Had je even tegen Mathijs moeten spelen, ik verloor laatst 7-1 en 6-0 en daarna even Mathijs met 1-0 weggestuurdquote:Op zondag 29 juli 2012 22:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik werd eerst 6-0 opgerold door Doumbia en consorten en daarna onterechte penalty in de 90ste minuut
Ik merkte wel in de 2e helft dat ik steeds een stap te laat wasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
gg Rijst kwam er niet vaak doorheen, moet echt beter leren aanvallen
was wel oneerlijk want je speelde met je NEsta team, ben ik toch te goed voor man
Ik snap echt niets van dat laatste deel wat je typtequote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik merkte wel in de 2e helft dat ik steeds een stap te laat wasMaar het waren gewoon gelijkwaardige teams
![]()
Oh ik liet m'n keeper 1 keer uitkomen bij de doelpunt maar hij wou niet meer terug lopenIk verdedig sowieso vaak als GJE als ik tegen jou speel.
hahah, wat vind je van mijn stijl van aanvallen eigenlijk? Lijkt dat tikken een beetje ergens op of is het nogal kansloos?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik merkte wel in de 2e helft dat ik steeds een stap te laat wasMaar het waren gewoon gelijkwaardige teams
![]()
Oh ik liet m'n keeper 1 keer uitkomen bij de doelpunt maar hij wou niet meer terug lopenIk verdedig sowieso vaak als GJE als ik tegen jou speel.
Heeft Rijst altijd wel een handje vanquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah, wat vind je van mijn stijl van aanvallen eigenlijk? Lijkt dat tikken een beetje ergens op of is het nogal kansloos?
en idd dacht ff speel ik noutegen Rijst of GJE met die keeper
Ja op 1 of andere manier weet je je spelers altijd goed weg te sturen. Het valt soms echt niet te verdedigen voor mijquote:Op zondag 29 juli 2012 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah, wat vind je van mijn stijl van aanvallen eigenlijk? Lijkt dat tikken een beetje ergens op of is het nogal kansloos?
en idd dacht ff speel ik noutegen Rijst of GJE met die keeper
aightquote:Op zondag 29 juli 2012 22:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja op 1 of andere manier weet je je spelers altijd goed weg te sturen. Het valt soms echt niet te verdedigen voor mij
Die Gomis heeft dan ook een kut passing. Beter koop je Smurf Henryquote:Op zondag 29 juli 2012 22:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
aight![]()
binnenkort misschien maar eens naar dat manual passing kijken aangezien de bal af en toe naar de verkeerde gaat. echt super irritant is dat
Dat was ik nietquote:Op zondag 29 juli 2012 22:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen. Tim Krul uitlaten komen.
Nou, ik ook niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat was ik nietAls het over een 2v2 gaat
hahah nicequote:Op zondag 29 juli 2012 22:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Gomis heeft dan ook een kut passing. Beter koop je Smurf Henry![]()
Ik ga hem misschien ook halen en mijn beste team verkopen aangezien ik er toch nooit mee speel
Hebben nog meer mensen hier GTA 4 op de xbox?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Busje gejat in GTA IV, staat er T. Watts and sons op__________!
quote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hebben nog meer mensen hier GTA 4 op de xbox?
Ga dan voor het Gruppe 6 busjequote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Busje gejat in GTA IV, staat er T. Watts and sons op__________!
Die heb ik nog nooit gezien helaasquote:Op zondag 29 juli 2012 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga dan voor het Gruppe 6 busje
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |