Ditquote:
Jij hebt geloof ik mijn vorige topic ook gelezen. Drogering.quote:
Ah.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:01 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Jij hebt geloof ik mijn vorige topic ook gelezen. Drogering.
Ja, en die laat veel te weinig los. Ik vertrouw het niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah.
En heb je daar met je vriend al eens over gepraat?
Ik neem dat je het met hem ook hebt gehad over de eventuele aangifte.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ja, en die laat veel te weinig los. Ik vertrouw het niet.
Hij laat weinig los.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik neem dat je het met hem ook hebt gehad over de eventuele aangifte.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat heb je aan die aangifte, er was toch niks gevonden bij jou, dan valt er sowieso weinig te bewijzen denk ik
Ik denk van niet, wel die 'kennissen'. Maar waarom geeft hij geen info.quote:
Heb net gebeld, aangifte heeft geen zin. Wat begrijpelijk is.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je zou aangifte kunnen doen, maar ik denk niet dat de politie er wat mee gaat doen. Ik denk dat je echt fatsoenlijk bij je vriend moet gaan doordrammen, anders zul je het nooit weten.
Nee, ik weet niet wat ik er mee aan moet. De politie kan niets zonder daderomschrijving.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:26 schreef Ziba het volgende:
Met alle respect, maar wat wil je met zo'n onduidelijk topic nou precies bereiken? Aandacht?
Waarom zet je er niet meer details in? Zo begrijpt niemand er wat van.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet wat ik er mee aan moet. De politie kan niets zonder daderomschrijving.
Jij bent gedrogeerd door kennissen van een vriend van jou en die vriend was erbij maar weet niet wie van zijn kennissen het heeft gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:31 schreef Psy-freak het volgende:
Ik ben met een vriend wat gaan drinken en gedrogeerd. Die vriend weet niet wie het zijn ook al zijn het kenissen van 'm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |