Jeetje. Dramaquote:Op maandag 30 juli 2012 19:02 schreef leeell het volgende:
same , laatste dagje vakantie, weer 4 daagjes werken tot 00:00
dan weekje rustig, dan lowlands
en dan 20 augustus alweer naar school
die mensen daar denken 'groningenquote:
Tis zo. Egwaar...quote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
die mensen daar denken 'groningen', we kunnen wel bezig blijven
vreselijke gquote:Op maandag 30 juli 2012 19:49 schreef Renesite het volgende:
k ga nr Lwarden woensdg...
[..]
Tis zo. Egwaar...
(mt zachte g)
Zoietssssssss...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef leeell het volgende:
ligt eraan, heb je ze 6 jaar al in de kast liggen ?
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zoietssssssss...
Onderin een trapkast achterin helemaal. Viel me opeens op dat daar nog een metertje ruimte was.
quote:
Tja, ik werk nooit op dinsdag. Ik wist niet dat ik je had verteld waar ik precies werkte.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oi cosmo en ik en jan waren vandaag op je werkplaats ezell waar was je
Goed idee. Als kers op de taart nodig ik haar uit bij mij thuis in Utrecht en niet bij mijn ouderlijk huis. Mag ze ook nog fijn reiskosten betalen en bijna twee uur reizen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:19 schreef Faaluser het volgende:
Nodig die vriendin uit om naar jou toe te komen en doe de deur dan naakt open en dan zeg je: "Ja, dit krijg je als je afspraken afzegt." En dan kunnen er twee dingen gebeuren. Enerzijds kan je vriendin weglopen, maar dan ben je wel mooi van die verraderlijke feeks af! Anderzijds komt zij mee naar binnen en gebeuren er spanende dingen. Win-win, dus.![]()
Had ik voirge week ook, heb toen Another gay sequel: Gays gone wild gekeken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 00:46 schreef Ezell het volgende:
Olé olé, ontzettend veel zin om een verschrikkelijke kutfilm te kijken.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |