wat ver weg jaquote:
heb je ook een beetje voorvocht?quote:
of wil je een beetje warm zaad van mijquote:
Ja als slagroom toefjequote:Op zondag 29 juli 2012 23:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
of wil je een beetje warm zaad van mij
direct uit de bus in je mond of moest het eerst geklopt en geschud worden?quote:
Whahahaquote:Op zondag 29 juli 2012 23:44 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
direct uit de bus in je mond of moest het eerst geklopt en geschud worden?
Geill, ga je echt slapen ?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:49 schreef WarmZaad het volgende:
oehoew, geile DM sekses hier
ik ga nu slapen en dromen over jou kontkorst
slaaplekker iedereen Xoxoxoxo
morgen weer fitnessen, heb rust nodig voor de spierenquote:
Oeehhoooeeequote:Op zondag 29 juli 2012 23:51 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
morgen weer fitnessen, heb rust nodig voor de spieren
goeie nachtbagger allemaal
Het liep weer storm vanavond in je topic, he?quote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsof het me iets kan schelen wat jullie van me denken, ik lach alle reacties een voor een uit.
Ben je nou nog steeds niet weg.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Alsof het me iets kan schelen wat jullie van me denken, ik lach alle reacties een voor een uit.
Ik hoop dat dat niet zolang meer duurt.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zal blijven tot me dood om gewoon de anderen te pesten.
Ik ga straks zelfmoord plegen, en ik ga in mijn afscheidsbrief zeggen dat het door jou komt en dan gaat de politie je IP adres vragen aan FOK! en dan vlieg je de gevangenis in.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:07 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet zolang meer duurt.
Dan wordt er een random persoon op de aardbol gepakt he.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga straks zelfmoord plegen, en ik ga in mijn afscheidsbrief zeggen dat het door jou komt en dan gaat de politie je IP adres vragen aan FOK! en dan vlieg je de gevangenis in.
Ik hoop dat zijn wurgspelletjes erg leuk zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Haten op capuchon_jongen
Die vent is baas als wat
Mach, ze zouden er wel achterkomen, ook al zit je op een TOR!quote:Op maandag 30 juli 2012 01:10 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan wordt er een random persoon op de aardbol gepakt he.
Hey, jij bent van het iPhone topic toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:11 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn wurgspelletjes erg leuk zijn.
Uuh welke?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey, jij bent van het iPhone topic toch?
Ja, het iPhone topicquote:
ten eerste ik hoef niet te weren wat tor is, ik weet het ook niet. Ten 2e: alsof ze naar amerika oid gaan om een jongentje van 14 die vanuit nederland (maar dat weten zijn dus niet) een post heeft geplaatst in het topic waarvan de ts gewoon een dikke belg is.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mach, ze zouden er wel achterkomen, ook al zit je op een TOR!
Oke ff kijken danquote:Op maandag 30 juli 2012 01:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, het iPhone topic
Even in je PoHi gekeken
Oh wedden dat je in RL dit niet zou durven zeggen?quote:
Nee, ik heb het liefst dat mensen me begrijpen als ik iets zeg. Iets 5 keer herhalen, neh. Welke post bedoel je eigenlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh wedden dat je in RL dit niet zou zeggen?
Dat deel is vol en ik kan geen nieuwe openen vanaf mn ipad en ik kan de nieuwe ook niet vindenquote:Op maandag 30 juli 2012 01:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, het iPhone topic
Even in je PoHi gekeken
Stem even op me als je wil, in het andere topicquote:Op maandag 30 juli 2012 01:19 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Nee, ik heb het liefst dat mensen me begrijpen als ik iets zeg. Iets 5 keer herhalen, neh. Welke post bedoel je eigenlijk.
Welke?quote:Op maandag 30 juli 2012 01:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stem even op me als je wil, in het andere topic
Op sportvlak val je ook mee hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
op vlak van sportfora heb ik een zeer hoog niveau, op vlak van ONZ,GC en KLB puur amateuristisch
Een olympische spelen ui hebben maar zelf moddervet zijn en niet sporten.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
op vlak van sportfora heb ik een zeer hoog niveau, op vlak van ONZ,GC en KLB puur amateuristisch
Is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |