SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Gamen!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik werk niet omdat ik vakantie heb.
Vakantie heb.
Ik heb vakantie.
Met dit weer.
Vakantie.
Orcs Must Diequote:
Op je SSD. Windows installeren duurt dan 20min. Dan de rest alleen nogquote:Op maandag 30 juli 2012 10:29 schreef AapO het volgende:
gvd wilde ik net posten wordt het gelockt, maar ik moet eigenlijk me laptop herinstallen
jah dat wilde ik dus ook gaan doen vandaag maar moet effe windows 7 iso fixxen, en visual studio enzoquote:Op maandag 30 juli 2012 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Op je SSD. Windows installeren duurt dan 20min. Dan de rest alleen nog
Die heb je toch gewoon legaal in je software kast staan?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah dat wilde ik dus ook gaan doen vandaag maar moet effe windows 7 iso fixxen, en visual studio enzo
Ik had je toch een MSDN account gegeven?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah dat wilde ik dus ook gaan doen vandaag maar moet effe windows 7 iso fixxen, en visual studio enzo
true maar ik heb een originele van me werk nog liggen, alleen die ligt thuisquote:Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had je toch een MSDN account gegeven?
Heb je wrs niks aan. Key zal niet meer activeren en moet je MS bellen. Kan beter nieuwe van MSDN trekken en snel een iso fikken op een lege dvd.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef AapO het volgende:
[..]
true maar ik heb een originele van me werk nog liggen, alleen die ligt thuiskey heb ik overigens net effe uit register getrokken.
'gegeven' nog wel? welk bedrijf is daar de dupe van?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had je toch een MSDN account gegeven?
Mijn vorige werkgeverquote:Op maandag 30 juli 2012 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'gegeven' nog wel? welk bedrijf is daar de dupe van?
Schavuit!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Schavuit!
(niet dat ik niet een USB HDD heb staan met ISO's van W2K3 server, SQLServer en nog wat zooi van mijn vorige werkgever welke ik per ongeluk niet heb verwijderd)
njah bij ons komen ze controlleren van MS op gebruik van licenties dus ik moet wel me eigen serial gebruiken, anders krijg ik slaagquote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Ja als ik iets zelf nodig heb gebruik ik de MSDN van mijn vorige werkgever, anders heb ik mijn eigen account nog maarja, waarom die gebruiken als ik die van andere kan gebruiken?
Ze komen nooit controlerenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef AapO het volgende:
[..]
njah bij ons komen ze controlleren van MS op gebruik van licenties dus ik moet wel me eigen serial gebruiken, anders krijg ik slaag
njah wij kregen namelijk wel boetes geloof ikquote:Op maandag 30 juli 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze komen nooit controlerenen die clubs als BSA enzo die mogen alleen vragen of ze mogen kijken maar die heb ik ook al 2x de deur gewezen
Flikker eens gouw op
Dat zou zo dom zijn, dan hebben jullie iemand van een stichting binnen gelaten om door jullie netwerk te komen kijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef AapO het volgende:
[..]
njah wij kregen namelijk wel boetes geloof ik
O ze komen echt wel controleren hoor wees maar niet bang, al zo vaak meegemaakt dat er boetes worden opgelegd. Moet a.s. vrijdag ook een bedrijf gaan helpen met SQL migraties omdat het aantal licenties wat ze hadden draaien een veelvoud was van wat ze hadden gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze komen nooit controlerenen die clubs als BSA enzo die mogen alleen vragen of ze mogen kijken maar die heb ik ook al 2x de deur gewezen
Flikker eens gouw op
Vreemd, MS is bij mijn huidige werkgever toch wel al eens langsgeweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zou zo dom zijn, dan hebben jullie iemand van een stichting binnen gelaten om door jullie netwerk te komen kijkenAangezien MS dit zelf niet doet en NL hier geen instanties voor heeft die dit rechtmatig doen.
Dat is nooit iemand van MS zelf. Het zijn stichtingen die betaald worden door software boeren om te vragen of ze ergens mogen komen controleren. In mijn ervaring doen ze dit best agressief à la jehova's getuigen aan de deur. Beetje doen alsof ze er recht op hebben enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vreemd, MS is bij mijn huidige werkgever toch wel al eens langsgeweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |