abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:12:45 #151
249559 crew  Lavenderr
pi_115061257
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:47 schreef Narasan het volgende:
Hmm... Net ging de deur hier plotseling open. Dacht zelf, laat je niet gek maken. Dat zal de wind wel geweest zijn. Ben toch even voor de zekerheid gaan kijken en gek genoeg waren alle ramen en deuren dicht. Verder zit ik weer alleen hier in huis. Vond het toch even de moeite waard om het te melden.
Het waait vandaag wel behoorlijk, misschien had je ergens een bovenlichtje open staan?
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:13:31 #152
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115061283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:09 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Waar naast Isaiah 14:20 nog meer dan?
Een paar keer in het NT waar jezus mee bedoeld wordt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucifer_%28religie%29#2_Petrus_1:19
pi_115061359
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het waait vandaag wel behoorlijk, misschien had je ergens een bovenlichtje open staan?
Dat weet ik, maar ook daar had ik al naar gekeken en dat was het dus niet...
  Moderator vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:18:46 #154
249559 crew  Lavenderr
pi_115061476
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:15 schreef Narasan het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar ook daar had ik al naar gekeken en dat was het dus niet...
Dan is het een raadsel.
pi_115062830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:50 schreef Manke het volgende:
Geloof jij daarin, of is er een groep die daarin gelooft?
Heb hier nooit van gehoord, ken alleen Lucifer uit het oude testament, waarin hij naar aarde geworpen wordt. Die Lucifer wordt ook bedoeld in de vrijmetselarij, geen idee welke anders.

Erodome:
Ik geloof wel dat er een personificatie van het kwaad is, Satan oid, Blavatski zei dat Satan de god van de wereld is en zij had contact met geesten/demonen.

Welke soorten entiteiten zijn er nog volgens jou? Ik ken alleen engelen, gevallen engelen en/of demonen en geesten van mensen (die niet te contacteren zijn volgens mij)
Ik geloof niet in dit soort entiteiten. Niet als dat een engel van god is en een demon het kwade. Niet in de ziel als een stukje geest dat later opnieuw een lichaam kan bewonen. Voor elk van die concepten kan ik voor mezelf wel een mogelijkheid bedenken die wel op een of andere manier in mijn overtuiging past, maar ik zie geen reden om dat te doen, simpelweg omdat ik er geen ervaring mee heb. Meer dan mijn ego heb ik nooit gehoord, maar daardoor kan ik me prima goed voorstellen dat je stemmen hoort.

Verder zie ik ook geen goed of kwaad in dingen, of in wezens als dat een wezen kwaadaardig is. Ik geloof in goede daden en slechte daden, terwijl de dingen slechts de dingen zijn. Mijn opvatting van god ligt dicht bij de brahman, dat nog meer is dan het alles en niets samen:
quote:
In Hinduism, Brahman (ब्रह्मन् brahman) is the one supreme, universal Spirit that is the origin and support of the phenomenal universe.[1] Brahman is sometimes referred to as the Absolute or Godhead[2] which is the Divine Ground[3] of all matter, energy, time, space, being, and everything in and beyond this universe. Brahman is conceived as personal ("with qualities"), impersonal ("without qualities") and/or supreme depending on the philosophical school.
Het is een concept voor iets dat niet in concepten te vangen is, tegelijkertijd alles en niets en dus meer. Een concept is een vorm, onze gedachten zijn vormen. Als ik dat zou moeten personificeren, dan zou ik dát Lucifer noemen, de lichtbrenger die ons vormen laat zien. Maar ook dat is brahman. :)

quote:
Net gebeld door de stemmenpoli van het umc in Utrecht voor een intakegesprek (op aanraden van iemand hier) maar ik zei dat ik ze wel terugbel, het hoeft van mij niet meer en het is mij te ver.
Overweeg het toch nog eens. Wie weet wat je nog leren kan over die stemmen, wie weet hoeveel je erop vooruit kan gaan. :)

edit:
Ik zat nog even door te wiki'en, kom ik dit tegen:
quote:
When man tries to know the attributeless Brahman with his mind, under the influence of an illusionary power of Brahman called Maya, Brahman becomes (Ishvara), which is the reflection of the Brahman in the environment of illusion (Maya). Just like reflection of moon, in a pool of water. The material world also appears as such due to Maya. (Ishvara) is Saguna Brahman, or Brahman with attributes. He (gender neutral; "He" only for explanatory purposes) is Omniscient, Omnipresent, Incorporeal, Independent, Creator of the world, its ruler and also destroyer. He is eternal and unchangeable. He is both immanent and transcedent, as well as full of love and justice. He may be even regarded to have a personality. He is the subject of worship. He is the basis of morality and giver of the fruits of one's Karma. He rules the world with his Maya. However, while God is the Lord of Maya and she (i.e. Maya) is always under his control, living beings (jva, in the sense of humans) are the servants of Maya (in the form of ignorance). This ignorance is the cause of all material experiences in the mortal world. While God is Infinite Bliss, humans, under the influence of Maya consider themselves limited by the body and the material, observable world. This misperception of Brahman as the observed Universe results in human emotions such as happiness, sadness, anger and fear. The ultimate reality remains Brahman and nothing else. The Advaita equation is simple. It is due to Maya that the one single Atman (the individual soul) appears to the people as many Atmans, each in a single body. Once the curtain of maya is lifted, the Atm Thus, due to true knowledge, an individual loses the sense of ego (Ahamkara) and achieves liberation, or Moksha.
Vervang Brahman met God, Maya met Lucifer, en je hebt zo ongeveer mijn beschouwing, in labels, ditmaal met een bijbels thema.

Je zou zelfs nog Atman met Christenbewustzijn kunnen verwisselen en je krijgt meteen een idee van waar het christendom zijn inspiratie vandaan heeft gehaald. (8>

[ Bericht 25% gewijzigd door Gray op 03-08-2012 20:33:45 ]
pi_115068696
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:50 schreef Manke het volgende:
Geloof jij daarin, of is er een groep die daarin gelooft?
Heb hier nooit van gehoord, ken alleen Lucifer uit het oude testament, waarin hij naar aarde geworpen wordt. Die Lucifer wordt ook bedoeld in de vrijmetselarij, geen idee welke anders.

Erodome:
Ik geloof wel dat er een personificatie van het kwaad is, Satan oid, Blavatski zei dat Satan de god van de wereld is en zij had contact met geesten/demonen.

Welke soorten entiteiten zijn er nog volgens jou? Ik ken alleen engelen, gevallen engelen en/of demonen en geesten van mensen (die niet te contacteren zijn volgens mij)

Net gebeld door de stemmenpoli van het umc in Utrecht voor een intakegesprek (op aanraden van iemand hier) maar ik zei dat ik ze wel terugbel, het hoeft van mij niet meer en het is mij te ver.
Ik geloof helemaal niet zo in die grote scheiding van het goede en het kwade, ik geloof meer dat zo'n beetje alles beide bezit, zowel goed als kwaad, de kunst is je op het goede te richten en het kwaad niet de overhand te laten krijgen. Daarin vind ik het kleine kwaad moeilijker dan het grote kwaad, het grote kwaad kan ik makkelijk links laten liggen, het kleine kwaad, het subtiele kwaad, dat is vele malen moeilijker. Dat woord dat iemand kwetst of iets in die geest.

En wat voor entiteiten, dat zijn er teveel om op te noemen, van boomgeesten tot wat in het midden oosten djins worden genoemd. Ze kennen ook goed en kwaad in zich, maar wat voor hun goed is is lang niet altijd goed voor ons, net zoals onze behoefte om te eten niet zo goed is voor die koe die we op willen eten ;)
Ik ken ook de engelen wel, alleen ken ik ze anders, in hun oudere vorm.

Waarom ga je niet gewoon naar die stemmen poli toe manke, nee heb je, ja kun je krijgen, wie weet hebben ze daar wel een oplossing voor je.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:09:18 #157
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115068788
Diepgaand allemaal :) kan het zelf niet echt plaatsen
Ik vond die quotes wat new agerig overkomen (ook al komen ze uit het hindoeisme), ging wat googlen ik kwam dit tegen:
http://www.paulmcguire.com/newage.htm
:P
google eens voor de gein christusbewustzijn, dan zal je zien dat het niks met het christendom te maken heeft maar meer past in de new age en hinoe ideeën die je plaatste.

Er valt echt niks te leren van die stemmen, helaas, ze logen alleen maar toen ik er wat probeerde uit te halen en nu negeer ik ze maar, ze blijven er wel bijkomen merk ik.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:16:17 #158
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115069182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:07 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niet zo in die grote scheiding van het goede en het kwade, ik geloof meer dat zo'n beetje alles beide bezit, zowel goed als kwaad, de kunst is je op het goede te richten en het kwaad niet de overhand te laten krijgen. Daarin vind ik het kleine kwaad moeilijker dan het grote kwaad, het grote kwaad kan ik makkelijk links laten liggen, het kleine kwaad, het subtiele kwaad, dat is vele malen moeilijker. Dat woord dat iemand kwetst of iets in die geest.

En wat voor entiteiten, dat zijn er teveel om op te noemen, van boomgeesten tot wat in het midden oosten djins worden genoemd. Ze kennen ook goed en kwaad in zich, maar wat voor hun goed is is lang niet altijd goed voor ons, net zoals onze behoefte om te eten niet zo goed is voor die koe die we op willen eten ;)
Ik ken ook de engelen wel, alleen ken ik ze anders, in hun oudere vorm.

Waarom ga je niet gewoon naar die stemmen poli toe manke, nee heb je, ja kun je krijgen, wie weet hebben ze daar wel een oplossing voor je.
Misschien ga ik wel, maar ze kunnen me toch niet helpen denk ik, ze geloven niet in het bovennatuurlijke, het enige dat ze kunnen doen is met elektromagnetische pulsen m'n hersenen bestralen, schijnt te helpen tegen stemmen en dat doen ze daar heb ik begrepen, maar ik ben klaar met die stemmen, ik negeer ze zover dat lukt, vind het goed zo.

De oude daemon waar Gray me op wees lijken veel op djinns, misschien bestaan ze, wie weet :) Heb echt zo veel stemmen gehoord en niet 1 was er goed
pi_115069906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:09 schreef Manke het volgende:
Diepgaand allemaal :) kan het zelf niet echt plaatsen
Ik vond die quotes wat new agerig overkomen (ook al komen ze uit het hindoeisme), ging wat googlen ik kwam dit tegen:
http://www.paulmcguire.com/newage.htm
:P
google eens voor de gein christusbewustzijn, dan zal je zien dat het niks met het christendom te maken heeft maar meer past in de new age en hinoe ideeën die je plaatste.
Wat juist zo bizar is, gezien dat is waar Christus zijn leer om draaide. :P

quote:
Er valt echt niks te leren van die stemmen, helaas, ze logen alleen maar toen ik er wat probeerde uit te halen en nu negeer ik ze maar, ze blijven er wel bijkomen merk ik.
Nee, ik bedoel juist leren van dat onderzoek. ;)

Wie weet kom je iets tegen van kennis waar je gebruik van kan maken. Dat, of de behandeling zorgt dat de antenne waarmee je die stemmen detecteert wordt uitgeschakeld. En dat zou fijn zijn natuurlijk. :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 21:52:13 #160
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115071094
http://www.bispiritualiteit.nl/tag/christusbewustzijn/
Ze hebben het daar wel over Christusbewustzijn maar spreken ook over reïncarnatie, wat niet bestaat volgens de bijbel (de dood is een slaap, wat ik wel geloof). En nog meer zweverige theorieën zoals vage energieën, lucifer en michael energieën, ons lichtwezen enz, die hele tekst heeft niks te maken met wat jezus leerde, behalve liefde :)

Misschien ga ik wel, maar het enige dat ze zullen zeggen is dat het hallucinaties zijn, ik kan daar zo weinig mee, ze geloven er niet in, terwijl heel veel mensen met mijn klachten ook beweren dat het bovennatuurlijk is, maar dat geloven ze niet en hoort bij het ziektebeeld.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 00:22:36 #161
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115079955
Dit is ook wel leuk, het ontkracht zo'n beetje de hele bijbel :P
http://www.angelfire.com/nm/amendm/arkmyth.html
pi_115088182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:16 schreef Manke het volgende:

[..]

Misschien ga ik wel, maar ze kunnen me toch niet helpen denk ik, ze geloven niet in het bovennatuurlijke, het enige dat ze kunnen doen is met elektromagnetische pulsen m'n hersenen bestralen, schijnt te helpen tegen stemmen en dat doen ze daar heb ik begrepen, maar ik ben klaar met die stemmen, ik negeer ze zover dat lukt, vind het goed zo.

De oude daemon waar Gray me op wees lijken veel op djinns, misschien bestaan ze, wie weet :) Heb echt zo veel stemmen gehoord en niet 1 was er goed
Ach, het bovennatuurlijke is uiteindelijk gewoon het natuurlijke waar we nog weinig tot niets van weten op wetenschappelijk niveau ;)
Alles is natuurlijk, dus uiteindelijk kan het best zo zijn dat wat zij benaderen als een "geesteziekte" gewoon gaat om een teveel openstaan voor invloeden van buitenaf. Je moet je niet teveel laten ontmoedigen door hun kijk daarop, ze noemen het anders, maar gaat het niet gewoon om hetzelfde, maar dan met een ander naampje zodat zij het kunnen verklaren in hun wereldbeeld?

Je hersenen zijn de basis van alles, dus ook van je onvrijwillige contact met de entiteiten die je lastig vallen, zou het niet mooi zijn als je via die weg er toch wat meer van kan leren, of zelfs je hersenen kan stimuleren je te af te sluiten voor die andere invloeden?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_115096058
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 21:52 schreef Manke het volgende:
http://www.bispiritualiteit.nl/tag/christusbewustzijn/
Ze hebben het daar wel over Christusbewustzijn maar spreken ook over reïncarnatie, wat niet bestaat volgens de bijbel (de dood is een slaap, wat ik wel geloof). En nog meer zweverige theorieën zoals vage energieën, lucifer en michael energieën, ons lichtwezen enz, die hele tekst heeft niks te maken met wat jezus leerde, behalve liefde :)
En toch zijn die New Age figuren weer geïnspireerd door de bijbel. Ze zeggen alleen maar wat ze elders al eerder hebben gelezen. ;)

quote:
Misschien ga ik wel, maar het enige dat ze zullen zeggen is dat het hallucinaties zijn, ik kan daar zo weinig mee, ze geloven er niet in, terwijl heel veel mensen met mijn klachten ook beweren dat het bovennatuurlijk is, maar dat geloven ze niet en hoort bij het ziektebeeld.
Potato, tomato. Beide prik je met een vork. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Ach, het bovennatuurlijke is uiteindelijk gewoon het natuurlijke waar we nog weinig tot niets van weten op wetenschappelijk niveau ;)
Alles is natuurlijk, dus uiteindelijk kan het best zo zijn dat wat zij benaderen als een "geesteziekte" gewoon gaat om een teveel openstaan voor invloeden van buitenaf. Je moet je niet teveel laten ontmoedigen door hun kijk daarop, ze noemen het anders, maar gaat het niet gewoon om hetzelfde, maar dan met een ander naampje zodat zij het kunnen verklaren in hun wereldbeeld?
Ik denk ook dat de waarheid ergens in het midden ligt. Vandaar dat je beiden kanten moet onderzoeken wanneer je een oplossing zoekt. :)

quote:
Je hersenen zijn de basis van alles, dus ook van je onvrijwillige contact met de entiteiten die je lastig vallen, zou het niet mooi zijn als je via die weg er toch wat meer van kan leren, of zelfs je hersenen kan stimuleren je te af te sluiten voor die andere invloeden?
Exact. :Y
  zondag 5 augustus 2012 @ 16:07:58 #164
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115140946
Toen ik vandaag wakker werd, hoorde ik veel stemmen die heel anders waren dan de stemmen die ik normaal hoor, deze stemmen hoorde ik in m'n hoofd en niet in m'n linker oor, ik hoorde mannen, vrouwen en kinderen, wat ze zeiden kwam in vlagen en ze waren niet gemeen of intimiderend.
pi_115143798
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 16:07 schreef Manke het volgende:
Toen ik vandaag wakker werd, hoorde ik veel stemmen die heel anders waren dan de stemmen die ik normaal hoor, deze stemmen hoorde ik in m'n hoofd en niet in m'n linker oor, ik hoorde mannen, vrouwen en kinderen, wat ze zeiden kwam in vlagen en ze waren niet gemeen of intimiderend.
Wat denk je dat het is? Waarom het plots zo anders is?
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:26:12 #166
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115144051
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat denk je dat het is? Waarom het plots zo anders is?
Ik weet niet wat het is, ik denk niet dat ik het ben (misschien wel), de stemmen waren heel gevarieerd en echt.
Ik had dit trouwens wel een keer eerder dat ik menselijke stemmen op deze manier hoorde, toen ik in het ziekenhuis lag bij de paaz, naast de menselijke stemmen hoorde ik toen ook geblaf en gegrom van een hond en 1x demonisch gelag.
pi_115144424
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:26 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, ik denk niet dat ik het ben (misschien wel), de stemmen waren heel gevarieerd en echt.
Ik had dit trouwens wel een keer eerder dat ik menselijke stemmen op deze manier hoorde, toen ik in het ziekenhuis lag bij de paaz, naast de menselijke stemmen hoorde ik toen ook geblaf en gegrom van een hond en 1x demonisch gelag.
Heb je contact met ze gezocht? Gevraagd wie of wat, waarom?

Is er iets anders veranderd in je leven wat aanleiding kon zijn?
  zondag 5 augustus 2012 @ 17:38:47 #168
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115144635
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:34 schreef Gray het volgende:

[..]

Heb je contact met ze gezocht? Gevraagd wie of wat, waarom?

Is er iets anders veranderd in je leven wat aanleiding kon zijn?
Ik kon er niet mee communiceren, ik denk niet dat ze m'n gedachten konden horen want ze reageerden daar niet op, die anderen alleen maar, en ze kwamen in vlagen en steeds een andere stem.
Ja, ik had een kater :P maar dat was niet de oorzaak, er is niks veranderd en ik had dit al eerder een paar keer gehoord, maar dat was 3 jaar geleden..
pi_115156983
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Manke het volgende:

[..]

Ik kon er niet mee communiceren, ik denk niet dat ze m'n gedachten konden horen want ze reageerden daar niet op, die anderen alleen maar, en ze kwamen in vlagen en steeds een andere stem.
Ja, ik had een kater :P maar dat was niet de oorzaak, er is niks veranderd en ik had dit al eerder een paar keer gehoord, maar dat was 3 jaar geleden..
Bijzondere overeenkomsten?
  zondag 5 augustus 2012 @ 21:39:01 #170
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_115157354
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Gray het volgende:

[..]

Bijzondere overeenkomsten?
Overeenkomst tussen wat ik toen hoorde en vandaag?
Ze klonken heel menselijk en ik hoorde ze in m'n hoofd (ik hoorde geluid, maar niet als geluid in m'n oor, moeilijk uit te leggen), de demonen die ik in m'n linker oor hoor klinken niet menselijk.
pi_115163145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:13 schreef Manke het volgende:

[..]

Volgens mij is het best ernstig bij jou als ik het zo lees :( erger dan bij mij, ik hoor ze alleen, ik merk verder niks van ze. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het op een of andere manier door je zelf komt, zoals niet in balans zijn of niet gegrond zijn of niet bij je zelf zijn oid vind dat persoonlijk zweverig.
Ik denk dat je meer aan Jezus hebt dan aan Buddha, heb zelf gezien en gehoord hoe veel mensen bevrijdt werden van demonen in de naam van Jezus, van bijvoorbeeld stemmen en ocd, maar ook heksen en satanisten kwamen vrij. Had gehoord van iemand die een heks hielp om bevrijdt te worden, die heks zag demonen welke het bovenlijf van een mens hadden en het onderlijf van een bok, best freaky.
Misschien heb je hier wat aan, het duurt wel lang dus ga ervoor zitten :) :
Dank je. Ik ga er eens naar kijken. Ik denk wel dat ik zo iemand nodig zoals Jezus in de verhalen staat. Dat hij omging met de armen en de zieken kon genezen. Ik heb genezing nodig en een trainer. Die me kan helpen trainenom negativiteit buiten me te houden.
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
Schildpadden kunnen meer over de weg vertellen dan hazen
pi_115163510
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 15:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Boeddha(of beter de boeddha's) zijn maar gewoon mensen, dat zijn geen speciale krachten zoals bv jezus dat wel is als je hem voorsteld als deel van god.
Wat bij jou lastig is is dat je echt de duistere kant hebt geraakt en daardoor mensen tegenover je hebt staan die kwaad willen berokkenen. Jouw probleem zit hem niet zozeer in entiteiten, maar in mensen die kwade bedoelingen op je af sturen.
Als jij je af kan sluiten van die mensen, van hun kwade bedoelingen, dan verdwijnt jouw probleem gewoon. Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk. Het belangerijkste is dat je je echt realiseerd dat je even sterk of zelfs sterker bent, sterker als je de kracht van het goede aanwend voor jezelf, via god, of via wat anders wat bij jou die klik heeft.
Ja, ook mensen idd, maar misschien werken ze met entiteiten? Ik weet niet.. weet iniedergeval dat het zoiezo mensen zijn...

Ja, heb echt hulp erbij nodig, omdat ik gewoon te weinig zie...en hoe meer negativiteit je om je heen hebt, hoe erger. Ik ga binnenkort wel verhuizen naar een andere plaats, misschien dat het iets gaat helpen. Er zitten veel in deze woonplaats. Astraal kunnen ze nog steeds komen, maar minder snel fysiek. Ik zou echt graag een wijze leraar ontmoeten die me gaat trainen. Maar waar vind je zo iemand?
Als je niet graag doet wat je doet en niet doet wat je wél graag doet, dan heb je wanklank boven muziek verkozen.
pi_115167745
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:39 schreef Manke het volgende:

[..]

Overeenkomst tussen wat ik toen hoorde en vandaag?
Ze klonken heel menselijk en ik hoorde ze in m'n hoofd (ik hoorde geluid, maar niet als geluid in m'n oor, moeilijk uit te leggen), de demonen die ik in m'n linker oor hoor klinken niet menselijk.
En daarbuiten? Verder in je leven?
pi_115168168
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:38 schreef Manke het volgende:

[..]

Misschien heeft het er mee te maken... ze waarschuwen voor alcohol, het doet iets met je bewustzijn... echt je wordt er minder sterk van volgens mij... ook drugs....

Hoe gezonder je leeft, hoe sterker je bent... je lichaam heeft ook invloed op je geest... alcohol en drugs heeft invloed... voedsel...

Maar ja, voor een gedeelte dan, het gaat uiteindelijk om het trainen van je eigen mind denk ik, maar er zijn veel zaken die je meer troebel kunnen maken en minder helder...
pi_115170218
ik zie net een filmpje over het umc utrecht... ik zou niet de mensen aan je hersenen laten zitten... heel leuk dat ze ontdekt hebben dat er bepaalde gebieden actief worden.. maar ze hebben geen idee wat ze verder doen...

misschien kan je wel met lotgenoten praten... hoewel het ook eng is als iemand beweerd dat het alleen maar je eigen hersenen zijn...voor sommige mensen is er dan misschien wel minder angst...

Nou ja, als je erheen gaat, laat je niet als een proefkonijn behandelen, volgens mij is zulke bestraling nog schadelijker voor je als de medicijnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')