Als ze al entiteiten sturen dan komen die niet meer als de mensen jou niet meer kunnen "pakken", er is verder geen nut voor de eventuele entiteiten om jou lastig te vallen. Als die mensen al entiteiten sturen dan geven ze die daarvoor een beloning, is er een deal gemaakt die een prijs heeft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:13 schreef sientelo het volgende:
[..]
Ja, ook mensen idd, maar misschien werken ze met entiteiten? Ik weet niet.. weet iniedergeval dat het zoiezo mensen zijn...
Ja, heb echt hulp erbij nodig, omdat ik gewoon te weinig zie...en hoe meer negativiteit je om je heen hebt, hoe erger. Ik ga binnenkort wel verhuizen naar een andere plaats, misschien dat het iets gaat helpen. Er zitten veel in deze woonplaats. Astraal kunnen ze nog steeds komen, maar minder snel fysiek. Ik zou echt graag een wijze leraar ontmoeten die me gaat trainen. Maar waar vind je zo iemand?
Ja, ik weet het, die trouwen, krijgen kinderen, eten en drinken, maar daar merk ik niks van, ze praten 24/7 zonder iets van het bovenstaande te doen, ook niet als ik slaap, daarom geloof ik niet in de djinn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:29 schreef deVerdeler het volgende:
De Islaam heeft het over Djins. Het zijn net als mensen stervelingen.
Zoals pinkstergemeenten en de charismatische beweging. Heb zelf wel goede ervaringen met een pinkstergemeente. Ze spreken in tongen, maar ze weten niet dat dat demonisch is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Pas alleen wel op met de stromingen die zich op uitdrijvingen e.d. richten, die hebben erg vaak een beetje, of een heleboel, een sekte-achtige insteek, dan ga je van de regen in de drup.
Ik denk niet dat dat het was, de alcohol was al uitgewerktquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef sientelo het volgende:
[..]
Misschien heeft het er mee te maken... ze waarschuwen voor alcohol, het doet iets met je bewustzijn... echt je wordt er minder sterk van volgens mij... ook drugs....
Wat bedoel je?quote:
Interessant hequote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef Narasan het volgende:
Manke,
De beste plek waar ik de stemmen kan horen is 's nachts, zodra ik in bed lig en diep nadenk over bepaalde dingen. Ik hoor dan een vrouwenstem en een mannenstem. Telkens in discussie met elkaar, de een zegt wat en de ander reageert erop. Wat ze zeggen weet ik nog steeds niet, maar ik kan ze nu wel onderscheiden.
Heel af en toe komt er nog iemand bij, maar die is er vaak niet lang. Ik kan ook niet bepalen wat dat is, want die heeft nogal een aparte stem.
Zeker interessant. En zodra je het hoort ga je er ook meer naar luisteren om te achterhalen wat ze nu precies zeggen. Maar dat is me nog niet gelukt. Misschien komt dat wel?'quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:47 schreef Manke het volgende:
[..]
Interessant hevond ik ook, totdat het te erg werd. Hou ons op de hoogte.
Ik hoorde ook een vrouwenstem, die was weggehaald door een medium via de telefoon (kostte 60 euro, zo wanhopig was ik, ze zei dat ik de rest inbeeldde omdat zij niks meer kon zien...), ik hoorde haar niet meer, totdat ik een hele tijd daarna half in slaap was en haar weer hoorde spreken tegen de rest, de rest klinken demonisch, dus dan is zij het ook, ook al klonk ze menselijk.
Ze zong ook een keer het liedje "zeg ken jij de mosselman" haha, een ander begon ineens "11 november is de dag" te zingen, deze klonk demonisch
Ja dat ga je idd doen, ik ken hetquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:02 schreef Narasan het volgende:
[..]
Zeker interessant. En zodra je het hoort ga je er ook meer naar luisteren om te achterhalen wat ze nu precies zeggen. Maar dat is me nog niet gelukt. Misschien komt dat wel?'
Haha, liedjes zingen hebben ze bij mij gelukkig nog niet gedaan. Maar zover is het nog niet...
Op dit moment denk je er eigenlijk helemaal niet aan en hoor ik ze ook bijna niet. 'S nachts komt dat dus wel.
Of ik het wil weet ik helemaal niet zo goed. Denk het eigenlijk van niet, maar ik kan er toch niets aan veranderen. Het is zoals het nu is. Bedankt voor de link. Daar ga ik dan wel naar toe als het nog wat erger gaat worden allemaal.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:24 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja dat ga je idd doen, ik ken hetwaarschijnlijk komt dat wel, maar wil je dat wel?
Ik was een tijdje geleden naar de genezingsdienst van de levensstroom (www.levensstroom.nl) gegaan en toen wees die man mijn richting op en zei "daar zit er iemand die stemmen hoort", voor mij stond er iemand op en ging naar voren, ik ging ook, bij die ander werden die stemmen bevelen te zwijgen en weg te gaan en hij hoorde helemaal niks meer, bij mij deed ie het zelfde, maar het hielp niet.
Mocht het te erg worden, dan kan je die poging ook wagen.
Ga liever geen medische adviezen geven hier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef sientelo het volgende:
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...
misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...
Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
Ik weet niet precies hoe deze behandeling is, maar elektromagnetische pulsen zijn niet schadelijk, we worden er constant mee gebombardeerd. Welk filmpje hierover keek je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:27 schreef sientelo het volgende:
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...
misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...
Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
Sientelo had dit eerder gepost, je zou die ervaringen onder moeten lezen, dan zie je hoe demonisch het is, dat wil je idd niet: http://www.intervoiceonline.org/about-voicesquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Narasan het volgende:
[..]
Of ik het wil weet ik helemaal niet zo goed. Denk het eigenlijk van niet, maar ik kan er toch niets aan veranderen. Het is zoals het nu is. Bedankt voor de link. Daar ga ik dan wel naar toe als het nog wat erger gaat worden allemaal.
Hou je nu maar gewoon aan wat je eigen arts tegen je zegt en laat de meningen van internetusers voor wat ze zijn: meningen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe deze behandeling is, maar elektromagnetische pulsen zijn niet schadelijk, we worden er constant mee gebombardeerd. Welk filmpje hierover keek je?
Door de internetusers hier ben ik juist doorverwezen naar het umcquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hou je nu maar gewoon aan wat je eigen arts tegen je zegt en laat de meningen van internetusers voor wat ze zijn: meningen.
Tja, dan nog is het zaak om voorzichtig te zijn met dit soort adviezen. Trek je eigen plan en besef dat dit internet is, dat mensen nooit precies weten hoe de vork in de steel zit bij jou en dat ze dus niet zomaar adviezen kunnen geven op medisch gebied.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Manke het volgende:
[..]
Door de internetusers hier ben ik juist doorverwezen naar het umc
M'n arts ben ik klaar mee, elk gesprek gaat over medicatie en dosering, is wel logisch want daar is ie voor opgeleid, maar ik heb er niks (meer) aan.
Adviezen? Die heb ik nog niet nodig. Zo erg is het bij mij nu ook weer niet, maar dat kan het wel gaan worden! We wachten wel af hier hoe het zich vordert. Tot nu toe zijn jullie de enigste die het weten wat er in mij omgaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja, dan nog is het zaak om voorzichtig te zijn met dit soort adviezen. Trek je eigen plan en besef dat dit internet is, dat mensen nooit precies weten hoe de vork in de steel zit bij jou en dat ze dus niet zomaar adviezen kunnen geven op medisch gebied.
Wat bedoel je hiermee? En welke geloven?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:58 schreef erodome het volgende:
Ik weet niet of je een leraar nodig hebt, ook bij jou zie ik een negatieve associatie bij andersoortige geloven(kan ik goed begrijpen hoor, dat dat is ontstaan). Ook bij jou zou ik eerder adviseren na alles wat ik van je heb gelezen om de weg in jezelf naar jezus/god te vinden.
Je zou kunnen kijken welke stroming je aanstaat binnen het christendom, je daar wat in verdiepen. Pas alleen wel op met de stromingen die zich op uitdrijvingen e.d. richten, die hebben erg vaak een beetje, of een heleboel, een sekte-achtige insteek, dan ga je van de regen in de drup.
Oke. Wel als ik erbij zet dat het mijn mening of visie is? Mag je niet kritisch zijn tegenover de medische praktijken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga liever geen medische adviezen geven hier.
Hoe bedoel je we worden er constant mee gebombardeerd? Ik zelf denk dat we heel weinig bewustzijn hebben, en dat straling en mind control er wel iets mee te maken kan hebben...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe deze behandeling is, maar elektromagnetische pulsen zijn niet schadelijk, we worden er constant mee gebombardeerd. Welk filmpje hierover keek je?
Mobiele telefoons, telefoonmasten, elektronica, uit de ruimte, noem maar op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:20 schreef sientelo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je we worden er constant mee gebombardeerd? Ik zelf denk dat we heel weinig bewustzijn hebben, en dat straling en mind control er wel iets mee te maken kan hebben...
Ehh dit filmpje
Zeker wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:16 schreef sientelo het volgende:
[..]
Oke. Wel als ik erbij zet dat het mijn mening of visie is? Mag je niet kritisch zijn tegenover de medische praktijken?
Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:01 schreef sientelo het volgende:
Wat betekent dat? Zou het kunnen dat we daarmee telepathisch kunnen communiceren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |