan na 2 dagen mee ophoudt zou ik overwegen de koop te ontbinden
Ja, maar er is dus een barst in het scherm gekomen (waarschijnlijk omdat het scherm niet goed in de behuizing zat)quote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef vannelle het volgende:
[..]
iid, ook al zit er geen garantie op, er is wel een redelijke termijn waar een apparaat aan moet voldoen.
Ik weet zeker dat 2 dagen binnen die termijn valt.
Zou er eens een topic in WGR voor openen, mij lijkt dat je nog enige vorm van consumenten bescherming hebt, daarbij mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het 'nieuwe' product langer meegaat dan 2 dagen, en heb je wettelijk gezien 7/14 dagen de tijd om je aankoop te ontbinden als het product niet voldoet aan de eisen/wensen die je redelijkerwijs mag verwachten van een dergelijk product.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vorige week woensdag nieuw mobiel toestel gekregen door contractverlenging, binnen 2 dagen scherm kapot.. Zondag monteur gekomen en telefoon is opgestuurd.
Valt niet onder garantie: 213 euro betalen of defect toestel terug krijgen
Heb geen 213 dus blijft maar 1 optie over
Dat somt het een beetje op.
Da's idd lastig te bewijzen....jammer dat het schade is en niet "gewoon" niet functioneren...quote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, maar er is dus een barst in het scherm gekomen (waarschijnlijk omdat het scherm niet goed in de behuizing zat)
Op die manier kan je het denk ik niet retourneren
Thnx. Dat ga ik eens proberenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou er eens een topic in WGR voor openen, mij lijkt dat je nog enige vorm van consumenten bescherming hebt, daarbij mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het 'nieuwe' product langer meegaat dan 2 dagen, en heb je wettelijk gezien 7/14 dagen de tijd om je aankoop te ontbinden als het product niet voldoet aan de eisen/wensen die je redelijkerwijs mag verwachten van een dergelijk product.
Maar om de juiste juridische info te verkrijgen lijkt een WGR-topic mij het slimste zodat je goed geinformeerd je strijd met de provider/leverancier aan kan gaan.
Zoek maar eens op google daar vind je dat het vaak voorkomt.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, maar er is dus een barst in het scherm gekomen (waarschijnlijk omdat het scherm niet goed in de behuizing zat)
Die er al lang.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zou er eens een topic in WGR voor openen, mij lijkt dat je nog enige vorm van consumenten bescherming hebt, daarbij mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat het 'nieuwe' product langer meegaat dan 2 dagen, en heb je wettelijk gezien 7/14 dagen de tijd om je aankoop te ontbinden als het product niet voldoet aan de eisen/wensen die je redelijkerwijs mag verwachten van een dergelijk product.
Maar om de juiste juridische info te verkrijgen lijkt een WGR-topic mij het slimste zodat je goed geinformeerd je strijd met de provider/leverancier aan kan gaan.
Oh jee... dat is wel mooie 3 in 1 combi maar niet heus!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hier ging het redelijk tot er rond 2:30 2 klappen kwamen waarvan het leek alsof ze voor de flat insloegen... toen had ik 1 kleuter stijf rechtop in bed zitten en een dreumes als een dood vogeltje in de hoek van z'n ledikantje zat, en 1 baby die vond dat het een mooi moment was voor nachtvoeding
Hoeft ze niet te bewijzen. In de eerste 6 maanden van een defect moet de winkel bewijzen dat JaleesaJoia hem heeft laten vallen bijv. Als er geen val en stootschade op zit wordt dat wat lastig. Ik zou er zeker voor gaan in WGR.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Da's idd lastig te bewijzen....jammer dat het schade is en niet "gewoon" niet functioneren...
I stand corrected.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef kahlie het volgende:
Hoeft ze niet te bewijzen. In de eerste 6 maanden van een defect moet de winkel bewijzen dat JaleesaJoia hem heeft laten vallen bijv. Als er geen val en stootschade op zit wordt dat wat lastig. Ik zou er zeker voor gaan in WGR.
Dat weten niet veel mensen... daarom proberen winkeliers altijd gauw te roepen dat het "niet onder de garantie valt". Ok, prima, laat dan maar weten waarom niet. Ik heb er zo'n hekel aan. Sommige bedrijvenquote:
Het valt helaas niet onder de garantie dus ik hoop dat ze een aaardige winkelier heeft.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:58 schreef kahlie het volgende:
[..]
Dat weten niet veel mensen... daarom proberen winkeliers altijd gauw te roepen dat het "niet onder de garantie valt". Ok, prima, laat dan maar weten waarom niet. Ik heb er zo'n hekel aan. Sommige bedrijven
Valschade valt niet onder garantie, dat is waar.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het valt helaas niet onder de garantie dus ik hoop dat ze een aaardige winkelier heeft.
Fysieke schade aan de buitenzijde van de BlackBerry Hardware, waaronder barsten of krassen in het LCD-scherm, valt niet onder de dekking van deze Beperkte Garantie.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Valschade valt niet onder garantie, dat is waar.
Een gebroken/gebarsten scherm wel, als je hem niet hebt laten vallen. Bijv. vanwege een constructiefout. Ben je buiten de 6 maanden, dan moet jij bewijzen dat je hem niet hebt laten vallen (lastig!), ben je binnen de 6 maanden, dan moet de winkelier dit doen.
Klinkt alsof je er veel verstand van hebt?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Valschade valt niet onder garantie, dat is waar.
Een gebroken/gebarsten scherm wel, als je hem niet hebt laten vallen. Bijv. vanwege een constructiefout. Ben je buiten de 6 maanden, dan moet jij bewijzen dat je hem niet hebt laten vallen (lastig!), ben je binnen de 6 maanden, dan moet de winkelier dit doen.
Dat van die telefoon wist ik inderdaad..quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vorige week woensdag nieuw mobiel toestel gekregen door contractverlenging, binnen 2 dagen scherm kapot.. Zondag monteur gekomen en telefoon is opgestuurd.
Schijnbeweging..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:11 schreef belle1608 het volgende:
*Nederlandse gaat zwemmen!!* @ Olympische Spelen, huh toch niet!! Ze stond wel tussen de starters maar zwemt niet mee :S
Zie: http://www.klacht.nl/2012/07/scherm-galaxy-s3-scheurt/quote:
Welk toestel en werkt de touchscreen nog wel ?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nee. Ik liep ermee in mn hand. Had daarvoor ermee gebeld. Niks aan de hand.. Ik loop ermee in mn hand constateerde de scheurquote:Op maandag 30 juli 2012 11:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zie: http://www.klacht.nl/2012/07/scherm-galaxy-s3-scheurt/
Heb je hem ook niet eerder gestoten of iets dergelijks?
Samsung galaxy s3quote:Op maandag 30 juli 2012 11:28 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Welk toestel en werkt de touchscreen nog wel ?
Sorry, niet gezien.quote:
Dacht ik al, vandaar mijn herhalingquote:
Van die haarscheurtjes had ik idd ook al gehoord.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef JK1982 het volgende:
Ik zie wel dat er andere problemen zijnmet scheurtjes, maar dat is in de behuizing, niet in het scherm zelf.. Dat zal jij niet hebben, anders was het je wel opgevallen waarschijnlijk..
Van problemen met het scherm zelf kan ik zogauw even niks vinden..
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-galaxy-s-iii.html
als ik het geld had, liet ik het wel bij Hi zelf repareren, maar ik heb het niet en ben ook van mening dat ze dit niet kunnen maken tegenover mij na 2 dagen :Squote:Op maandag 30 juli 2012 11:35 schreef Merlijn het volgende:
Probleem in deze is dat het display en het touch gedeelte net als in de iphone4 1 gedeelte is. Een nieuw scherm kost pakweg 180 euro plus wat los plakmateriaal. Reken op 200 euro aan materiaalkosten als ik hem erin moet zetten.
Toch begrijp ik hun standpunt ook wel..quote:Op maandag 30 juli 2012 11:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
als ik het geld had, liet ik het wel bij Hi zelf repareren, maar ik heb het niet en ben ook van mening dat ze dit niet kunnen maken tegenover mij na 2 dagen :S
Maar ik hou 't in gedachte. Dankje
Meestal moet je vooral een grote mond hebben. Blackberry kan zoveel zeggen, maar volgens Nederlands recht heb je garantie op het product, inclusief scherm. Je mag geen garantie geven op delen van het product. Wel kan het zo zijn dat sommige delen korter en andere delen langer garantie krijgen (bijv. op rugzakken waar de ritsen kortere garantie termijnen kennen).quote:Op maandag 30 juli 2012 11:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Fysieke schade aan de buitenzijde van de BlackBerry Hardware, waaronder barsten of krassen in het LCD-scherm, valt niet onder de dekking van deze Beperkte Garantie.
Gelijk hebben en gelijk krijgen is helaas niet altijd het zelfde dus ik hoop dat ze niet afgepoeierd wordt. Je leest er verschillende verhalen over. Bij de één wordt het kosteloos gerepareerd en bij de ander wordt er niets gedaan.
Niet met een telefoon, wel met andere akkefietjes. Helaas. Er kan altijd wel wat mis gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er veel verstand van hebt?
Als het goed is hebben ze jou een voorstel gedaan: reparatie die je betaalt of defect terugsturen. Hierop moet je reageren door aan te geven dat je bestrijdt dat dit niet onder de garantie valt, gezien Burgerlijkwetboek 7 artikel 18, lid 2.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke. Ik heb wel genoeg informatie dus. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er een procedure wordt gestart waarin word gezorgd dat Hi moet gaan bewijzen dat het mn eigen schuld is?
Klopt, maar ik had daar al op gereageer dat ze hem maar weer defect moeten terugsturenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:04 schreef kahlie het volgende:
[..]
Als het goed is hebben ze jou een voorstel gedaan: reparatie die je betaalt of defect terugsturen. Hierop moet je reageren door aan te geven dat je bestrijdt dat dit niet onder de garantie valt, gezien Burgerlijkwetboek 7 artikel 18, lid 2.
"Het BW-boek 7 art 18 zegt hierover in lid 2: Bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst heeft beantwoord, indien de afwijking van het overeengekomene zich binnen een termijn van zes maanden na aflevering openbaart, tenzij de aard van de zaak of de aard van de afwijking zich daartegen verzet."
Je gaat er daarom ook van uit dat ze dit defect kosteloos gaan repareren.
Das niet handig. Uh, dan zo snel mogelijk herzien. Bellen en vragen of hij al is teruggestuurd en dat je op je rechten bent gewezen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had daar al op gereageer dat ze hem maar weer defect moeten terugsturen
WTF!?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hun risico dus... niet de jouwe. Ze willen ja afpoederen. Scherm valt gewoon onder de garantie.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:45 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet jij de procedure evt. starten als ze niet over de brug komen met een ander toestel / kosteloze reparatie en zullen zij vervolgens de rechter moeten overtuigen dat het jouw schuld is. En dat zullen ze echt niet doen want je zal niet de enige zijn met een gebarsten scherm zonder duidelijke reden.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke. Ik heb wel genoeg informatie dus. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat er een procedure wordt gestart waarin word gezorgd dat Hi moet gaan bewijzen dat het mn eigen schuld is?
Klopt, heb je gelijk in. Mijn fout... Het gaat om de non-conformiteit.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:48 schreef frederik het volgende:
Er wordt trouwens verwezen naar de beperkte garantie van Blackbarry's, dat is echter iets anders dan je wettelijke garantie (ook wel bekend als non-conformiteit).
Een verkoper (dus niet fabrikant) is wettelijk verplicht in te staan voor de kwaliteit van het verkochte, gedurende minimaal 2 jaar (artikel 17 lid 2 burgerlijk wetboek boek 7), waarbij hij de bewijsplicht van een oorzaak bij jou geduren de eerste 6 maanden heeft (zie dat artikel 18 van kahlie). Deze verplichting blijft bestaan naast alle beloftes die de verkoper of fabrikant gedaan heeft in een eventuele garantie (artikel 6).
Ik zou me dus niet op de fabrieksgarantie beroepen als daar het beeldscherm is uitgesloten, maar op non conformiteit.
De wet koop op afstand heeft hier niets mee te maken, die geeft je de mogelijkheid om af te zien van een koop gedaan op afstand, en die bedoeling is hier niet zover ik weet
Zijn dat trouwens je eigen woorden, of de woorden van de monteur?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat is bij Samsung een complete module.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:01 schreef Inlognaam het volgende:
Is het glas trouwens alleen kapot, of het hele scherm?
Hmmm, I stand corrected. Thnx Inlognaam. Hoewel ik nog steeds mijn twijfels heb over het loshalen van de digitizer en het glasquote:Op maandag 30 juli 2012 13:12 schreef Inlognaam het volgende:
Eerste link op ebay waar ik op zocht gaf namelijk losse schermpje aan en voor bijv. een iPhone was reparatie van een gebroken scherm echt eurowerk:
Dacht dus enkel het glas zeg maar, dus niet wat eronder zit. Dan kom je uit op zoiets en dat is geen 200+ euro
http://www.ebay.com/sch/i(...)replacement&_sacat=0
Maar als het hele display en digitizer dus kapot is heb je daar niets aan.
Post eens een foto?
Samsung is trouwens een enorm kutbedrijf betreffende reparaties en garanties. Afpoederen zijn ze erg goed in. Tenzij je bijdehand doet, ze wijst op de wet en via consuwijzer bijv. wat wetsartikeltjes meestuurt.
Bij de 3 en de ipad 1/2 zijn de digitizer inderdaad los van het glas. Bij de 4 ben je gelijk 150 euro kwijt (ik spreek helaas uit ervaringquote:Op maandag 30 juli 2012 13:17 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb op die manier weleens een iPhone gerepareerd voor een tientje ofzo. Daar was dus de digitizer en het glas een zeg maar.
Ik heb aan de monteur laten zien dat dat mijn vermoeden was, hij was het met me eens dat het scherm er niet goed in zat.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zijn dat trouwens je eigen woorden, of de woorden van de monteur?
Wow. Geen ideequote:Op maandag 30 juli 2012 12:54 schreef frederik het volgende:
Jaleesa, heb je trouwens een rechtsbijstandsverzekering? En zo ja, dan kan het bedrag van 213 alsnog misschien net te weinig zijn om je bij te staan (drempel van 250 euro bijvoorbeeld)
Wat romantischquote:Op maandag 30 juli 2012 13:21 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 en Merlijn, Merlijn en Belle in het echt gezien hebben!!!
Wat is dat dan voor een k*t monteur? Die is dus duidelijk ook geinstrueerd af te poederen.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik heb aan de monteur laten zien dat dat mijn vermoeden was, hij was het met me eens dat het scherm er niet goed in zat.
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:26 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat romantisch. Samen voor de spiegel
Je hebt toch hoop ik wel de goede Merlijn mee terug genomen.quote:
Die ene had een baard....quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je hebt toch hoop ik wel de goede Merlijn mee terug genomen.
Gelukkig maar.quote:
* Merlijn voelt even aan kin....quote:
We hebben allebei gelijk:quote:Op maandag 30 juli 2012 13:39 schreef Inlognaam het volgende:
Ik kwam elders trouwens tegen dat Merlijn het juist heeft en de touchscreen en het LCD display zelf een unit zijn bij de S3. Lekker als enkel het glas beschadigd is...
Waarom wil jij afvallen? Niks mis met jouw figuurtje toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:41 schreef kahlie het volgende:
Goede bloedresultaten terug
Voor het eerst sinds Januari weer binnen de normen!(In Januari hield dat maar 2 weken aan, maar nu vast wel langer!)
Reactie: Oh, dus dat wordt gebak vanavond! Mijn Reactie: Nee! Ik wil nog afvallen
Lief complimentquote:Op maandag 30 juli 2012 13:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom wil jij afvallen? Niks mis met jouw figuurtje toch?
Flink warm stoken zodat de lijm zacht wordt en dan voorzichtig lossnijden. Met een temperatuur waarbij het display niet beschadigd raakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
We hebben allebei gelijk:
[ afbeelding ]
Het glas zit vast aan het display en het display en de digitizer zijn 1 unit. en het scheiden is een delicaat klusje
Das de nep Belle. De echte Belle heeft volgens dr usericon een bloempje en een veel lieve gezichtje zonder gemaakte lach!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:44 schreef belle1608 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(foto's staan op FB)
NIET!quote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das de nep Belle. De echte Belle heeft volgens dr usericon een bloempje en een veel lieve gezichtje zonder gemaakte lach!
Er is ook maar één echte belle.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:50 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Das de nep Belle. De echte Belle heeft volgens dr usericon een bloempje en een veel lieve gezichtje zonder gemaakte lach!
Dus jij zit Merlijn voor de gek te houden al die tijdquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dus jij zit Merlijn voor de gek te houden al die tijd![]()
En ons ook...
Kun je je FB even door pm'en. Ik wil foto's kijken
Ik heb liever "mijn" Belle dan zo'n plastic geplamuurd figuurquote:Op maandag 30 juli 2012 13:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dus jij zit Merlijn voor de gek te houden al die tijd![]()
En ons ook...
Kun je je FB even door pm'en. Ik wil foto's kijken
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb liever "mijn" Belle dan zo'n plastic geplamuurd figuur![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Foto's zijn (nog) niet bewerkt, heb ze alleen gedraaid hahaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam zit op ongeveer de helft met foto's kijken. Leuk hoor!
Ah okquote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef Inlognaam het volgende:
Maakt niet uitIk ben nog nooit in Disneyland geweest dus krijg zo best een aardige indruik van hoe het eruit ziet.
Niet nodig gehadquote:Op maandag 30 juli 2012 14:23 schreef Inlognaam het volgende:
Maakt niet uitIk ben nog nooit in Disneyland geweest dus krijg zo best een aardige indruk van hoe het eruit ziet.
Ik heb trouwens nog geen zakdoekje gespot
Ik ben ook nog maar net klaar met douchen enzo xDquote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Niet nodig gehadheb me in kunnen houden
* belle1608 maar eens douchen gaat...
* belle1608 nog steeds in pyjama & badjas zit
Hij en zijn denkbeeldige vriendje.quote:
gezelligquote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
Wij zitten nu in Ballorig, thank God voor gratis wifi!
En, vind je het leuk in de ballenbak?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef vannelle het volgende:
Wij zitten nu in Ballorig, thank God voor gratis wifi!
Ik wil ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |