Momenteel over The Avengers, maar dat was de reden waardoor het in me op kwam, ik googlede toevallige net naar de release date: 25 sept. Niet helemaal mijn type film, maar wel eentje die ik nog een keer wil zien, gewoon omdat het een zeer vermakelijke film is.quote:
Ik zeg ook niet dat het een drama isquote:
Wat heeft dat er nou weer mee te makenquote:Op maandag 30 juli 2012 03:36 schreef chroestjov het volgende:
Koppig persoon, waarom moet je nou perse die nieuwe film zien die nog niet eens uit is terwijl er zoveel andere betere films te bekijken zijn die al wel zijn uitgebracht in de afgelopen tig jaar.
Tevens is geduld een schone zaak.quote:Op maandag 30 juli 2012 03:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te makenWie zegt dat ik die films van de " afgelopen tig jaar " niet kijk?
Geduld is een mooie zaak, maar het heeft nog nooit een haan een ei helpen leggen.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:22 schreef sinepedraap het volgende:
Is al jaren geleden dat ik in de bios geweest ben.
Lekker 10 euro voor een kaartje betalen, 5 euro voor een drankje, 5 euro voor popcorn en de hele tijd bij lawaaierige Marokkanen zitten en 7 keer voor mensen opstaan die tijdens de film erlangs willen
Gewoon op de bank voor mijn dikke tv mijn graties gedownloade filmpjes kijken met alle luxe en voorzieningen om me heenquote:Op maandag 30 juli 2012 11:25 schreef Chai het volgende:
[..]Gewoon naar een rustige plaatselijke bios gaan dan.
En films waar niet zoveel reclame voor is gemaakt is vaak ook wel fijn publiek wat echt voor de film zelf komt.
En afleidingen en zo. In de bios beleef ik zo'n film meestal toch wel meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:28 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon op de bank voor mijn dikke tv mijn graties gedownloade filmpjes kijken met alle luxe en voorzieningen om me heen
Juist andersom bedoel je. In de bios heb je veel meer afleiding dan thuis toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En afleidingen en zo. In de bios beleef ik zo'n film meestal toch wel meer.
Nou ja, vooropgesteld dat die Marokkaantjes hun bek een beetje houden of ver genoeg van je af zitten, of dat er niet 5 rijen voor je iemand steeds op zijn telefoon moet kijken, vind ik de bios minder afleiding hebben. Je zit daar maar voor één doel, namelijk die film, verder is er niets te doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:37 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Juist andersom bedoel je. In de bios heb je veel meer afleiding dan thuis toch?
Ik mag graag films herzien, na een paar maanden of jaren of zo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Films twee keer willen zien.![]()
Zo vroeg al dement zijn lijkt me niet top.
Hmmm daar ben ik het dan toch niet mee eens. Thuis kan je alles zelf plannen en ja je bent zelf verantwoordelijk voor je iPad en zoquote:Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, vooropgesteld dat die Marokkaantjes hun bek een beetje houden of ver genoeg van je af zitten, of dat er niet 5 rijen voor je iemand steeds op zijn telefoon moet kijken, vind ik de bios minder afleiding hebben. Je zit daar maar voor één doel, namelijk die film, verder is er niets te doen.
Thuis grijp ik toch vaak naar de iPad of praat tegen gezelschap, of zo. Of moeten er plaspauzes komen, of meer chips, of meer bier, of een sms moet beantwoord, of de kat wil aandacht.
Het ligt er maar net aan. Als je veel gaande hebt in je huis dan zal het minder makkelijk zijn om erop te letten dan in de bios ja. Ik kijk thuis juist vaak films alleen en in de bios met andere mensen dus wellicht dat het voor mij daarom juist beter is.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Garisson72 het volgende:
Ik bedoelde ook niet dat het thuis niet te volgen is, het is meer een nuanceverschil eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |