quote:Op zondag 29 juli 2012 20:36 schreef wyccie het volgende:
Damn, weer die vooroordelen. Hoe weet jij nou of ze aan de ramadan doen?
Ik dacht meer aan La Trappe, dan vind ik Trappistenbier gewoon niet zo heel bijzonderquote:Op zondag 29 juli 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, Westmalle. Aangezien er maar 7 trappistenbrouwerijen zijn zal het wel meevallen met dat aantal dus
Oh, sorry, dan heb ik niks gezegd. Dat kon ik er niet uit opmaken. Dacht dat ze zonder voorrang te verlenen gewoon zijn doorgereden.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie, niks geen vooroordelen t.o.v. de Ramadan en niet alert zijn, die gasten geven het zelf toe.
Afgelopen week is het hier al vaker raak geweest met Ramadanezen...
Ik heb niks tegen het islam, maar die ramadan vind ik ook wel erg zwaar. Niet eten, ok. Niet drinken....dat is niet goed. Vooral ook omdat het vaak midden in de zomer is. Dat vind ik niet verantwoord, niet alleen medisch gezien, maar ook in geval van verkeer en andere bezigheden.quote:En dit staat dus los van mijn mening over de islam...
Dat is altijd een heerlijke vorm van BBQ-en. Gewoon chill steeds een beetje )quote:Op zondag 29 juli 2012 20:43 schreef MaJo het volgende:
We hebben net een worstje van de barbecue en een spiesje op en we hebben nog garnalen en entrecote te gaan maar we zitten nu al stampvolwe gaan nu maar toepen en dan over een uurtje weer verder
Nee, verontschuldigend handje, maar ik schrok me de rambam.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, sorry, dan heb ik niks gezegd. Dat kon ik er niet uit opmaken. Dacht dat ze zonder voorrang te verlenen gewoon zijn doorgereden.
Je bedoelt: uit moeten stappenquote:Op zondag 29 juli 2012 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan zal hij eerst een ruit in moeten gooien
ga eens naar Duitsland zou ik zeggen, daar mixen ze zo ongeveer alles...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Nog nooit gehoord van bier mengen met frisdrank of limonade.
shandy/sneewwitje?quote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Er gaat alleen siroop bij hè, geen aangelengde meukquote:Op zondag 29 juli 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
Wel van gehoord, maar wist niet dat daar bier voor gebruikt wordt.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..als een Bossche Bol meenemen het enige was om Wyccie uit haar hol te lokken...dan had ik wel eerder weggegaan
En dan gaan verzekeraars dat waarschijnlijk gewoon uit coulance vergoeden. Kost nog steeds geld maar staat mooier op de afrekening van de overheid...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Iemand nog 't nieuws gekeken net?
http://nos.nl/artikel/400207-advies-stop-met-dure-medicijnen.html
ik heb het gezien en ik heb er hele dubbele gevoelens bij.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:54 schreef Soempie het volgende:
Iemand nog 't nieuws gekeken net?
http://nos.nl/artikel/400207-advies-stop-met-dure-medicijnen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |