SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Gamen!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
Ik werk niet omdat ik vakantie heb.
Vakantie heb.
Ik heb vakantie.
Met dit weer.
Vakantie.
Orcs Must Diequote:
Op je SSD. Windows installeren duurt dan 20min. Dan de rest alleen nogquote:Op maandag 30 juli 2012 10:29 schreef AapO het volgende:
gvd wilde ik net posten wordt het gelockt, maar ik moet eigenlijk me laptop herinstallen
jah dat wilde ik dus ook gaan doen vandaag maar moet effe windows 7 iso fixxen, en visual studio enzoquote:Op maandag 30 juli 2012 10:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Op je SSD. Windows installeren duurt dan 20min. Dan de rest alleen nog
Die heb je toch gewoon legaal in je software kast staan?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah dat wilde ik dus ook gaan doen vandaag maar moet effe windows 7 iso fixxen, en visual studio enzo
Ik had je toch een MSDN account gegeven?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:31 schreef AapO het volgende:
[..]
jah dat wilde ik dus ook gaan doen vandaag maar moet effe windows 7 iso fixxen, en visual studio enzo
true maar ik heb een originele van me werk nog liggen, alleen die ligt thuisquote:Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had je toch een MSDN account gegeven?
Heb je wrs niks aan. Key zal niet meer activeren en moet je MS bellen. Kan beter nieuwe van MSDN trekken en snel een iso fikken op een lege dvd.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:36 schreef AapO het volgende:
[..]
true maar ik heb een originele van me werk nog liggen, alleen die ligt thuiskey heb ik overigens net effe uit register getrokken.
'gegeven' nog wel? welk bedrijf is daar de dupe van?quote:Op maandag 30 juli 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had je toch een MSDN account gegeven?
Mijn vorige werkgeverquote:Op maandag 30 juli 2012 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'gegeven' nog wel? welk bedrijf is daar de dupe van?
Schavuit!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Schavuit!
(niet dat ik niet een USB HDD heb staan met ISO's van W2K3 server, SQLServer en nog wat zooi van mijn vorige werkgever welke ik per ongeluk niet heb verwijderd)
njah bij ons komen ze controlleren van MS op gebruik van licenties dus ik moet wel me eigen serial gebruiken, anders krijg ik slaagquote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Ja als ik iets zelf nodig heb gebruik ik de MSDN van mijn vorige werkgever, anders heb ik mijn eigen account nog maarja, waarom die gebruiken als ik die van andere kan gebruiken?
Ze komen nooit controlerenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef AapO het volgende:
[..]
njah bij ons komen ze controlleren van MS op gebruik van licenties dus ik moet wel me eigen serial gebruiken, anders krijg ik slaag
njah wij kregen namelijk wel boetes geloof ikquote:Op maandag 30 juli 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze komen nooit controlerenen die clubs als BSA enzo die mogen alleen vragen of ze mogen kijken maar die heb ik ook al 2x de deur gewezen
Flikker eens gouw op
Dat zou zo dom zijn, dan hebben jullie iemand van een stichting binnen gelaten om door jullie netwerk te komen kijkenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:59 schreef AapO het volgende:
[..]
njah wij kregen namelijk wel boetes geloof ik
O ze komen echt wel controleren hoor wees maar niet bang, al zo vaak meegemaakt dat er boetes worden opgelegd. Moet a.s. vrijdag ook een bedrijf gaan helpen met SQL migraties omdat het aantal licenties wat ze hadden draaien een veelvoud was van wat ze hadden gekocht.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze komen nooit controlerenen die clubs als BSA enzo die mogen alleen vragen of ze mogen kijken maar die heb ik ook al 2x de deur gewezen
Flikker eens gouw op
Vreemd, MS is bij mijn huidige werkgever toch wel al eens langsgeweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat zou zo dom zijn, dan hebben jullie iemand van een stichting binnen gelaten om door jullie netwerk te komen kijkenAangezien MS dit zelf niet doet en NL hier geen instanties voor heeft die dit rechtmatig doen.
Dat is nooit iemand van MS zelf. Het zijn stichtingen die betaald worden door software boeren om te vragen of ze ergens mogen komen controleren. In mijn ervaring doen ze dit best agressief à la jehova's getuigen aan de deur. Beetje doen alsof ze er recht op hebben enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vreemd, MS is bij mijn huidige werkgever toch wel al eens langsgeweest.
njah weet je, we hebben een regeling waarmee we dingen kunnen verklaren enzo, dan ist geen probleem, echter had het toen wat achterstandquote:Op maandag 30 juli 2012 11:14 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is nooit iemand van MS zelf. Het zijn stichtingen die betaald worden door software boeren om te vragen of ze ergens mogen komen controleren. In mijn ervaring doen ze dit best agressief à la jehova's getuigen aan de deur. Beetje doen alsof ze er recht op hebben enzo.
De boetes zijn trouwens net zo vaag. het is een grijs gebied. MS stuurt een boete maar pas bij betaling erken je dat je fout zat. Dit kunnen zij niet aantonen maar door in te gaan op het verzoek van de boete erken je dat ze gelijk hebben.
Als je niet betaald kunnen ze je nog aanklagen voor software fraude maar dit doen ze niet bij MKB's. Dit is pas interessant bij multinationals. Maar ze moeten de mensen wel een beetje bang houden.
Ja wij zijn zelf super turbo mega gold uber partner van MS, dus we krijgen licenties voor allesquote:Op maandag 30 juli 2012 11:23 schreef AapO het volgende:
[..]
njah weet je, we hebben een regeling waarmee we dingen kunnen verklaren enzo, dan ist geen probleem, echter had het toen wat achterstand
Super turbo mega gold uber?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wij zijn zelf super turbo mega gold uber partner van MS, dus we krijgen licenties voor alles
Nee dat houd gewoon in dat we aan bepaalde competenties voldoen van Microsoft. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld alleen MS intern en alleen MS SQL voor onze klanten. Hier is MS zo blij mee dat je dan een partner word. Afhankelijk van de hoeveelheid compententies waar je aan voldoet krijg ben je een partner, silver partner, gold partner of super turbo mega gold uber partner!quote:Op maandag 30 juli 2012 11:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Super turbo mega gold uber?Waar ik vandaan kom, noemen we dat gewoon holmaatjes, als het zo'n stadium bereikt heeft.
Mijn opmerking was ook niet serieus natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee dat houd gewoon in dat we aan bepaalde competenties voldoen van Microsoft. Zo gebruiken wij bijvoorbeeld alleen MS intern en alleen MS SQL voor onze klanten. Hier is MS zo blij mee dat je dan een partner word. Afhankelijk van de hoeveelheid compententies waar je aan voldoet krijg ben je een partner, silver partner, gold partner of super turbo mega gold uber partner!
Afhankelijk van hoe erg partner je bent, krijg je privileges als bijvoorbeeld licenties voor je bedrijf.
Hier hebben ze wel een premier support contract, ook wel erg leukquote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wij zijn zelf super turbo mega gold uber partner van MS, dus we krijgen licenties voor alles
Ja wij hebben iets van 10 support cal's gratis. Maar dan word je ook wel echt meteen geholpen. Pas 1x nodig gehad toen we Dynamics 2010 gingen implementeren en mijn Exchange dat niet goed vond om een of andere reden. Dus MS gebeld en bleek uiteindelijk aan een foute AD schema te liggen maar was een bug... Had ik nooit zelf gevonden.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel een premier support contract, ook wel erg leuk
Sinds ik hier zit hebben ze geen calls meer hoeven maken voor SQL Support en houden ze meer over voor Windows... was ook leuk om te horenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja wij hebben iets van 10 support cal's gratis. Maar dan word je ook wel echt meteen geholpen. Pas 1x nodig gehad toen we Dynamics 2010 gingen implementeren en mijn Exchange dat niet goed vond om een of andere reden. Dus MS gebeld en bleek uiteindelijk aan een foute AD schema te liggen maar was een bug... Had ik nooit zelf gevonden.
Wel beste support ooit, had iemand met zoveel kennis aan de lijn dat hij mss wel Exchange gemaakt had! (Vast niet maar om het duidelijk te maken)
Echt hè.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ah, dit is het ICT topic geworden?
Whehe, plus dat die systeembeheerders ook wel hun banen kunnen behouden omdat het personeel soms te dom voor woorden is. Waarvoor ze hier op het werk soms wel niet meteen systeembeheer roepen.. *help, de luidsprekers/muis/headset/whatever doen het niet* (kijke ven naar de instellingen trut).quote:
Dat vind ik een goed ideequote:Op maandag 30 juli 2012 12:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè.Zullen wij dan over iets anders beginnen?
Ik moest lachen bij 'de muis doet het niet'. Klopt, ik ben zo lui.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:36 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Whehe, plus dat die systeembeheerders ook wel hun banen kunnen behouden omdat het personeel soms te dom voor woorden is. Waarvoor ze hier op het werk soms wel niet meteen systeembeheer roepen.. *help, de luidsprekers/muis/headset/whatever doen het niet* (kijke ven naar de instellingen trut).
[..]
Dat vind ik een goed idee
Ga je nog skaten vandaag?
Echt hè, normaal lees ik alles, écht alles, maar nu heb ik best wat posts overgeslagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:48 schreef bijdehand het volgende:
Ik wilde teruglezen, maar tering zelfs met een machete kom ik niet door dit oerwoud der nerdheid heen
Lolquote:Op maandag 30 juli 2012 12:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij 'de muis doet het niet'. Klopt, ik ben zo lui.![]()
Maar ik denk dat ik vanmiddag nog even ga skaten ja, als het niet al te warm is. Ben wel benieuwd of ik daar niet na 10 minuten al spijt van krijg.En jij vanavond nog?
Mijn machete werkte niet, zoals ik zei, dus vloog ik met mijn jetpack over alle nerdposts heen.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè, normaal lees ik alles, écht alles, maar nu heb ik best wat posts overgeslagen.
Ik zou in theorie met DJ over mijn studie kunnen praten, is ook niet te doen voor de meesten waarschijnlijk, ware het niet dat ik echt enorm veel weer vergeten ben.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn machete werkte niet, zoals ik zei, dus vloog ik met mijn jetpack over alle nerdposts heen.Ik zal hier niets over mijn studie uitgebreid uitleggen want dan is het ook niet te doen voor jullie
Ja, alcohol hè muis, slecht voor je brein!quote:Op maandag 30 juli 2012 12:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zou in theorie met DJ over mijn studie kunnen praten, is ook niet te doen voor de meesten waarschijnlijk, ware het niet dat ik echt enorm veel weer vergeten ben.(Ik heb een 'ik begin heel laat met leren voor mijn tentamen'-tic
)
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, alcohol hè muis, slecht voor je brein!
Jullie moeten die arme muis ook niet zo dronken voerenquote:Op maandag 30 juli 2012 12:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, alcohol hè muis, slecht voor je brein!
Haphaphap: ik heb 3 wijntjes op en heel veel water, dus niet eens aangeschoten.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:05 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jullie moeten die arme muis ook niet zo dronken voeren
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 13:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haphaphap: ik heb 3 wijntjes op en heel veel water, dus niet eens aangeschoten.
Niet zo happen jijquote:Op maandag 30 juli 2012 13:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haphaphap: ik heb 3 wijntjes op en heel veel water, dus niet eens aangeschoten.
Daar irriteer jij je ook zó hard aan...quote:
Is geen grap.:P Ik praatte zoals ik altijd doe, kon prima lopen en werd niet klef. Als ik dat wel doe, moet ik even dimmen. Dus nee, ik was écht niet aangeschoten.quote:
Wat een timing, nu met de vakantie en de andere auto niet zo lang geleden.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, pauze.. Eens even langs de garage omt e informeren wat voor aderlating het zal zijn om een elektrisch raammechanisme te laten vervangen..
Ach, dat zijn kosten waar je sowieso rekening mee moet houden als je een auto koopt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat een timing, nu met de vakantie en de andere auto niet zo lang geleden.
Van de sloop halen en zelf er in rammen? Scheelt veel in de kosten. Afhankelijk van wat voor auto het is, is er vast een forum met een hoop handige mensen die je de goede kant op kunne wijzen! Heb zo al redelijk wat euros bespaardquote:Op maandag 30 juli 2012 13:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, pauze.. Eens even langs de garage omt e informeren wat voor aderlating het zal zijn om een elektrisch raammechanisme te laten vervangen..
Je was wel heel kwiek en vrolijk, maar dat ben je natuurlijk altijdquote:Op maandag 30 juli 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Is geen grap.:P Ik praatte zoals ik altijd doe, kon prima lopen en werd niet klef. Als ik dat wel doe, moet ik even dimmen. Dus nee, ik was écht niet aangeschoten.
Voor deze uitspraak heeft men het spreekwoord 'makkelijker gezegd dan gedaan' voor uitgevonden.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Van de sloop halen en zelf er in rammen? Scheelt veel in de kosten. Afhankelijk van wat voor auto het is, is er vast een forum met een hoop handige mensen die je de goede kant op kunne wijzen! Heb zo al redelijk wat euros bespaard![]()
Zie ik eruit als automonteur?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor deze uitspraak heeft men het spreekwoord 'makkelijker gezegd dan gedaan' voor uitgevonden.
Ja.quote:
Haha shifto was gehandicapt.quote:Ik kon nauwelijks een schroevendraaier vasthouden 4 auto's geleden
Deze post had ik al voor 98% voorspelt. Je word voorspelbaar :/quote:Op maandag 30 juli 2012 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Haha shifto was gehandicapt.
Dit is echt een KK-reactiequote:Op maandag 30 juli 2012 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Deze post had ik al voor 98% voorspelt. Je word voorspelbaar :/
En het is ook 'voorspeld'. Maar KK-reactie valt wel mee toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is echt een KK-reactieTevens is het 'je wordt'.
Kloptquote:
Iemand moet het doen als ie weg isquote:Op maandag 30 juli 2012 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is echt een KK-reactieTevens is het 'je wordt'.
Dat wilde ik doenquote:
Nouja, het raam van deze auto is nog niet eerder kapot geweest.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat een timing, nu met de vakantie en de andere auto niet zo lang geleden.
Was het maar zo'n feest. Ik rijd franse auto's, die zitten zodanig irritant in elkaar dat je bijna nergens zelf aan kan sleutelen. Het raammechanisme in ieder geval niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Van de sloop halen en zelf er in rammen? Scheelt veel in de kosten. Afhankelijk van wat voor auto het is, is er vast een forum met een hoop handige mensen die je de goede kant op kunne wijzen! Heb zo al redelijk wat euros bespaard![]()
Uitermatequote:Op maandag 30 juli 2012 13:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar irriteer jij je ook zó hard aan...
Truequote:Op maandag 30 juli 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wilde ik doenAch dan ga ik elders opscheppen over die 3 vrouwen die ik gister heb geneukt.
Ik heb een AX en een Clio gehad, behoorlijk Frans en inderdaad kut! Durf ook niet te zeggen hoe dat electrisch werkt, waren allemaal domme niet luxe autos zonder opties dusjaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, het raam van deze auto is nog niet eerder kapot geweest.
Van de clio wel, maar dat is alweer een paar jaar terug. Maar inderdaad, die had wel een paar andere probleempjes (die finacnieel gelukkig mee bleken te vallen).
En inderdaad, met zulke kosten moet je rekening houden, maar het valt altijd tegen..
[..]
Was het maar zo'n feest. Ik rijd franse auto's, die zitten zodanig irritant in elkaar dat je bijna nergens zelf aan kan sleutelen. Het raammechanisme in ieder geval niet.
Had ik nou toch maar voor de leasebak gekozen. Maar dan zou ik qua luxe en grootte erop achteruit gaan..
Vacantione dacht ikquote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, waar is die Delftsche kerel eigenlijk?
Busladingen Poolse vrouwen neuken.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, waar is die Delftsche kerel eigenlijk?
Nouja, mijn Clio doet al een aantal jaar trouwe dienst. Op een paar reparaties na doet ie het verder prima, en heeft me al bijna 100.000km rondgereden. De teller staat nu op 180.000, dus de 200.000 gaan we ook wel halen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:16 schreef shifto het volgende:
[..]
True
[..]
Ik heb een AX en een Clio gehad, behoorlijk Frans en inderdaad kut! Durf ook niet te zeggen hoe dat electrisch werkt, waren allemaal domme niet luxe autos zonder opties dusja
Wow, jij hebt denk ik de meest luxe Clio op aarde!quote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nouja, mijn Clio doet al een aantal jaar trouwe dienst. Op een paar reparaties na doet ie het verder prima, en heeft me al bijna 100.000km rondgereden. De teller staat nu op 180.000, dus de 200.000 gaan we ook wel halen.
Wil hem ook niet inruilen, ben gehecht aan de foute luxe in dat ding; volledig leer, houtinleg, schuifdak, airco natuurlijk. En dat in een clio
Citroën heb ik dan weer helemaal niks mee
Heb ook nog een tijdje in een Koreaan gereden, dat was wel aardig.. Maar ook niet meer dan dat.
lang leve lease autosquote:Op maandag 30 juli 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Wow, jij hebt denk ik de meest luxe Clio op aarde!Maar wel zeker de 1.2 motor? Die ging mij niet hard genoeg, maar de 2.0 was niet te betalen
1.2 daar doe ik het niet voor hoor. Had een 1.2 op vakantie, dat is niet vooruit te branden.. Dan kan je een kop koffie zetten als je iemand in wil halenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Wow, jij hebt denk ik de meest luxe Clio op aarde!Maar wel zeker de 1.2 motor? Die ging mij niet hard genoeg, maar de 2.0 was niet te betalen
Da's toch 10 jaar geleden dat ik die 1 heb gehad.quote:
Die williams dingen zijn wel vet jaquote:Op maandag 30 juli 2012 15:01 schreef shifto het volgende:
Die 2.0 was trouwens een Clio Williams. Waren er niet zoveel van gemaakt maar die wilde ik op zich wel
The 2.0 L 16-valve straight-4 engine rated at 150 PS (110 kW) and a top speed of 215 km/h (134 mph)
[ afbeelding ]
Dat ding accelereerde als een mofo! Heb er 2 zien rijden so far waarvan 1 een neppert die gewoon zo gespoten was
Met die KM stand heb je dan wrs een type2? Die zijn er nog bruter, dan heb je een V6!! Maar die zien er te gay uitquote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die williams dingen zijn wel vet ja
Maar mijn clio is ook niet uit dat bouwjaar
mee eens, ik heb ook een gegeneraliseerde haat aan franse autos, daarbij ook fransen en heel frankrijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:11 schreef bijdehand het volgende:
Franse auto's![]()
Frankrijk![]()
Duitsland![]()
Frankrijk
Zo hoor ik het graag. Een goede Fransman is een dode Fransman, en de beste Fransman is een Fransman die ik heb gedood. Zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:26 schreef AapO het volgende:
[..]
mee eens, ik heb ook een gegeneraliseerde haat aan franse autos, daarbij ook fransen en heel frankrijk
Toevallig een week of 2-3 nog berekend wat ik overhoud van mijn reiskostenvergoeding (19c /km). Incl. onderhoud en benzine en APK etc maak ik 4c verlies per kmquote:Op maandag 30 juli 2012 15:25 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Type 2 inderdaad.
Die V6 is echt belachelijk ja. Maar dan heb je de motor dus ook zitten waar normaal de achterbank is. Lijkt me ook wel weer apart, hele tijd dat geronk achter de hoofd
.
Maar ik rij momenteel vooral in m'n Megane, die heeft een iets moderner motorblok = zuiniger = scheelt weer in de kosten = meer geld overhouden van mn km-vergoeding.
Krijg nu 285 euro / Maand, daar hou ik 85 euro / maand aan over voor onkosten aan de auto (grofweg), maar met 2 onderhoudsbeurten per jaar is dat ook redelijk snel op :Squote:Op maandag 30 juli 2012 15:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Toevallig een week of 2-3 nog berekend wat ik overhoud van mijn reiskostenvergoeding (19c /km). Incl. onderhoud en benzine en APK etc maak ik 4c verlies per km
8 aug toch maar eens een leasebak "eisen"
Als ze nou iets verder naar voren gaan zitten dan kunnen ze die mooie tjoektjoek van dichtbij bekijken en lossen ze het probleem op.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)nd-IND-Den-Bosch.ece
Ben benieuwd tot hoelang ze het daar volhouden.
Ik vroeg me al af wat al die zwartjoekels daar deden jaquote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)nd-IND-Den-Bosch.ece
Ben benieuwd tot hoelang ze het daar volhouden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze nou iets verder naar voren gaan zitten dan kunnen ze die mooie tjoektjoek van dichtbij bekijken en lossen ze het probleem op.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
En BAM, laatste tentamenuitslag binnen. Nu hoef ik blackboard een maand niet aan te zetten
Ik moet er morgenochtend om 06:00 langswandelen, laat het wel ff weten.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ze er morgen nog zitten.En dan gaan rellen met IND
Ze zijn met een hoop man, denk dat ze dan gewoon een deel bij de stationstunnel dumpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef DeJori het volgende:
Jammer dat daar een afdak is, want het kan deze dagen soms flink hozen.
Topquote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moet er morgenochtend om 06:00 langswandelen, laat het wel ff weten.
Uiteraard. 7 van de 8 gehaald, best netjesquote:
quote:
quote:
Jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:11 schreef shifto het volgende:
BB, zit je serieus een livestream van die Somaliërs te kijken?
Triest hoor, wie verzorgt die livestream dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Best vermakelijk.. Beetje aan de pizzajongen vragen of zijn ouders fout waren in de oorlog.Of tegen de beveiliger van de IND dat als ze niet naar binnen mogen om te plassen dat ze dan wel voor het gebouw gaan en dat hij het dan op kan ruimen.
Een of andere Jan, zet zijn eigen ook in voor Occupy (kennelijk) en nouja dat soort mensen dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Triest hoor, wie verzorgt die livestream dan?
Wat voor onzin is dat danquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Best vermakelijk.. Beetje aan de pizzajongen vragen of zijn ouders fout waren in de oorlog.Of tegen de beveiliger van de IND dat als ze niet naar binnen mogen om te plassen dat ze dan wel voor het gebouw gaan en dat hij het dan op kan ruimen.
Ja doe datquote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef DeJori het volgende:
LolEven een biertje en een zak popcorn halen
Of ik wandel er even naartoe. Lekker provoceren.
Godverdomme, ik moet morgen wel met de trein naar mijn werkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
En ik heb ook vernomen dat vanavond er nog mensen komen en zelfs morgenmiddag rond 12en. De groep gaat uitbreiden
Je had toch vakantie?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moet morgen wel met de trein naar mijn werk
Ach extra geldquote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef DeJori het volgende:
Moet morgen toch nog even komen
Heb net een vriend van me ingeseind die met een paar vrienden van me op pad is, en ze hebben beloofd er vanavond nog langs te gaan. Ben benieuwd
Er staat wel een gaar wijf met rasta harenquote:
Ik dacht al zoietsquote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef shifto het volgende:
Zullen we die chat trollen? Ik ben henk iig
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:28 schreef shifto het volgende:
Zullen we die chat trollen? Ik ben henk iig
Jaquote:
quote:DeJoerie: 'geen mens is illegaal' deze negers zijn illeegaal ergo negers zijn geen mensen? racisten hier zeg
Geen ideequote:Op maandag 30 juli 2012 22:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat willen die vrienden van jou daar doen, DJ?
Zo vet hequote:Op maandag 30 juli 2012 22:37 schreef shifto het volgende:
GodverdommeDie stream, BB geweldig
Dit zijn echt hippies om het hippie zijn, zo sad
Ik weet het niet, maar ik kan ze in ieder geval van de stream op de hoogte stellen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:43 schreef shifto het volgende:
Volgens mij niet. Maar weetnie of geenstijl er iets mee doet. Vroeger wel altijd met dit soort dingen maar laatste tijd minder lijkt wel.
Voor demonstraties enzo heb je inderdaad een vergunning nodig. De burgemeester kan ook bevelen om deze demonstratie af te brekenquote:Op maandag 30 juli 2012 22:42 schreef DeJori het volgende:
Mag dit eigenlijk zomaar? Hebben ze hier een vergunning voor nodig?
Rombouts doet zoiets toch niet. Watje.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor demonstraties enzo heb je inderdaad een vergunning nodig. De burgemeester kan ook bevelen om deze demonstratie af te breken
Dan is het dus zo afgelopen.quote:noborder: en pis ff door die brievenbussen voor mij
Sterkte d'r mee kerel. Hoop dat ze de straat vannacht nog leeg vegen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:25 schreef DeJori het volgende:
Wie bestelt er nog even wat pizza's op het adres van de IND?
QFTquote:Op maandag 30 juli 2012 23:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Die vlag ook echt op de achtergrond. Had er dan een Nederlandse vlag neer gehangen.
Nja volgens de regels mogen ze ook niet de gemeente waarin ze zitten verlaten. Dus daarin zijn ze dan ook fout. Daarnaast hebben ze schijnbaar ook hun sleutels ingeleverd enzo. Geen idee wat voor sancties er nu kunnen volgen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:30 schreef DeJori het volgende:
[..]
QFT
Overigens vraag ik me dus af wat er gebeurt als ze zich morgen niet in vught melden. Ze hebben daar een meldingsplicht...
Ze zouden ze nu gewoon moet oppakken en deporteren imho. Nu heb je ze toch allemaal bij mekaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nja volgens de regels mogen ze ook niet de gemeente waarin ze zitten verlaten. Dus daarin zijn ze dan ook fout. Daarnaast hebben ze schijnbaar ook hun sleutels ingeleverd enzo. Geen idee wat voor sancties er nu kunnen volgen.
Tsja beetje jammer dat, dat zo niet gaat.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ze zouden ze nu gewoon moet oppakken en deporteren imho. Nu heb je ze toch allemaal bij mekaar.
Godnondeju, dat klinkt redelijk permanentquote:occupyrotterdam: er komt een tent aan mensen just wait an hour or 2
occupyrotterdam: 6 bij 4
Dat ding kunnen ze daar niet eens opstellen. Of het moet midden op de straat komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:39 schreef DeJori het volgende:
[..]
Godnondeju, dat klinkt redelijk permanent
Waarschijnlijk zetten ze die achter de fontein op het pleintje daar. Voor de van Lanschot.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat ding kunnen ze daar niet eens opstellen. Of het moet midden op de straat komen.Wel leuk voor domino trouwens.
Is ook geen plek van 6 bij 4. Of ze moeten het echt daar voor de ingang zetten. Maar zou wel leuk zijn als dat daar zou komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:41 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zetten ze die achter de fontein op het pleintje daar. Voor de van Lanschot.
Op het binnenplein van het paleis van justitie dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is ook geen plek van 6 bij 4. Of ze moeten het echt daar voor de ingang zetten. Maar zou wel leuk zijn als dat daar zou komen.
Nee viel mee, hoorde wat rumoer nog rond een uur of 23u maar het is minder erg dan die zatte studenten die onder m'n raam doorfietsen op donderdag, vrijdag en zaterdagquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:13 schreef BarrieButsers het volgende:
Ceased heb je er vannacht nog lang last van ondervonden?
Oh gelukkig maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee viel mee, hoorde wat rumoer nog rond een uur of 23u maar het is minder erg dan die zatte studenten die onder m'n raam doorfietsen op donderdag, vrijdag en zaterdag
Ja tof! Zo'n grote, kunnen we er met meer mensen gebruik van makenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Eigenlijk toch echt belachelijk dat dit zo maar kan. Denk dat ik ook een tentje bij de markt opstel ofzo. Lekker makkelijk voor na het uitgaan.
Oh, ben jij er zo eentjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 07:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Geen slim idee. Dan zou ik iedereen gaan irriteren en wakker houden.
Nu heb ik zin om fallout te spelenquote:Fallout
Megaton: still there or blown away to pieces?
Als een engeltjequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:33 schreef DeJori het volgende:
Open Facebook, zie dit:
[..]
Nu heb ik zin om fallout te spelen
Is die tof?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als een engeltje
[..]
Ik ookMaar ik ga vanavond Orcs Must Die doen
Ja, ik vind van wel. Is wel meer een Indie-game, maar dat is in dit geval wel positiefquote:
quote:
/nerdmodequote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
overal vallen zetten en orcs doodschieten enzo
Pfff ik slacht al Orcs sinds m'n 15equote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
/nerdmode
Maar orcs waren juist de coole personages in warcraft
En een neger is het tofste personage uit Jericho. Maar wil niet zeggen dat het afslachten ervan niet leuk isquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
/nerdmode
Maar orcs waren juist de coole personages in warcraft
Is net een schiettent waar zelfs de vorige paus raak zou kunnen schieten zonder moeite te doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:00 schreef Ceased2Be het volgende:
Over negers gesproken:
http://www.brabantsdagbla(...)-breidt-zich-uit.ece
Dat is geen mening, dat is een feitquote:
Helemaal juistquote:
Ik lunch pas om 1400 uurquote:
Nog maar 40 minuten wachten dan!quote:
Die is al zooooo oudquote:
Ja weet ik maar die kop is zo viesquote:
Weet je wat pas vies is?quote:
Als het met een S begint en eindigt op XXX dan wil ik 't niet weten.quote:
Veel luisterplezierquote:[offtopic]
zo lekker naar huis, m'n platenspeler is binnen!
Fuck yeah! Wat een geluid... en EINDELIJk kan ik mijn LP van Kowalski luisterenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het met een S begint en eindigt op XXX dan wil ik 't niet weten.
[..]
Veel luisterplezier
Niet mijn muziekstijl, maar wel gaaf dat je een goed geluid hebtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Fuck yeah! Wat een geluid... en EINDELIJk kan ik mijn LP van Kowalski luisteren
Heb inmiddels 'Computerwelt' van Kraftwerk geluisterd en heb nu 'Rumours' van Fleetwood Mac op staanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet mijn muziekstijl, maar wel gaaf dat je een goed geluid hebt
Goed leventje zo tochquote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb inmiddels 'Computerwelt' van Kraftwerk geluisterd en heb nu 'Rumours' van Fleetwood Mac op staan
QFTquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en heb nu 'Rumours' van Fleetwood Mac op staan
2001 mijn godquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef AapO het volgende:
idd is dit waarvoor ik me account heb geheractiveerd sinds 2001
njah maar nu verveel ik me, ik dacht er zijn vast wel doelloze discussies aan de gangquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat maakt het al wat minder erg.
Valt vies tegen ofniet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:56 schreef AapO het volgende:
[..]
njah maar nu verveel ik me, ik dacht er zijn vast wel doelloze discussies aan de gang
Have funquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef AapO het volgende:
[..]
jah behoorlijk, dan ga ik maar fappen ofzow
Saai? Ik heb net chili gekookt en ben nu facturen aan het uitwerken.quote:
Jeetje Ceased wat een leven heb jij ook hequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Saai? Ik heb net chili gekookt en ben nu facturen aan het uitwerken.
Livin' the life!
To top it off: zo een Swirl halen op het stationquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jeetje Ceased wat een leven heb jij ook he
Pas je wel op?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
To top it off: zo een Swirl halen op het station
Ik moet wel weer langs die meute negroïde medemenschen...quote:
Pft en dat allemal voor een ijsje. Lefgozer alles.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik moet wel weer langs die meute negroïde medemenschen...
Hell yeah!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Pft en dat allemal voor een ijsje. Lefgozer alles.
Zoog von Rockquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef AapO het volgende:
[..]
jah behoorlijk, dan ga ik maar fappen ofzow
quote:
Hij neemt z'n tijdquote:
Was het één fapsessie dan?quote:
Ik bedwong mezelf om haar niet op te pakken en mee naar huis te nemenquote:
toen was ik al 15 minuten aan het werkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef DeJori het volgende:
Trouwens, om de vooroordelen van luiheid te bewijzen lagen die somaliërs vanochtend om 9:15 nog steeds te pitten
Had dat gewoon gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik bedwong mezelf om haar niet op te pakken en mee naar huis te nemen
20 filmpjes klaarzetten, en bij de eerste al klaar zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef AapO het volgende:
[..]
jah van 5 minuten, de rest was alle tabs sluiten
je lijkt op solid snakequote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Om 8 uur waren er al een paar bosnegers wakker, nja wakker.. Ze stonden. Al heb ik ze vandaag goed in de gaten gehouden en lagen ze onder die overkapping continue te slapen/ingewikkeld als mummie's.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef DeJori het volgende:
Trouwens, om de vooroordelen van luiheid te bewijzen lagen die somaliërs vanochtend om 9:15 nog steeds te pitten
Ik vermom me idd graag als kartonnen doosquote:
Too cutequote:
Stom hoor. Gewoon Mjan voor doordeweeks en haar het weekend ofzoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vermom me idd graag als kartonnen doos
[..]
Too cute
[ afbeelding ]
Gewoon allebeiquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stom hoor. Gewoon Mjan voor doordeweeks en haar het weekend ofzo
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
standaard asianquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Bovenstaande vrouw vind ik nou niet echt een typische metalvrouw ofzo
Nah, toch wel redelijk hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Bovenstaande vrouw vind ik nou niet echt een typische metalvrouw ofzo
Dat viel me ook opquote:
Helemaal niet, maar Simone is gewoon lievvv. Heb geen haarvoorkeur eigenlijk. Behalve krullen bij mannen.quote:
Genoeg vrouwen die in corsetten, jurkjes e.d. op het podium gaan staan hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
mr, krullen lang of kort?
En ja qua gezicht inderdaad en lange blanden haren. Maar die kleren maken het gelijk zo ruig ofzo. Met die studs. Ik kan het niet anders benoemen.
Wat versta je onder lang of kort?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
mr, krullen lang of kort?
En ja qua gezicht inderdaad en lange blanden haren. Maar die kleren maken het gelijk zo ruig ofzo. Met die studs. Ik kan het niet anders benoemen.
Bij mannen halflang. Tenzij je echt een goddelijk gezicht hebt en weet wat haarverzorging is.quote:
Oh alsjeblieft niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |