Silver/gold RPL niks? Die 2 Braziliaanse CB's zijn sowieso beesten, net als die IF Portugese CB, en Pletikosa is een van de beste silver GK's van het spel.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil zelf ook dingetjes proberen ipv altijd maar te luisteren naar anderen snap je?
Kan ik proberen, maar om de één of andere reden spelen silvers bij golds en vice versa altijd verneukt als watquote:Op zondag 29 juli 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Silver/gold RPL niks? Die 2 Braziliaanse CB's zijn sowieso beesten, net als die IF Portugese CB, en Pletikosa is een van de beste silver GK's van het spel.
Hmm, ik wil het liefste echt verdedigende verdedigersquote:Op zondag 29 juli 2012 22:25 schreef Thorb het volgende:
@GJE misschien kan je Bochetti LCB doen en dan Buffon op doel, Silva/Lucio LCB en Maicon RB, dan is je verdediging iets sterker denk ik
[ afbeelding ]
Gewoon woede op die mensen afreagerenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit echt op het randje van een dikke rage... Ik ga maar even GTA spelen, godverdomme zeg
Krop het niet op! Gooi het eruit!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zit echt op het randje van een dikke rage... Ik ga maar even GTA spelen, godverdomme zeg
Ik heb voor het eerst in 5 dagen ofzo geen if/totyquote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Spelers in packs van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Osborne, Pogba, Powell, Kandji, Ba en Situ na.
Ook al een paar verkocht White (cb) 1500 Evans 4-3-3 1000 en nog een paardaarnaast vrij veel squad fitness gekregen en zelfs een pakje met 3 squad fitness erin
Daarnaast natuurlijk nog een TOTY gekregen en heel veel healing all +1
csb
Zo, je kon wel eens geluk hebben. Die Amarikwa is getransferd, maar hij zal wel niet meer waard zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
Spelers in packs van vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op Osborne, Pogba, Powell, Kandji, Ba en Situ na.
Ook al een paar verkocht White (cb) 1500 Evans 4-3-3 1000 en nog een paardaarnaast vrij veel squad fitness gekregen en zelfs een pakje met 3 squad fitness erin
Daarnaast natuurlijk nog een TOTY gekregen en heel veel healing all +1
csb
Nee want dan word ik gebandquote:
Zelfde league nog jammer gneoegquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo, je kon wel eens geluk hebben. Die Amarikwa is getransferd, maar hij zal wel niet meer waard zijn.
Ik had vandaag ook alleen maar slechte packs. Wel net winstgevend, maar een paar 1000 coins. Meer nietquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in 5 dagen ofzo geen if/toty
hahaquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee want dan word ik geband
Krijgt die gast ineens een penalty in de 90ste minuut en ik krijg niet eens te zien waaromdie herhaling klik ik niet door maar ik krijg het gewoon niet te zien
sowieso loopt het ineens helemaal niet meer.
Kop op dude, na regen komt zonneschijnquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee want dan word ik geband
Krijgt die gast ineens een penalty in de 90ste minuut en ik krijg niet eens te zien waaromdie herhaling klik ik niet door maar ik krijg het gewoon niet te zien
sowieso loopt het ineens helemaal niet meer.
Ik ga morgen wel weer verder, nu even virtuele poppetjes neerschietenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kop op dude, na regen komt zonneschijn
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Fuck you manik ging jou toch ook niet uitlachen na je zoveelste rage
Net regende en onweerde het hard, maar nu is het gewoon donker hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kop op dude, na regen komt zonneschijn
Had vandaag ook zon wedstrijd hoor. 1-0 achter: ssshhh 1-1: ik klik door. 90e minuut 1-2 en shhhhquote:Op zondag 29 juli 2012 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel weer verder, nu even virtuele poppetjes neerschieten
ik werd eerst 6-0 opgerold door Doumbia en consorten en daarna onterechte penalty in de 90ste minuutquote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had vandaag ook zon wedstrijd hoor. 1-0 achter: ssshhh 1-1: ik klik door. 90e minuut 1-2 en shhhh
daarna bericht dat ik homo was.
Mini rage hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |