Een goede film mag ik graag vaker zien, maar TS heeft het over popcorn in je gezicht gooi meuk als The Avengersquote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Films twee keer willen zien.![]()
Zo vroeg al dement zijn lijkt me niet top.
mijn kortetermijngeheugen is zo slecht dat ik 90% van de films (de echte toppers blijven uiteraard wel goed hangen) binnen no-time ben vergeten.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks mis met The Avengers hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een goede film mag ik graag vaker zien, maar TS heeft het over popcorn in je gezicht gooi meuk als The Avengers
Broertje waarom ga je niet bij biso werken dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 03:02 schreef Inverted_World het volgende:
Je kent het wel, je hebt een toffe film gezien in de bioscoop en wilt hem absoluut een tweede keer zien. Je wilt hem vervolgens kopen of downloaden en het duurt nog minstens een maand of 4/5 voordat die uitkomt.
Erg vervelend tegenwoordig, vroeger kon je nog films vroeger kijken omdat ze eerder in Amerika uitkwamen, inmiddels een wereldwijde release-date. Niet per se een ontzettende ramp, maar het duurt allemaal wel erg lang.
Pokémon: The First Movie niet 100 keer gezien hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sowieso alles met Stathamquote:
Dit dusquote:
Hmm, lijkt me niet erg chill werk. En ik heb al toffe baan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Broertje waarom ga je niet bij biso werken dan?
Vroeger dus niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:06 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Is altijd al zo geweest en zal ook wel altijd zo blijven
Als bijbaantje. Beetje films kijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me niet erg chill werk. En ik heb al toffe baan.
Heb je de OP gelezen? Vroeger kwamen ze aanzienlijk eerder uit in Amerika, waardoor je ze allang in Nederland kon kijken, soms zelfs voor de bioscoop release-date.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:24 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Wat is vroeger?
Eerder was dit ook al zo
Dan kijk je toch in een vrij korte tijd de film voor de tweede keer.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:26 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Heb je de OP gelezen? Vroeger kwamen ze aanzienlijk eerder uit in Amerika, waardoor je ze allang in Nederland kon kijken, soms zelfs voor de bioscoop release-date.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |