abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115175377
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef sientelo het volgende:

[..]

Ja, ook mensen idd, maar misschien werken ze met entiteiten? Ik weet niet.. weet iniedergeval dat het zoiezo mensen zijn...

Ja, heb echt hulp erbij nodig, omdat ik gewoon te weinig zie...en hoe meer negativiteit je om je heen hebt, hoe erger. Ik ga binnenkort wel verhuizen naar een andere plaats, misschien dat het iets gaat helpen. Er zitten veel in deze woonplaats. Astraal kunnen ze nog steeds komen, maar minder snel fysiek. Ik zou echt graag een wijze leraar ontmoeten die me gaat trainen. Maar waar vind je zo iemand?
Als ze al entiteiten sturen dan komen die niet meer als de mensen jou niet meer kunnen "pakken", er is verder geen nut voor de eventuele entiteiten om jou lastig te vallen. Als die mensen al entiteiten sturen dan geven ze die daarvoor een beloning, is er een deal gemaakt die een prijs heeft.

Ik weet niet of je een leraar nodig hebt, ook bij jou zie ik een negatieve associatie bij andersoortige geloven(kan ik goed begrijpen hoor, dat dat is ontstaan). Ook bij jou zou ik eerder adviseren na alles wat ik van je heb gelezen om de weg in jezelf naar jezus/god te vinden.
Je zou kunnen kijken welke stroming je aanstaat binnen het christendom, je daar wat in verdiepen. Pas alleen wel op met de stromingen die zich op uitdrijvingen e.d. richten, die hebben erg vaak een beetje, of een heleboel, een sekte-achtige insteek, dan ga je van de regen in de drup.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_115180293
De Islaam heeft het over Djins. Het zijn net als mensen stervelingen.
youtube --> iamclanhq :')
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:19:03 #178
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115184920
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 12:29 schreef deVerdeler het volgende:
De Islaam heeft het over Djins. Het zijn net als mensen stervelingen.
Ja, ik weet het, die trouwen, krijgen kinderen, eten en drinken, maar daar merk ik niks van, ze praten 24/7 zonder iets van het bovenstaande te doen, ook niet als ik slaap, daarom geloof ik niet in de djinn.
.
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Pas alleen wel op met de stromingen die zich op uitdrijvingen e.d. richten, die hebben erg vaak een beetje, of een heleboel, een sekte-achtige insteek, dan ga je van de regen in de drup.
Zoals pinkstergemeenten en de charismatische beweging. Heb zelf wel goede ervaringen met een pinkstergemeente. Ze spreken in tongen, maar ze weten niet dat dat demonisch is.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef sientelo het volgende:

[..]

Misschien heeft het er mee te maken... ze waarschuwen voor alcohol, het doet iets met je bewustzijn... echt je wordt er minder sterk van volgens mij... ook drugs....

Ik denk niet dat dat het was, de alcohol was al uitgewerkt :) en de vorige keer dat ik dat had was ik niet onder invloed.

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 00:24 schreef Gray het volgende:

[..]

En daarbuiten? Verder in je leven?
Wat bedoel je?
Er is niks in m'n leven veranderd
pi_115185841
Manke,

De beste plek waar ik de stemmen kan horen is 's nachts, zodra ik in bed lig en diep nadenk over bepaalde dingen. Ik hoor dan een vrouwenstem en een mannenstem. Telkens in discussie met elkaar, de een zegt wat en de ander reageert erop. Wat ze zeggen weet ik nog steeds niet, maar ik kan ze nu wel onderscheiden.

Heel af en toe komt er nog iemand bij, maar die is er vaak niet lang. Ik kan ook niet bepalen wat dat is, want die heeft nogal een aparte stem.
  maandag 6 augustus 2012 @ 14:47:14 #180
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115186421
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef Narasan het volgende:
Manke,

De beste plek waar ik de stemmen kan horen is 's nachts, zodra ik in bed lig en diep nadenk over bepaalde dingen. Ik hoor dan een vrouwenstem en een mannenstem. Telkens in discussie met elkaar, de een zegt wat en de ander reageert erop. Wat ze zeggen weet ik nog steeds niet, maar ik kan ze nu wel onderscheiden.

Heel af en toe komt er nog iemand bij, maar die is er vaak niet lang. Ik kan ook niet bepalen wat dat is, want die heeft nogal een aparte stem.

Interessant he :P vond ik ook, totdat het te erg werd. Hou ons op de hoogte.
Ik hoorde ook een vrouwenstem, die was weggehaald door een medium via de telefoon (kostte 60 euro, zo wanhopig was ik, ze zei dat ik de rest inbeeldde omdat zij niks meer kon zien...), ik hoorde haar niet meer, totdat ik een hele tijd daarna half in slaap was en haar weer hoorde spreken tegen de rest, de rest klinken demonisch, dus dan is zij het ook, ook al klonk ze menselijk.
Ze zong ook een keer het liedje "zeg ken jij de mosselman" haha, een ander begon ineens "11 november is de dag" te zingen, deze klonk demonisch :P
pi_115187076
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Manke het volgende:

[..]

Interessant he :P vond ik ook, totdat het te erg werd. Hou ons op de hoogte.
Ik hoorde ook een vrouwenstem, die was weggehaald door een medium via de telefoon (kostte 60 euro, zo wanhopig was ik, ze zei dat ik de rest inbeeldde omdat zij niks meer kon zien...), ik hoorde haar niet meer, totdat ik een hele tijd daarna half in slaap was en haar weer hoorde spreken tegen de rest, de rest klinken demonisch, dus dan is zij het ook, ook al klonk ze menselijk.
Ze zong ook een keer het liedje "zeg ken jij de mosselman" haha, een ander begon ineens "11 november is de dag" te zingen, deze klonk demonisch :P
Zeker interessant. En zodra je het hoort ga je er ook meer naar luisteren om te achterhalen wat ze nu precies zeggen. Maar dat is me nog niet gelukt. Misschien komt dat wel?'
Haha, liedjes zingen hebben ze bij mij gelukkig nog niet gedaan. Maar zover is het nog niet...
Op dit moment denk je er eigenlijk helemaal niet aan en hoor ik ze ook bijna niet. 'S nachts komt dat dus wel.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:24:03 #182
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115190765
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Narasan het volgende:

[..]

Zeker interessant. En zodra je het hoort ga je er ook meer naar luisteren om te achterhalen wat ze nu precies zeggen. Maar dat is me nog niet gelukt. Misschien komt dat wel?'
Haha, liedjes zingen hebben ze bij mij gelukkig nog niet gedaan. Maar zover is het nog niet...
Op dit moment denk je er eigenlijk helemaal niet aan en hoor ik ze ook bijna niet. 'S nachts komt dat dus wel.
Ja dat ga je idd doen, ik ken het :P waarschijnlijk komt dat wel, maar wil je dat wel?
Ik was een tijdje geleden naar de genezingsdienst van de levensstroom (www.levensstroom.nl) gegaan en toen wees die man mijn richting op en zei "daar zit er iemand die stemmen hoort", voor mij stond er iemand op en ging naar voren, ik ging ook, bij die ander werden die stemmen bevolen te zwijgen en weg te gaan en hij hoorde helemaal niks meer, bij mij deed ie het zelfde, maar het hielp niet.
Mocht het te erg worden, dan kan je die poging ook wagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manke op 06-08-2012 16:29:17 ]
pi_115190922
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Manke het volgende:

[..]

Ja dat ga je idd doen, ik ken het :P waarschijnlijk komt dat wel, maar wil je dat wel?
Ik was een tijdje geleden naar de genezingsdienst van de levensstroom (www.levensstroom.nl) gegaan en toen wees die man mijn richting op en zei "daar zit er iemand die stemmen hoort", voor mij stond er iemand op en ging naar voren, ik ging ook, bij die ander werden die stemmen bevelen te zwijgen en weg te gaan en hij hoorde helemaal niks meer, bij mij deed ie het zelfde, maar het hielp niet.
Mocht het te erg worden, dan kan je die poging ook wagen.
Of ik het wil weet ik helemaal niet zo goed. Denk het eigenlijk van niet, maar ik kan er toch niets aan veranderen. Het is zoals het nu is. Bedankt voor de link. Daar ga ik dan wel naar toe als het nog wat erger gaat worden allemaal.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:30:05 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_115191016
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef sientelo het volgende:
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...

misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...

Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
Ga liever geen medische adviezen geven hier.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:34:31 #185
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115191223
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef sientelo het volgende:
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...

misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...

Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
Ik weet niet precies hoe deze behandeling is, maar elektromagnetische pulsen zijn niet schadelijk, we worden er constant mee gebombardeerd. Welk filmpje hierover keek je?
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:39:40 #186
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115191500
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Narasan het volgende:

[..]

Of ik het wil weet ik helemaal niet zo goed. Denk het eigenlijk van niet, maar ik kan er toch niets aan veranderen. Het is zoals het nu is. Bedankt voor de link. Daar ga ik dan wel naar toe als het nog wat erger gaat worden allemaal.
Sientelo had dit eerder gepost, je zou die ervaringen onder moeten lezen, dan zie je hoe demonisch het is, dat wil je idd niet: http://www.intervoiceonline.org/about-voices

Paar dagen geleden maakte m'n zus de deur naar de hal open, en ineens werd een jezus christus kruis die daar staat omver gegooid, ik hoorde het vallen, zij zag het vallen. Het kwam niet door de wind, want dat was er niet en het is daar te zwaar voor.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:42:03 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_115191624
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe deze behandeling is, maar elektromagnetische pulsen zijn niet schadelijk, we worden er constant mee gebombardeerd. Welk filmpje hierover keek je?
Hou je nu maar gewoon aan wat je eigen arts tegen je zegt en laat de meningen van internetusers voor wat ze zijn: meningen.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:43:13 #188
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115191678
Toen ik in m'n bed in het ziekenhuis lag, hoorde ik een vreemde stem, totaal niet menselijk, eerder dierlijk (tegenwoordig hoor ik hem alleen nog lachen, klinkt als een kikker), deze begon te chanten, paar seconden hoog, paar seconden laag, dit deed ie achter elkaar, en ineens hoorde ik de rest keihard lachen, bleek dat ie m'n verleden heeft geopenbaard op 1 of andere manier, want ze zagen alles wat ik gedaan had.
  maandag 6 augustus 2012 @ 16:46:50 #189
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115191889
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hou je nu maar gewoon aan wat je eigen arts tegen je zegt en laat de meningen van internetusers voor wat ze zijn: meningen.
Door de internetusers hier ben ik juist doorverwezen naar het umc :)
M'n arts ben ik klaar mee, elk gesprek gaat over medicatie en dosering, is wel logisch want daar is ie voor opgeleid, maar ik heb er niks (meer) aan.
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 16:51:30 #190
249559 crew  Lavenderr
pi_115192125
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Manke het volgende:

[..]

Door de internetusers hier ben ik juist doorverwezen naar het umc :)
M'n arts ben ik klaar mee, elk gesprek gaat over medicatie en dosering, is wel logisch want daar is ie voor opgeleid, maar ik heb er niks (meer) aan.
Tja, dan nog is het zaak om voorzichtig te zijn met dit soort adviezen. Trek je eigen plan en besef dat dit internet is, dat mensen nooit precies weten hoe de vork in de steel zit bij jou en dat ze dus niet zomaar adviezen kunnen geven op medisch gebied.
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:24:12 #191
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115197188
I know ;)
  Moderator maandag 6 augustus 2012 @ 18:30:25 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_115197530
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:24 schreef Manke het volgende:
I know ;)
:)
pi_115199248
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, dan nog is het zaak om voorzichtig te zijn met dit soort adviezen. Trek je eigen plan en besef dat dit internet is, dat mensen nooit precies weten hoe de vork in de steel zit bij jou en dat ze dus niet zomaar adviezen kunnen geven op medisch gebied.
Adviezen? Die heb ik nog niet nodig. Zo erg is het bij mij nu ook weer niet, maar dat kan het wel gaan worden! We wachten wel af hier hoe het zich vordert. Tot nu toe zijn jullie de enigste die het weten wat er in mij omgaat.
pi_115224226
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 09:58 schreef erodome het volgende:

Ik weet niet of je een leraar nodig hebt, ook bij jou zie ik een negatieve associatie bij andersoortige geloven(kan ik goed begrijpen hoor, dat dat is ontstaan). Ook bij jou zou ik eerder adviseren na alles wat ik van je heb gelezen om de weg in jezelf naar jezus/god te vinden.
Je zou kunnen kijken welke stroming je aanstaat binnen het christendom, je daar wat in verdiepen. Pas alleen wel op met de stromingen die zich op uitdrijvingen e.d. richten, die hebben erg vaak een beetje, of een heleboel, een sekte-achtige insteek, dan ga je van de regen in de drup.
Wat bedoel je hiermee? En welke geloven?

Ehmm ja toen ik heel wanhopig was heb ik een keer contact gezocht met een exorcist. Maar daar heb ik later vanaf gezien, omdat mn intuitie zij dat het niet goed was ermee door te gaan.

Ik zit zelf eerder te denken aan het boeddhisme. Een god aanbidden zegt me helemaal niks.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_115224298
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga liever geen medische adviezen geven hier.
Oke. Wel als ik erbij zet dat het mijn mening of visie is? Mag je niet kritisch zijn tegenover de medische praktijken?
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_115224387
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Manke het volgende:

[..]

Hoe bedoel je we worden er constant mee gebombardeerd? Ik zelf denk dat we heel weinig bewustzijn hebben, en dat straling en mind control er wel iets mee te maken kan hebben...

Ehh dit filmpje

dinsdag 7 augustus 2012 @ 02:24:20 #197
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115224454
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef sientelo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je we worden er constant mee gebombardeerd? Ik zelf denk dat we heel weinig bewustzijn hebben, en dat straling en mind control er wel iets mee te maken kan hebben...

Ehh dit filmpje

Mobiele telefoons, telefoonmasten, elektronica, uit de ruimte, noem maar op.

Thanks, ga ik morgen bekijken.
Of nu, ben toch niet moe.

edit:
Bedankt, nu weet ik zeker dat ik me daar niet laat behandelen, lijkt me helemaal niks en idd toch niet ongevaarlijk, de magnetische energie is gericht en ff wat meer dan die andere dingen.
En hun visie erop, namelijk dat de stemmen een product van de hersenen zijn ipv dat het van daarbuiten komt kan ik niks mee.
En ik ben toch al klaar met die stemmen, kan er mee leven. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door Manke op 07-08-2012 02:34:52 ]
pi_115225014
Wat ik wel mooi vind aan het filmpje is dat deze vrouw het echt goed bedoeld... en het uit de taboe sfeer wil halen. En verder is het onderzoek wel interessant, dat er dus met stemmen horen een duidelijk verschil is als met mensen horen praten. De rechterhersenhelft doet mee...

Wat betekent dat? Zou het kunnen dat we daarmee telepathisch kunnen communiceren?
  Moderator dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:08:47 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_115227350
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 02:16 schreef sientelo het volgende:

[..]

Oke. Wel als ik erbij zet dat het mijn mening of visie is? Mag je niet kritisch zijn tegenover de medische praktijken?
Zeker wel.
Maar users als leek medische adviezen geven is niet de bedoeling .
pi_115227595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 03:01 schreef sientelo het volgende:
Wat betekent dat? Zou het kunnen dat we daarmee telepathisch kunnen communiceren?
Ja
Sommige mensen doen dat ook al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')