Nog niks gekocht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want een ongelooflijk kutteam zeg. Ik hoop niet dat je ze al hebt gekocht.
Danny op CDMquote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan is het dus een goed team aangezien jij er 0,0 kijk op hebt.
Kherzakhov sowieso niet als wide CAM. Die zou ik alleen maar gebruiken als ST. Niets meer en niets minder. Danny kan je beter als Wide CAM gebruiken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niks gekocht.
Onderbouw je mening eens
Dan zou ik kerzhakov erut halen en honda op cf zetten. Gebruik dan een cdm die ook van nature een verdediger is. Lijkt mij het beste.quote:
Liever een aanvaller met low low workrates dan high highquote:Op zondag 29 juli 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Danny op CDM
Luie Arshavin op LAM
Kerzhakov op RAM
Matige backs
Akinfeev
Die reacties zeggen genoegquote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef wieisboos het volgende:
GJE gebruik deze hij is fokking goed http://www.futhead.com/12/player/5438
Kerzhakov wordt bij futhead als CF juist weer goed aangeschrevenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dan zou ik kerzhakov erut halen en honda op cf zetten. Gebruik dan een cdm die ook van nature een verdediger is. Lijkt mij het beste.
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom dan ook een Russische elftal?
Doe dan
Eto'o
Aboubakar
De rest Ligue 1
Akinfeev is net zo goed als Vermeer ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Akinfeev is een heel erg goede keeper!
TOTY Shirokov en Kherzakov kan prima als CF en wide CAM, de SIF dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die reacties zeggen genoeg
Thanks
[..]
Kerzhakov wordt bij futhead als CF juist weer goed aangeschreven
Wat kan ik als CDM eventueel doen?
Naast Carlos is er vrij weinig
Honda is mijn inziens prima hoor, heb zelf Ramires vaak op CDM wat ook geen CDM is van nature.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die reacties zeggen genoeg
Thanks
[..]
Kerzhakov wordt bij futhead als CF juist weer goed aangeschreven
Wat kan ik als CDM eventueel doen?
Naast Carlos is er vrij weinig
Dan moet Vermeer wel heel goed zijn maar dat is hij niet.quote:
En jij hebt met Aboubakar gespeeld?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
[..]daar schiet je niets mee op, dat is enkel rennen.
Honda heeft high low workrates!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Honda is mijn inziens prima hoor, heb zelf Ramires vaak op CDM wat ook geen CDM is van nature.
Ik vind het niet leuk om louter 1-2tjes te doen en hoge steekpasses te geven.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij hebt met Aboubakar gespeeld?Je praat weer poep
Maar Carlos heeft weer high defquote:
Oh sorry hoor, zelfs dan moet het nog wel lukken denk ik maar TOTY Shirokov is ook wel goed waarschijnlijk.quote:
Niet genoeg imoquote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar Carlos heeft weer high def
Compenseert elkaar denk ik
jijquote:Op zondag 29 juli 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk om louter 1-2tjes te doen en hoge steekpasses te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |