eurosport weinig gelulquote:Op zondag 29 juli 2012 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat we daardoor niet meer live zijn.
Daarom. Ik gaf hem nog kans.quote:
twitter:aadvangroningen twitterde op zondag 29-07-2012 om 20:56:17@sverschuren is enorm teleurgesteld in zich zelf en heeft er verschrikkelijk de pest in en laat hij zien en merken http://t.co/pEdGUq6O reageer retweet
prima aadquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef marcodej het volgende:
twitter:aadvangroningen twitterde op zondag 29-07-2012 om 20:56:17@sverschuren is enorm teleurgesteld in zich zelf en heeft er verschrikkelijk de pest in en laat hij zien en merken http://t.co/pEdGUq6O reageer retweet
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, voor haar maar hopen dat haar doping nog niet tracebaar is anders is het gewoon wachten tot ze gepakt wordt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, voor haar maar hopen dat haar doping nog niet tracebaar is anders is het gewoon wachten tot ze gepakt wordt.
Het is geen Chinesequote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
goed om te weten aadquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat dit gewoon een gevalletje groeispurt is en je eigen grenzen niet kennen... op zulke leeftijden deze sprongen maken is normaler dan halverwege de 20 ineens seconden sneller gaan dan ooit tevorenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
wat is dat nou weer?quote:
Ja duh. Mijn god zeg. Uitkotsen doe ik wel als het werkelijk zo is, anders kan je net zo goed niet kijken.quote:
Zijzelf ookquote:Op zondag 29 juli 2012 21:00 schreef TheArt het volgende:
En iedereen maar denken dat het goud voor Soni al van tevoren binnen was op de 100.
Ah. Ik heb doping gebruikt dit seizoen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Komen alle mensen weer die bijna 2,5 seconden progressie in een paar maanden normaal vinden![]()
Niet zo vreemd dat mensen daar vraagtekens bij zetten hoor.
Of 1 van de twee moet ervoor bedankenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef alors het volgende:
Oh dat lijkt me kut zeg, moet je nog een keer
Het was te verwachten dat er nu gespeculeerd gaat worden over doping. Ik ga niet zeggen of ze wel of niet gebruikt heeft, maar goed...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Bij een 15-jarige vind ik het normaler dan bij iemand van 25quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Komen alle mensen weer die bijna 2,5 seconden progressie in een paar maanden normaal vinden![]()
Niet zo vreemd dat mensen daar vraagtekens bij zetten hoor.
ja lach maarquote:
Dan heb je het toch niet heel goed aangepakt, want ik zie je niet op de Spelenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah. Ik heb doping gebruikt dit seizoen.
Naief. Bewonderingswaardig, maar naief.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja duh. Mijn god zeg. Uitkotsen doe ik wel als het werkelijk zo is, anders kan je net zo goed niet kijken.
Ben jij ook op Olympische niveau aan het zwemmen als 15 jarige dan? Wat een comment zegquote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah. Ik heb doping gebruikt dit seizoen.
Dat eerste.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Samson het volgende:
Even voor mij als leek: hoe stellen ze nu zo snel de tijden vast? Is er een drukpunt in de muur waar ze aantikken of een camera of zo?
Ik laat mijn kijkplezier niet verpesten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Naief. Bewonderingswaardig, maar naief.
Boeiend.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik ging op de 100 vrij dit seizoen van 1.04.12 naar 1.01.86. Heb ik nu ook doping gebruikt?
Die witte platen zijn aantikplaten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Samson het volgende:
Even voor mij als leek: hoe stellen ze nu zo snel de tijden vast? Is er een drukpunt in de muur waar ze aantikken of een camera of zo?
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Naief. Bewonderingswaardig, maar naief.
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik ging op de 100 vrij dit seizoen van 1.04.12 naar 1.01.86. Heb ik nu ook doping gebruikt?
Nee, maar dit kan gewoon, ze is nog maar 15 ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben jij ook op Olympische niveau aan het zwemmen als 15 jarige dan? Wat een comment zeg
Dat is al verpest natuurlijk. Je kiest er echter voor dat niet te zien. Jouw keuze hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik laat mijn kijkplezier niet verpesten.
Maar hij kan gewoon beter en dan kan ik me voorstellen dat je je kut voelt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Sebastiaan is lullig genoeg te groot voor het servet maar te klein voor het tafellaken...
Kut. Betrapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ben jij ook op Olympische niveau aan het zwemmen als 15 jarige dan? Wat een comment zeg
hoeveel heb je wel niet gespoten dan?? ziekquote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Welnee, al dat geneuzel over doping. Kijk gewoon. We horen het vanzelf.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is al verpest natuurlijk. Je kiest er echter voor dat niet te zien. Jouw keuze hoor.
Ik vind 2,5 seconden opvallend. Prima als jij dat niet zo ziet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, maar dit kan gewoon, ze is nog maar 15 ja.
Dan kunnen ze geloof ik nog wat verder achter de komma. Dan is het bijna onmogelijk, maar ja. Lijkt me dat er dan nog een nieuwe volgtquote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef pieppiep1000 het volgende:
Wat als ze bij de swim off weer dezelfde tijd zwemmen, nog een swim off?
Heb je je whereabouts wel goed ingevuld?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoeveel heb je wel niet gespoten dan?? ziek
Ja, opvallend zeker, maar geen reden voor mij om het over doping te hebben. Nooit trouwens. Doe ik wel als het in het nieuws komt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind 2,5 seconden opvallend. Prima als jij dat niet zo ziet.
Of een snel zwempak met flippersquote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ja wat? Kijk je wel eens wat anders buiten voetbal of zit dat er niet in?quote:
Nee, ze mogen niet in duizendste meten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze geloof ik nog wat verder achter de komma. Dan is het bijna onmogelijk, maar ja. Lijkt me dat er dan nog een nieuwe volgt
Jij niet hoor.quote:
Echt niet? Oh, dat is een tegenvaller.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ze mogen niet in duizendste meten.
Jawel, voetbal is niet mijn favoriete sport.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja wat? Kijk je wel eens wat anders buiten voetbal of zit dat er niet in?
ik welquote:
Idd. Kijk er énorm naar uit.quote:
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Okay, dan zal je dus ook wel weten dat daar iets meer sporters gepakt wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, voetbal is niet mijn favoriete sport.
Ze doet zelf haar voeding niet maken, coach stopt er allemaal gekke middeltjes inquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
DeLuna is zo naïef dat ze zelfs gelooft dat ze zelf geen doping gebruikt.!
Noem je dit normaal? Man man, tijdens de EK's en WK's altijd leuk zwemmen volgen hier, maar nu tijdens de OS heb ik het nog nooit zoveel over doping gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
He, wij gaan ook alleen maar normaal met elkaar om omdat het geen voetbaltopic is
Daar ben ik zelf kansloosquote:Op zondag 29 juli 2012 21:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
He, wij gaan ook alleen maar normaal met elkaar om omdat het geen voetbaltopic is
Wil je een eerlijk antwoord?quote:
En wat moet je als 15 jarige bewijzen? Daarom is het gewoon raar dat mensen dat denken.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef alors het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit zonder meer doping is, denk dat ze zelf ook erg verbaasd zijn. Denk dat je eerder geneigd tot doping bent als je al wat ouder bent en je zit net tegen de top aan. Voor dit meisje was het waarschijnlijk al bijzonder genoeg om deel te nemen.
Nah, dan is het eerder mijn moeder.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze doet zelf haar voeding niet maken, coach stopt er allemaal gekke middeltjes in
Die chinese die sneller dan Lochte was daarentegenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef alors het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat dit zonder meer doping is, denk dat ze zelf ook erg verbaasd zijn. Denk dat je eerder geneigd tot doping bent als je al wat ouder bent en je zit net tegen de top aan. Voor dit meisje was het waarschijnlijk al bijzonder genoeg om deel te nemen.
vind jij dat ik kansloos ben?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf kansloos
[..]
Wil je een eerlijk antwoord?
Mee eens. Je kunt zoveel speculeren. 'De beste' kan altijd gebruikt hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Okay, dan zal je dus ook wel weten dat daar iets meer sporters gepakt wordenIk snap de speculatie wel, maar onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
Tja, je hebt geen UI van de Stroot meer.quote:
Ze was alleen sneller op de laatste 50m, waar Lochte toen al een grote voorsprong had en dus niet zo zeer geneigd was om tot het uiterste te gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die chinese die sneller dan Lochte was daarentegen
Strootmanquote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, je hebt geen UI van de Stroot meer.
Ga er maar vanuit dat ze allemaal gebruiken in de top 20quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens. Je kunt zoveel speculeren. 'De beste' kan altijd gebruikt hebben.
Haten op de opperbaasquote:
goeie manquote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tja, je hebt geen UI van de Stroot meer.
Daar zou je wel gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik neem gewoon aan dat ze allemaal wel iets gebruiken.
Oh ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze allemaal gebruiken in de top 20![]()
Alleen de top3 heeft beter spul, maar het is niet alsof je door dat spul opeens mee doet in de top het is natuurlijk extreem talent, work ethic icm goede PEDs.
Tuurlijk, geen enkele topsport is zuiver. Alleen worden buiten Atletiek en Wielrennen nooit sporters gepakt gek genoeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik neem gewoon aan dat ze allemaal wel iets gebruiken.
quote:
Ze doen het allemaal niet op een bruine boterham, maar het ene middel is precies wel toegestaan en het andere middel precies niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat ze allemaal gebruiken in de top 20![]()
Alleen de top3 heeft beter spul, maar het is niet alsof je door dat spul opeens mee doet in de top het is natuurlijk extreem talent, work ethic icm goede PEDs.
Ga er toch niet steeds op in, je hoeft al die zwemsters toch niet te verdedigen tegen mensen met een mening zonder enig gegronde argumentatiequote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Noem je dit normaal? Man man, tijdens de EK's en WK's altijd leuk zwemmen volgen hier, maar nu tijdens de OS heb ik het nog nooit zoveel over doping gehad.
Vanuit sportbonden kan er uiteraard wel een motief zijn om dit consequent en vroegtijdig te gebruiken. Niet dat dat zo is, maar dat is in het verleden vaak genoeg gebeurd.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wat moet je als 15 jarige bewijzen? Daarom is het gewoon raar dat mensen dat denken.
Moet niet lullen over sporten waar ie geen verstand van heeftquote:
eurosport kijken pikquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
Is zwemmen bij NOS wel live? Ik twijfel steeds meer.
Ja. Al moeten ze opschieten nu.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
Discpline om te trainen, goed te eten, goede levensstijl te leden en performance enhancing drugs.quote:
Heb je altijd dat gezeikquote:Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Noem je dit normaal? Man man, tijdens de EK's en WK's altijd leuk zwemmen volgen hier, maar nu tijdens de OS heb ik het nog nooit zoveel over doping gehad.
Ach ik word er niet goed van. Dat je zo naar sport kan kijken zeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:10 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ga er toch niet steeds op in, je hoeft al die zwemsters toch niet te verdedigen tegen mensen met een mening zonder enig gegronde argumentatie![]()
Gewoon niet zo druk om maken, 50% heeft er toch geen verstand van![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet niet lullen over sporten waar ie geen verstand van heeft
En het andere andere middel kan nog niet gevonden worden of staat nog niet op de lijstquote:Op zondag 29 juli 2012 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze doen het allemaal niet op een bruine boterham, maar het ene middel is precies wel toegestaan en het andere middel precies niet.
Prijsuitreiking nu.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef mrstylo het volgende:
Ik ben zelf groot wielren fan. Daar ben ik al zo vaak teleurgesteld. Dan ga je vanzelf zo denkenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach ik word er niet goed van. Dat je zo naar sport kan kijken zeg.
Maar bij de Tour wordt er dan ook regelmatig iemand gepakt, bij zwemmen volgens mij veel minder.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je altijd dat gezeik
Is gewoon omdat de echte volgers veel meer liefde voor de sport zelf hebben, denk ik.
Met de Tour de France ook altijd.
Weer over het wielrennen, of dit keer over zwemmen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Moet niet lullen over sporten waar ie geen verstand van heeft
Ik ben ook wel teleurgesteld hoor. Kijk naar Cielo Filho en Mellouli destijds.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben zelf groot wielren fan. Daar ben ik al zo vaak teleurgesteld. Dan ga je vanzelf zo denken
Omdat ze minder controleren.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij de Tour wordt er dan ook regelmatig iemand gepakt, bij zwemmen volgens mij veel minder.
quote:
En wanneer ze gepakt worden (Cielo) worden ze vrijgesproken. Schleck gaat daar gewoon 2 jaar schorsing voor krijgen straks.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:12 schreef alors het volgende:
[..]
Maar bij de Tour wordt er dan ook regelmatig iemand gepakt, bij zwemmen volgens mij veel minder.
Dat is 2x.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook wel teleurgesteld hoor. Kijk naar Cielo Filho en Mellouli destijds.
Maar dat betekent niet dat ik zo ga denken.
Froome wordt dus een pakhaas?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is 2x.Wielrennen veel en veel meer. Vaak wanneer een prestatie te mooi is om waar te zijn blijkt dat later ook zo te zien. In ieder geval in het wielrennen
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef dakpan90 het volgende:
Ik vond zijn start overigens wat twijfelachtig? Doping onder water?
Het is geen Belg?quote:
Je weet zelf toch dat dat gelul is. Hoeveel wereldrecord athleten in zwemmen en hardlopen zijn gepakt vs van hoeveel is achteraf bekend geworden dat ze hebben gebruikt? Ze worden nooit gepakt joh. Het meest realistische lijkt me om er van uit te gaan dat iedereen gebruikt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welnee, al dat geneuzel over doping. Kijk gewoon. We horen het vanzelf.
Dat is ook maar de vraag (zie Kolobnev). Maar dit is niet het juiste topic om dit te bespreken.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En wanneer ze gepakt worden (Cielo) worden ze vrijgesproken. Schleck gaat daar gewoon 2 jaar schorsing voor krijgen straks.
Wel een kleine innovatie, de badmutsen zijn wel nieuw.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Hadden die pakken dus niet zoveel effect als gedacht
Maar op zich ook wel erg verbazend dat ze daar nu al weer bij in de buurt komen en deze verbeterenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Redefine het volgende:
Wel mooi dat die plastic tijden uit de boeken gaan.
Ben van der Burg mogen we ook niet vergetenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
4, Dave van den Bergh had je ook nog.
De eer is geheel aan uquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef vincerusso het volgende:
is er geen topic die alle records bijhoudt ?
De schoolslag is het nummer waar de snelle pakken het minste invloed hadden.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef DeeBee het volgende:
Al die pakkenrecords die nu alweer no sweat worden verbroken, eehm...
Jammer dat Kitajima niet kon shinen!
Nee, dat is geen gelul van mij. Ik denk serieus zo. Zullen we weer naar zwemmen kijken?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Je weet zelf toch dat dat gelul is. Hoeveel wereldrecord athleten in zwemmen en hardlopen zijn gepakt vs van hoeveel is achteraf bekend geworden dat ze hebben gebruikt? Ze worden nooit gepakt joh.
Hadden ze het bij de BBC ook over ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:16 schreef dakpan90 het volgende:
Ik vond zijn start overigens wat twijfelachtig? Trappelen onder water?
Nee. 4 WR's gesneuveld toch? 3 bij zwemmen en 1 bij gewichtheffen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef vincerusso het volgende:
Helpt dat zoveel ja? Vind het knap hoor, dat die "onbreekbare" records nu al weer sneuvelenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel een kleine innovatie, de badmutsen zijn wel nieuw.
Dat is VDBNeequote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ben van der Burg mogen we ook niet vergeten
Goed idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef vincerusso het volgende:
En bij het boogschieten.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. 4 WR's gesneuveld toch? 3 bij zwemmen en 1 bij gewichtheffen?
Bij de vrouwen is het juist het enige onderdeel waarbij ze er onder geen beding in de buurt komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
De schoolslag is het nummer waar de snelle pakken het minste invloed hadden.
Verdronken.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er met Nederlandse zwemmers gebeurt?
Mjah, die pakken waren toch vooral in het voordeel van de krachtpatsers. De technisch goede zwemmers komen er nu denk ik wat beter uit.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar op zich ook wel erg verbazend dat ze daar nu al weer bij in de buurt komen en deze verbeteren
Te weinig pindakaas gegetenquote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef mrstylo het volgende:
Wat is er met Nederlandse zwemmers gebeurt?
Niet veel, maar het zal vast helpen. Die dingen kosten 30 euro en die brillen 70 euro.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Helpt dat zoveel ja? Vind het knap hoor, dat die "onbreekbare" records nu al weer sneuvelen
Ohja.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Je weet zelf toch dat dat gelul is. Hoeveel wereldrecord athleten in zwemmen en hardlopen zijn gepakt vs van hoeveel is achteraf bekend geworden dat ze hebben gebruikt? Ze worden nooit gepakt joh. Het meest realistische lijkt me om er van uit te gaan dat iedereen gebruikt.
Peulenschil voor die toppersquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet veel, maar het zal vast helpen. Die dingen kosten 30 euro en die brillen 70 euro.
Ik ben altijd groot fan geweest van die spotgoedkope Zweedse brilletjesquote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet veel, maar het zal vast helpen. Die dingen kosten 30 euro en die brillen 70 euro.
quote:
Inhoudelijk zeg, terwijl ik met feiten kom.quote:
Bij de mannen niet omdat ze haast nooit met volledig pak zwemmen. Zit alleen maar in de weg.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de vrouwen is het juist het enige onderdeel waarbij ze er onder geen beding in de buurt komen.
Je ziet de junioren er ook mee zwemmen.quote:
3 euro.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:21 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ik ben altijd groot fan geweest van die spotgoedkope Zweedse brilletjes
Sjezus, 500 euro voor een zwem outfitjequote:Op zondag 29 juli 2012 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je ziet de junioren er ook mee zwemmen.Bijbehorende pak kost 400 euro.
Ben benieuwd welke nobody dan wint.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Als Adlington hier geen goud pakt zijn de Britten weer een illusie armer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |