Ditquote:
Jij hebt geloof ik mijn vorige topic ook gelezen. Drogering.quote:
Ah.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik mijn vorige topic ook gelezen. Drogering.
Ja, en die laat veel te weinig los. Ik vertrouw het niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah.
En heb je daar met je vriend al eens over gepraat?
Ik neem dat je het met hem ook hebt gehad over de eventuele aangifte.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, en die laat veel te weinig los. Ik vertrouw het niet.
Hij laat weinig los.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem dat je het met hem ook hebt gehad over de eventuele aangifte.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat heb je aan die aangifte, er was toch niks gevonden bij jou, dan valt er sowieso weinig te bewijzen denk ik
Ik denk van niet, wel die 'kennissen'. Maar waarom geeft hij geen info.quote:
Heb net gebeld, aangifte heeft geen zin. Wat begrijpelijk is.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je zou aangifte kunnen doen, maar ik denk niet dat de politie er wat mee gaat doen. Ik denk dat je echt fatsoenlijk bij je vriend moet gaan doordrammen, anders zul je het nooit weten.
Nee, ik weet niet wat ik er mee aan moet. De politie kan niets zonder daderomschrijving.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef Ziba het volgende:
Met alle respect, maar wat wil je met zo'n onduidelijk topic nou precies bereiken? Aandacht?
Waarom zet je er niet meer details in? Zo begrijpt niemand er wat van.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat ik er mee aan moet. De politie kan niets zonder daderomschrijving.
Jij bent gedrogeerd door kennissen van een vriend van jou en die vriend was erbij maar weet niet wie van zijn kennissen het heeft gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben met een vriend wat gaan drinken en gedrogeerd. Die vriend weet niet wie het zijn ook al zijn het kenissen van 'm.
Exact. Een kennis van hem was erbij en een stelletje (man/vrouw).quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent gedrogeerd door kennissen van een vriend van jou en die vriend was erbij maar weet niet wie van zijn kennissen het heeft gedaan?
Niemand kan hier iets mee, behalve jij: minder drinken.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat ik er mee aan moet. De politie kan niets zonder daderomschrijving.
En waarom? Wat hebben ze met je gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:34 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Exact. Een kennis van hem was erbij en een stelletje (man/vrouw).
Ga naar ONZ.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Niemand kan hier iets mee, behalve jij: minder drinken.
Ik ging wat drinken, met een vriend. We liepen wat verderen en hij kwam een kennis tegen waarbij nog een dame en man bij zat.quote:
Jij was toch dronken en ko?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ging wat drinken, met een vriend. We liepen wat verderen en hij kwam een kennis tegen waarbij nog een dame en man bij zat.
Ik kreeg een open blikje bier van 'm en voor ik het weet staan er twee surveillance auto's en een ambu terwijl mijn vriend erg aggresief was.
Ik ben met hem meegegaan naar het ziekenhuis, voorin de ambu. Ze vroegen me op de SEH om te blijven omdat ik mogelelijk ook rotzooi in m'n lichaam had. De politie ging uit van GHB vergiftiging door derden.
Vervolgens bleek ik methadon en opiaten in m'n urine te hebben.
En dan kan je geen aangifte doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:38 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ik ging wat drinken, met een vriend. We liepen wat verderen en hij kwam een kennis tegen waarbij nog een dame en man bij zat.
Ik kreeg een open blikje bier van 'm en voor ik het weet staan er twee surveillance auto's en een ambu terwijl mijn vriend erg aggresief was.
Ik ben met hem meegegaan naar het ziekenhuis, voorin de ambu. Ze vroegen me op de SEH om te blijven omdat ik mogelelijk ook rotzooi in m'n lichaam had. De politie ging uit van GHB vergiftiging door derden.
Vervolgens bleek ik methadon en opiaten in m'n urine te hebben.
Vanwege de vergiftiging door derden.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:42 schreef Life2.0 het volgende:
Aangifte van wat, dat hij dronken was en drugs heeft genomen?
Jawel, maar de vriend met wie ik in eerste instantie erheen ging zou ook schuldig kunnen zijn.quote:
O, je zei eerder dat aangifte geen zin had.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jawel, maar de vriend met wie ik in eerste instantie erheen ging zou ook schuldig kunnen zijn.
Bewijs? Verdachten? Afgezien dat het zon probleem was dat hij zich slachtoffer zou voelen het vorige week moest melden, dat moment dat er politie bij was enzo..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vanwege de vergiftiging door derden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:43 schreef Psy-freak het volgende:
Potverdikkie. Psy-freak ging even uit met een vriend, komt gezellige mensen tegen en is op een gegeven moment out. Vriend over de zeik, dreigt met van alles en nog wat.
Aldus komen er twee surveillanceauto's en later een ambu voor m'n maat. De politie denkt aan GHB. Waarna ze bloed bij ons afnemen, hartfilmpje en de standaard zooi.
Maat wil naar huis waarna de arts de politie belt en DEZELFDE agenten hem weer in bedwang moeten houden. Vervolgens nemen z'n broer en pa hem mee naar huis.
TS ligt nog steeds te wachten op de uitslagen, geen GHB. Pas een halfuur geleden ontslagen en t hele eind mogen lopen naar huis.
BAH.
Ik kreeg een blikje bier van die kennis van m'n vriend. Hij wil alleen geen informatie loslaten over zijn kenissen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:44 schreef Ziba het volgende:
En hij gaf jou het blikje bier? Je vertelt het allemaal redelijk warrig. Waarom geen aangifte? En waarom die vriend in feite willen verdedigen terwijl hij ook niet straight is, want dat lees ik dan weer op de eerste pagina. En hoezo zeg je op de eerste pagina dat er niets is gevonden. Er is wel wat gevonden in je urine toch?
Hoe bewijs ik het dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, je zei eerder dat aangifte geen zin had.
Bij een misdrijf is iedereen bij erbij was strafbaarquote:Op zondag 29 juli 2012 23:44 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jawel, maar de vriend met wie ik in eerste instantie erheen ging zou ook schuldig kunnen zijn.
Dan zeggen ze dat ik zelf iets gebruikt hebt. Dat is het probleem.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Er is toch iets gevonden in je urine?
Jouw reacties horen in KLB en ONZ thuis, niet hier. Het probleem met jou is dat je volgens mij altijd serieus bent, ook met die gare reacties in NWS. Afijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Bewijs dat ts heeft zitten zuipen en drugs gebruikt heeft, niets meer.
Ja, wat wil je dan bereiken? Je kunt best aangifte doen terwijl je dat niet kunt bewijzen. Maar het beperkt het vervolg.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat ik zelf iets gebruikt hebt. Dat is het probleem.
Een vrouw heeft ons wel geholpen maar wie.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, wat wil je dan bereiken? Je kunt best aangifte doen terwijl je dat niet kunt bewijzen. Maar het beperkt het vervolg.
Ook vreemd dat ze eigenlijk meteen uitgaan van het negatieve in zo'n situatie: jij als slachtoffer zou iets gebruikt moeten hebben. Maar goed, het is dus getuigen zien te verzamelen? Alhoewel ik denk dat je er inderdaad niets mee opschiet omdat het niet te bewijzen valt. Denk ik. Ik heb d'r ook geen verstand van. En een gare vriend heb je.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat ik zelf iets gebruikt hebt. Dat is het probleem.
ts hoort in pub thuisquote:Op zondag 29 juli 2012 23:49 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jouw reacties horen in KLB en ONZ thuis, niet hier. Het probleem met jou is dat je volgens mij altijd serieus bent, ook met die gare reacties in NWS. Afijn.
ts weet het zelf niet eens meer hoe het nou ging, voor hetzelfde geld heeft ie in een dronken bui besloten wat drugs te nemen.. ja wat doe je daar aan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:00 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Alcohol blijkbaar. Ik weet de helft niet meer.
Maar die maat kreeg dus een gekte toen ik bijkwam.
Extra bewijs? Er staat niets meer vast dan dat jij op avond X met Y onder invloed van Z in een ambulance bent gekomen..quote:Op zondag 29 juli 2012 23:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Een vrouw heeft ons wel geholpen maar wie.
Iemand enig idee wat als extra bewijs kan dienen?
Als ik een vrouw was stond het nu in alle kranten.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ook vreemd dat ze eigenlijk meteen uitgaan van het negatieve in zo'n situatie: jij als slachtoffer zou iets gebruikt moeten hebben. Maar goed, het is dus getuigen zien te verzamelen? Alhoewel ik denk dat je er inderdaad niets mee opschiet omdat het niet te bewijzen valt. Denk ik. Ik heb d'r ook geen verstand van. En een gare vriend heb je.
Nou, zo dramatisch was het ook weer niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was stond het nu in alle kranten.
M'n maat zei: 'geef me een week en ik heb alle informatie voor je'.
Ik vind het toch wel een redelijk dramatisch iets. Gedrogeerd worden.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, zo dramatisch was het ook weer niet.
Hoe weet je dat het zonder toestemming was?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel een redelijk dramatisch iets. Gedrogeerd worden.
Dat is het ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo dramatisch dat het in alle kranten zou moeten?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:57 schreef Ziba het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het zonder toestemming was?
"kunt u de dader omschrijven?"quote:Op zondag 29 juli 2012 23:58 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Daarbij is m'n fiets weg. Dat maakt me nog niet eens veel uit, ik wil gewoon dat de dader gepakt wordt.
Nou ja, antwoord: omdat hij zelfs aangifte wil (en mogelijk gaat) doen. Wat een vertrouwen in de mens.quote:
Dat ts bezopen was en eigenlijk niets meer weet van de avond maakt verder niets uit? Hij heeft geen flauw idee wat er die avond is gebeurd, wie willen we vervolgen voor wat?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:04 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nou ja, antwoord: omdat hij zelfs aangifte wil (en mogelijk gaat) doen. Wat een vertrouwen in de mens.
Hij weet wel dat hij een kennis van een vriend tegenkwam, een biertje van die kennis aannam en vervolgens knockout was, vervolgens is de politie gebeld en die vermoedden dat er drugs was toegediend, vervolgens is er drugs in zijn urine aangetroffen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat ts bezopen was en eigenlijk niets meer weet van de avond maakt verder niets uit? Hij heeft geen flauw idee wat er die avond is gebeurd, wie willen we vervolgen voor wat?
En zijn zaken waar je je met hart en ziel voor in kunt zetten om gerechtigheid te krijgen; dit is er geen van; leer ervan en zit er niet over in (en minder drinken en je vrienden beter kiezen..)
Omdat iemand je iets heeft aangedaan?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:22 schreef Life2.0 het volgende:
Waar doe je het dan voor, om het papiertje in te lijsten?
Joh, wat een vergelijking.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:28 schreef Life2.0 het volgende:
Als iemand mijn fietspomp steelt (ja dat is eens gebeurd, uit de tuin gestolen!) doe ik daar ook geen aangifte van, niet omdat het maar een fietspomp was, die had ik namelijk op dat moment nodig (en zonder fiets kon ik ook geen nieuwe kopen
) en had ik al 10 jaar dus er was sprake van emotionele schade! maar omdat niemand het kan schelen en al ik hem toch niet terugkrijg..
Oh fijn. Moet ik dit melden bij m'n levensverzekeraar?quote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef eleusis het volgende:
Het is niet uit te sluiten dat een positieve drugstest in je dossier later nog vervelende gevolgen kan hebben, bijvoorbeeld bij het afsluiten van een verzekering. Alleen om dat soort redenen is een aangifte de moeite waard, al zie je het als een formaliteit.
Begin nu ook te twijfelen, ja. Ik wil alleen niet teveel vertellen i.v.m. herkenbaarheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:56 schreef Kreator het volgende:
Ik snap niet dat je die vriend de hand boven z'n hoofd houdt. Als hij je niet wil helpen, is het sowieso geen goede vriend.
Hoezo onterecht?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef Psy-freak het volgende:
Het KAN tot een onterechte aanhouding en vervolging leiden.
Je wil aangifte doen of je wil het niet. Je kunt niet verwachten dat je met 1% van de informatie, zoals in je OP, wegkomt.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Begin nu ook te twijfelen, ja. Ik wil alleen niet teveel vertellen i.v.m. herkenbaarheid.
Omdat ik vermoed, doch niet zeker weet wie het gedaan heeft.quote:
Nou ja, als jij vermoedens uitspreekt dan wordt die persoon natuurlijk niet direct op water en brood gezet.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:13 schreef Psy-freak het volgende:
Omdat ik vermoed, doch niet zeker weet wie het gedaan heeft.
Lees het topic anders ff door. Dat helpt.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:21 schreef Isegrim het volgende:
Geloof me, een dergelijke aangifte sneuvelt in de prioritering, gebeurt waarschijnlijk helemaal niets mee. Wat is je precieze beweegreden om aangifte te willen doen?
Dat heb ik gedaan, maar het is me vooralsnog niet helemaal duidelijk wat hij er precies mee hoopt te bereiken.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lees het topic anders ff door. Dat helpt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, maar het is me vooralsnog niet helemaal duidelijk wat hij er precies mee hoopt te bereiken.
quote:Op maandag 30 juli 2012 08:34 schreef eleusis het volgende:
Het is niet uit te sluiten dat een positieve drugstest in je dossier later nog vervelende gevolgen kan hebben, bijvoorbeeld bij het afsluiten van een verzekering. Alleen om dat soort redenen is een aangifte de moeite waard, al zie je het als een formaliteit.
Laat die laatste frase maar weg dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik vind je een beetje een aansteller, met alle respect.
Want? We zijn geen peuters meer die overal een kusje op moeten hebben toch?quote:
Wel als je daar toestemming voor geeft. Die hoef je niet te geven, maar als de verzekeringsarts dat wel wenst, krijg je je AOV of ORV niet, of als de verzekeraar achteraf vindt dat je gelogen hebt (naar drugsgebruik wordt altijd gevraagd) keren ze mogelijk niet uit. Ik zou persoonlijk altijd zorgen dat de papierwinkel voor zichzelf spreekt, een aangifte lijkt mij een goede hulp daarvoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Isegrim het volgende:
Een ziekenhuis mág die info niet eens verstrekken. Zelfs niet aan de politie.
Gerechtigheid, maar ik denk dat dat er niet in zit.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:30 schreef Isegrim het volgende:
Dat is natuurlijk al onzin. Alsof dat ergens centraal geregistreerd gaat worden en opvraagbaar is voor verzekeraars en potentiële werkgevers. Bovendien stel ik de vraag aan TS en niet aan eleusis. En TS zegt tot nu toe enkel dat hij wil 'dat de dader gepakt wordt'. Nou ja, die kans is sowieso miniscuul. Maar wat wil hij er voor zichzelf mee, wat denkt hij eraan te hebben?
Gewoon thuisblijven voortaan TSquote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik vind je een beetje een aansteller,
Dat eerste wist ik, maar ik zou het ze niet kwalijk nemen als ze niets doen. Ik weet gewoon niet veel van de situatie/verdachte.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:40 schreef Uitstekelbaars het volgende:
De politie is verplicht om een aangifte op te nemen, dan weet je dat iig. En vervolgens wordt er gekeken of er een vervolging ingesteld kan worden. En als dat niet gebeurt kun je het proberen af te dwingen met een artikel 12 procedure. Succes ermee!
Okee, maar daar kom je nu mee aanzettenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:45 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat eerste wist ik, maar ik zou het ze niet kwalijk nemen als ze niets doen. Ik weet gewoon niet veel van de situatie/verdachte.
Voor iedereen die me vind aanstellen: i.c.m. met mijn medicatie kan die troep dodelijk zijn. Als ik advocaat was had ik poging tot dooslag subsidiar zware mishandeling geëist.
Ja naja, naar mijn mening is het al ernstig zat als je iemand drugs toedient.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:46 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Okee, maar daar kom je nu mee aanzetten
Gegeven paard niet in de bek kijken zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja naja, naar mijn mening is het al ernstig zat als je iemand drugs toedient.
En je vriend weet dat je die medische conditie hebt?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef Psy-freak het volgende:
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
En je vriend weet dat je die medische conditie hebt?
Leuke vent!quote:
Maar doen dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Je kunt aangifte doen. Niet dat ze er nu veel mee kunnen, maar wie weet worden dezelfde personen nog een keer van zoiets verdacht, dan tellen alle kleine dingen op.
Bedankt. Dat kunnen ze niet zeggen, methadon en opiaten...quote:Op maandag 30 juli 2012 10:19 schreef Skv het volgende:
Succes, wat een tyfussituatie. Enig idee welke drugs het precies zijn? Opiaten zijn een ruim begrip.
Dat kan dus alles zijn tussen morfine, opium, heroïne.. Je weet niet meer hoe je je voelde? Het zijn allemaal niet echt middelen die je oraal inneemt. Hoewel, morfine zou dan de meest logische vorm zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Bedankt. Dat kunnen ze niet zeggen, methadon en opiaten...
Wel blij en rustig geloof ik toen ik bijkwam. Raakte alleen over de zeik omdat mn maat aggresief was en dacht dat er allemaal gasten met messen op hem afliepen.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat kan dus alles zijn tussen morfine, opium, heroïne.. Je weet niet meer hoe je je voelde? Het zijn allemaal niet echt middelen die je oraal inneemt. Hoewel, morfine zou dan de meest logische vorm zijn.
Dan kan het goed morfine zijn geweest. Agressie en paranoia komen hoogstwaarschijnlijk door de combi met alcohol (of het feit dat hij al een pilletje op had thuis en daarnaast zat te zuipen). Als xtc verkeerd valt dan kan je ook goed leip worden ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Wel blij en rustig geloof ik toen ik bijkwam. Raakte alleen over de zeik omdat mn maat aggresief was en dacht dat er allemaal gasten met messen op hem afliepen.
Ze hebben een blik bier aan je mond gezet inclusief trechter? Of heb je het blik bier van iemand aangenomen die mompelde "er zit wel wat ghb in", en daarna opgedronken. Of weet je dit niet meer ivm bierconsumptie.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:50 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dit... Ook al is 't bij TS goed afgelopen, het blijft link -die kennisen-van-z'n-vriend wisten naar ik aanneem niet van TS's medicatie, en zelfs zonder medicatie kan iemand slecht reageren op drugs. En als ze dit vaker doen, is 't belangrijk dat dat bekend wordt. Bij meerdere meldingen wordt er misschien wel aktie ondernomen, ook als de melding te vaag is om bij 1 geval al iets aan te doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Je kunt aangifte doen. Niet dat ze er nu veel mee kunnen, maar wie weet worden dezelfde personen nog een keer van zoiets verdacht, dan tellen alle kleine dingen op.
Ok, dat zou kunnen. Mja, ik verdenk die vage kenissen met name maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan kan het goed morfine zijn geweest. Agressie en paranoia komen hoogstwaarschijnlijk door de combi met alcohol (of het feit dat hij al een pilletje op had thuis en daarnaast zat te zuipen). Als xtc verkeerd valt dan kan je ook goed leip worden ja.
Ik vind het wel tekenend overigens dat hij thuis al wat had geslikt en jij 'toevallig' ook wat in je drank had zitten. Echt bijzonder lage streken vind ik dat.En gevaarlijk bovendien.
nou ja zoals al is gezegd staat het dan in elk geval in de database en bij een volgend geval met dezelfde namen bouw je in elk geval wat op. Ok, daar heeft ts misschien niet direct wat aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef tntkiller het volgende:
mischien heb je hier wat aan
http://www.juridischkenni(...)opnemen-aangifte.htm
in het kort ze zijn VERPLICHT een aangifte aan te nemen, of ze er wat mee doen betwijfel ik.(heb er ervaring mee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |