Dat is gewoon je eigen onderbewustzijn, dat is geen openen voor wat anders.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:48 schreef Manke het volgende:
[..]
Alles in de new age is eeuwen oud, geen enkel idee is nieuw. Deze 2 dingen worden idd in de new age gebruikt. Transcendente meditatie, hypnose in reïncarnatie therapie en noem maar op.
Ik zeg nergens dat het demonisch is
Mijn ervaring met meditatie is dat je ruimte maakt om een ander binnen te laten, ik zag ineens dingen zoals een rennende tijger oid heel scherp.
Ja, dat weet je zeker, maar ik weet zeker dat dat niet zo is en dat het van buiten af komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen onderbewustzijn, dat is geen openen voor wat anders.
Bedenk je dan wat die rennende tijger voor jou betekend, waarom je onderbewustzijn dat laat zien.
Dat weet ik heel erg zeker, is zelfs wetenschappelijk onderbouwt, maar is ook zo volgens een eeuwenoude traditie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:36 schreef Manke het volgende:
[..]
Ja, dat weet je zeker, maar ik weet zeker dat dat niet zo is en dat het van buiten af komt.
Misschien m'n animal spirit guide
Nee, ik geloof niet in die onzin, die demonen die ik nu hoor waren toen al bij me.
Ik weet het ook heel erg zeker, iedereen hier is zeker van z'n zaak wat betreft het spirituelequote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat weet ik heel erg zeker, is zelfs wetenschappelijk onderbouwt, maar is ook zo volgens een eeuwenoude traditie.
Alleen in de new age stroming wordt er meer aan meditatie toegeschreven, verder is dat in het geheel niet zo, is het gewoon een ontdekkingsreis in jezelf.
En onzin, jij die hier het over demonen hebt noemt andere zaken onzin, serieus?
Dacht al dat je het geloofdequote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:09 schreef erodome het volgende:
Meditatie is niet spiritueel zoals jij spiritueel bedoeld...
En ja, jouw onderbewustzijn laat dat zien, vindt je dat werkelijk raar aangezien je daar zoveel mee bezig bent, je ziet je eigen angsten, zie de eerste reactie in deze topic van mij
Dan heb ik het puur over meditatie he, wat je tijdens een meditatie kan zien. Dat is niet meer dan een confrontatie met jezelf, dat wil zeggen, tot je wat verder gevorderd bent, dan bereik je de stilte in jezelf waar antwoorden leven.
Animal guide's zijn geen onzin nee en zijn ook al niet van new age, maar ook weer vele malen ouder dan dat. Animal guide's zijn alles behalve demonisch, dat jij daar ook weer slechtheid in ziet is toch echt jouw persoonlijke visie die alles verdraait, jouw eigen angst die dingen verdraait.
Je kan en mag animal guide's ook archetypisch duiden, iets van jouw bewustzijn en niet zozeer van buiten.
Hoe kan je nou weer niet slagen in meditatie? Het is niets anders dan zitten!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:59 schreef Manke het volgende:
Ik weet dat het 2 verschillende dingen zijn.
Al die dingen zijn geen new age en komen van overal ter wereld, maar geadopteerd door de new age beweging en dan zeg ik nog niet eens dat het demonisch is.
Ik zag die dingen tijdens een poging tot meditatie die niet eens lukte, en ik had een tijd daarvoor paddo's gebruikt waarbij ik al stemmen hoorde, dus ik had al wat onzichtbaars bij me omdat ik het zelfde hoorde nadat ik die stemmen kreeg.
Ik zit altijd, loop niet zo goedquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weer niet slagen in meditatie? Het is niets anders dan zitten!
En zelfs dat hoeft niet eens!
Aan meditatie hoef je geen waardeoordeel te geven, dat zou namelijk impliceren dat je een doel geeft aan je meditatie. Maar meditatie heeft geen doel; het is gewoon zijn. Daarom kan je elke seconde van de dag mediteren, ongeacht wat je doet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik zit altijd, loop niet zo goed
Het was geen diepe meditatie
Ik kreeg altijd beelden door toen ik net wakker was, dan slaap je nog half, het was al gauw weg. Met paddo's kreeg ik niks door, maar hoorde wel stemmetjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:05 schreef sientelo het volgende:
Wat ik heb gemerkt is dat je met meditatie je meer bewust wordt van andere lagen, die je bv ook met drugs kan zien/ervaren...
Dus als er wezens/geesten/demonen zijn die astrale beelden sturen, dan zie je die als je in meditatie bent.. ook snachts in dromen kan je die zien..
Het is volgens mij niet zo dat meditatie dat oproept, maar meer dat je bewust wordt van die laag in jezelf en dus ook als andere je gedachtes of beelden sturen...
ps: zou het kunnen dat de paddo's je bescherming hebben stukgemaakt? Ze waarschuwen wel vaak voor alcohol of drugs gebruik of bepaalde seks die je meer beinvloedbaard maakt, weet niet of het zo is...
Okquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Aan meditatie hoef je geen waardeoordeel te geven, dat zou namelijk impliceren dat je een doel geeft aan je meditatie. Maar meditatie heeft geen doel; het is gewoon zijn. Daarom kan je elke seconde van de dag mediteren, ongeacht wat je doet.
Volgens mij zit je dan nog in een ander bewustzijn.. hetzelfde waar je bewust van kan worden met mediteren...Het is een andere laag in jezelf, tenminste zo ervaar ik dat..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:09 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd beelden door toen ik net wakker was, dan slaap je nog half, het was al gauw weg. Met paddo's kreeg ik niks door, maar hoorde wel stemmetjes
Ik denk dat er weinig verandert aan je bewustzijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:15 schreef sientelo het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan nog in een ander bewustzijn.. hetzelfde waar je bewust van kan worden met mediteren...Het is een andere laag in jezelf, tenminste zo ervaar ik dat..
Ik heb zelf nooit paddo's gehad, maar weleens geblowed, wat bij mij een sterk heftig effect had...Ik zag toen ook allerlei beelden...
Was dat de eerste keer dat je de stemmen hoorde? Met paddo's?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:19 schreef Manke het volgende:
Ik denk dat er weinig verandert aan je bewustzijn.
Oke. Het zou dus een verband kunnen hebben...quote:Dat was de eerste keer dat ik ze hoorde, ik dacht dat het van me zelf kwam, maar toen ik de zelfde stem later ook hoorde die het zelfde zei ging er wel een lampje branden.
Ik had laatst een haaltje van een stick genomen en toen galmden de stemmen door m'n hele hoofd, dat doe ik dus niet meer
Ik bedoel dat ik niet het idee had dat er iets aan m'n bewustzijn anders was, ik was gewoon wakker en toch zag ik die dingen en langzaam vervaagde het. Of misschien was er toch wat anders aan m'n waarnemingsvermogen, weet het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef sientelo het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[..]
Oke. Het zou dus een verband kunnen hebben...
Oke, dat bedoel ik ook. Ligt aan hoe je de woorden leest denk ik. Je bent gewoon wakker, niet onder invloed ofzo, maar je focus is anders. Net zoals je snachts in dromen ook beelden ziet, dan heb je ook een andere focus.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:52 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet het idee had dat er iets aan m'n bewustzijn anders was, ik was gewoon wakker en toch zag ik die dingen en langzaam vervaagde het. Of misschien was er toch wat anders aan m'n waarnemingsvermogen, weet het nietweet alleen dat het die geesten waren die het lieten zien.
Ja...maar je kunt misschien ook niet weten wat het effect wel is geweest voor de anderen. Sommige zijn misschien sterker en andere hebben het misschien op andere manieren.. weet niet.. ik had zelf na die paar keer blowen ook niks over gehouden (iniedergeval niet waar ik me bewust van was). Bij mij kwam het echt pas nadat die groep het op mij voorzien had.quote:Met drugs komen zeker dingen door die je normaal niet kan waarnemen, maar ik ben 1 van de weinigen, anderen die het gebruikt hebben hadden dit niet.
Je kent dus mensen binnen de Golden Dawn en Thelema? Wil je daar meer over vertellen?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:12 schreef sientelo het volgende:
[..]
alles is wel heel veel... jij niet toch en andere mensen niet...
die mensen van de groep zijn volgens mij satanisten idd...eigenlijk zou het het makkelijkste zijn om iemand die eruit is gestapt laten vertellen over de golden dawn en de thelema. er is ook verschil in de mensen daar. sommigen zijn volgens mij pure evil en andere zijn om de tuin geleid dat ze wel iets goeds doen of dat het allemaal maar een spelletje is of nog meer van zulke dingen.
Nee.. zou je kunnen vragen aan mensen die eruit zijn gestapt..? Ik heb er niks over te melden, behalve dat ik iedereen dankbaar ben die uit een groep stapt die niet het welzijn van andere mensen respecteert.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:02 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Je kent dus mensen binnen de Golden Dawn en Thelema? Wil je daar meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |