Net alsof die bejaarden er op zitten te wachten dat zon studentje de hele tijd kutdeuntjes op zon piano speeltquote:Op woensdag 1 augustus 2012 02:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ik vond het idee bejaardenhuis of verzorgingshuis wel een hele goeie...
misschien verdien je er ook nog wat mee...
2 vliegen 1 klap
Lekker meekwijlen op kortjakje en smurfenlied.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef dude1960 het volgende:
[..]
Net alsof die bejaarden er op zitten te wachten dat zon studentje de hele tijd kutdeuntjes op zon piano speelt
Zo'n studentje die kutdeuntjes speelt.. als we het over respectloos hebben.. op zijn minst denigrerend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef lobelletje het volgende:
Niet iedereen in een verzorgingstehuis is dement hoor. Ik laat ik je vertellen dat ik regelmatig bij mijn dementerende vader op bezoek ben en daar woont een mijnhwwe, dementerend, en die speelt de sterren van de hemel en dan andere muziek als kortjakje. Dus een beetje meer respect graag.
Het gaat om 180 per 5 maanden. Waarom denk je dat ik een verkeerde inschatting maak? Heb jij andere ervaringen met prijzen voor piano spelen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef De_Fietser het volgende:
Het probleem is denk ik dat je een verkeerde inschatting maakt van wat zoiets normaal kost. Het is met de trein 12 minuten naar Den Haag, dus dat is niet al te veel. 180 euro per jaar om je hobby te kunnen uitoefenen vind ik trouwens ook erg acceptabel. Anders bel je toch gewoon een paar bejaardentehuizen?
Ik denk dat je een verkeerde inschatting maakt omdat de prijs voor alleen het huren van een piano al veel hoger ligt. Laat staan dat je ook nog ruimte nodig hebt en het onderhoud van de piano ook bekostigd moet worden. Particulier is het gewoon erg moeilijk te vinden. Stel iemand heeft een kamer van 10m2 waar een piano in staat. Hij/zij zou deze kamer ook kunnen verhuren aan een student, dat levert ongeveer 3000 euro per jaar op. Dan moet je je piano toch wel vaak kunnen verhuren wil je met jouw prijzen op een aanzienlijk deel van dat bedrag komen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef aami325 het volgende:
[..]
Het gaat om 180 per 5 maanden. Waarom denk je dat ik een verkeerde inschatting maak? Heb jij andere ervaringen met prijzen voor piano spelen?
x minuten naar de treinquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:22 schreef De_Fietser het volgende:
Het probleem is denk ik dat je een verkeerde inschatting maakt van wat zoiets normaal kost. Het is met de trein 12 minuten naar Den Haag, dus dat is niet al te veel. 180 euro per jaar om je hobby te kunnen uitoefenen vind ik trouwens ook erg acceptabel. Anders bel je toch gewoon een paar bejaardentehuizen?
Ik begrijp je redenering maar ik heb in het verleden gratis op de piano gespeeld in Rotterdam 3 maal per week. (naja ik moest een lidmaatschap hebben van 22 euro per jaar) In Leiden heb ik dit soort dingen ook gezien maar dan koste het wat meer.. ik denk dus dat ik alleen het juiste adres/informatie moet vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Ik denk dat je een verkeerde inschatting maakt omdat de prijs voor alleen het huren van een piano al veel hoger ligt. Laat staan dat je ook nog ruimte nodig hebt en het onderhoud van de piano ook bekostigd moet worden. Particulier is het gewoon erg moeilijk te vinden. Stel iemand heeft een kamer van 10m2 waar een piano in staat. Hij/zij zou deze kamer ook kunnen verhuren aan een student, dat levert ongeveer 3000 euro per jaar op. Dan moet je je piano toch wel vaak kunnen verhuren wil je met jouw prijzen op een aanzienlijk deel van dat bedrag komen.
Ik heb trouwens niet echt ervaring met prijzen voor het spelen van een piano, maar ik denk dat je rekening moet houden met hogere prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |