check mn postttttquote:
Niet?quote:
Zoals ik al zeiquote:Op zondag 29 juli 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet?
Wil Eto'o echt eens proberen eerlijkgezegd
Daar gaat het geld van de belastingbetalende Nederlanderquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef poker4lifee het volgende:
Luka Modric will be sold to Real Madrid tomorrow for £35m
hmmmmm not sure if true. maar zie het wel gebeuren
Zit je mobiel ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Eto'o
Aboubakar
de rest Ligue 1
Je hebt dan een film beter team eromheen.
film?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Eto'o
Aboubakar
de rest Ligue 1
Ligue 1 echt al te vaak gehadquote:Op zondag 29 juli 2012 22:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zoals ik al zei
Eto'o
Aboubakar
de rest Ligue 1
Doe die maar IF met 90 pace en 85 shooting ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Lekkere goal van Sturridge. Pace abuse + lob over keeper
Nee. Mijn moeder ging een keer Nederlands tegne ons praten en toen wou ze vliegtuig zeggen maar kwam er frikandel uitquote:
SIF Menez op CAMquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligue 1 echt al te vaak gehad
Ik maak gewoon zo'n Russisch teampje, als het niet bevalt lekker met winst de deur uit
Ja ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand een potje op ps3? moet nieuwe team testen
Wie is ons. Is dat jij en ik of is dat jij en je vader of jij en je broertje waarvan ik niet wist dat je die hebtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Mijn moeder ging een keer Nederlands tegne ons praten en toen wou ze vliegtuig zeggen maar kwam er frikandel uit![]()
Weet ik, maar ik wil zelf ook dingetjes proberen ipv altijd maar te luisteren naar anderen snap je?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
SIF Menez op CAM
Voor de CDM posities heb je allemaal beesten
Verdedigers zijn allemala beter dan die van RPL.
Maar prima. Ik geef je voor het goed advies maar je doet er niks mee.
Niet echt verstandigquote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wil zelf ook dingetjes proberen ipv altijd maar te luisteren naar anderen snap je?
Gaat je niks aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie is ons. Is dat jij en ik of is dat jij en je vader of jij en je broertje waarvan ik niet wist dat je die hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |