Je denkt nu dat je heel wat bent hè, als moderator.quote:
Neuh hoor. Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je denkt nu dat je heel wat bent hè, als moderator.
Nee een beetje zo doen tegen mij. Ik vind dat machtsmisbruik.quote:
Ik voel me ook min of meer aangetast in mijn vrijheid nuquote:Op zondag 29 juli 2012 18:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee een beetje zo doen tegen mij. Ik vind dat machtsmisbruik.
Nog nooit gehadquote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef NooitGenoeg het volgende:
Of dat je na de vakantie terug kwam (mobiele telefoon met internet had je toen nog niet) en dat je dan 20+ flikkerende schermen te zien kreeg als je je na 3 week weer aanmeldde.
Ik heb nu 350 msn contacten, hiervan zijn maar 40 online en 5 daadwerkelijk in de buurt van hun msn.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef RickoKun het volgende:
Had vroegah zo'n 450 mensen erop, tegenwoordig zo'n 30.
Gebruik ook meer whatsapp
De herinneringen, meerdere personen tegelijkertijdquote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef NooitGenoeg het volgende:
Of dat je na de vakantie terug kwam (mobiele telefoon met internet had je toen nog niet) en dat je dan 20+ flikkerende schermen te zien kreeg als je je na 3 week weer aanmeldde.
Inderdaad, de tijden dat je online kwam op msn en dat het meteen oranje knipperdequote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
MSN. Tijden met 70-80 mensen tegelijk online, nu is het helaas dood inderdaad. Zonde. Doodzonde
.
DIT!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:55 schreef LethalNinja het volgende:
4) MSN is net wat afstandelijker terwijl je als je elkaar toevoegt op Facebook meteen heel veel uitwisselt zonder ook maar te chatten
Dat is totaal niet te vergelijken manquote:Op zondag 29 juli 2012 19:03 schreef Piethur het volgende:
Ik denk dat we over 5 jaar net zo over Facebook praten als we nu over MSN en ICQ.
Ik heb nu ook niet meer de behoefte om met mensen op facebook te chatten, ze vertellen je toch al alles met dingen delen via de wall. Op msn moest je vragen hoe het met men ging en wat ze doen weet ik veel, nu is het allemaal openbaar en hebben we elkaar geen zak meer te vertellen. Ook niet via de chat.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DIT!
Het lijkt tegenwoordig de standaard te zijn dat iedereen maar alles van elkaar moet kunnen weten met een paar muisklikken.
MSN is veel meer op privacy gericht. Anderen kunnen niet zien met wie je chat, welke foto's je uitwisselt etc, dat hoeven andere mensen ook allemaal niet te weten $#(!![]()
Op iets als Facebook lijkt dat allemaal de normaalste zaak van de wereld te zijn... en als je besluit je profiel grotendeels af te schermen dan denkt men meteen dat je iets te verbergen hebt en vinden ze je raar.![]()
Maar MSN gebruik ik ook nooit meer omdat het inderdaad doodgebloed is. Helaas.
Mooie post, ik kan mij hier volledig in vinden! Wat ik beknopt heb neergezet leg jij hier mooi uit. Als ik iemand vroeger niet kende, of nog aan het uitzoeken was of ik hem wilde leren kennen dan was MSN ideaal. Nu met Facebook is het inderdaad zo dat hij meteen alles over je ziet.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DIT!
Het lijkt tegenwoordig de standaard te zijn dat iedereen maar alles van elkaar moet kunnen weten met een paar muisklikken.
MSN is veel meer op privacy gericht. Anderen kunnen niet zien met wie je chat, welke foto's je uitwisselt etc, dat hoeven andere mensen ook allemaal niet te weten $#(!![]()
Op iets als Facebook lijkt dat allemaal de normaalste zaak van de wereld te zijn... en als je besluit je profiel grotendeels af te schermen dan denkt men meteen dat je iets te verbergen hebt en vinden ze je raar.![]()
Dat is wel een beetje het principe van facebook. Elkaars leven met elkaar delen. Als jij daar niet mee om kan gaan, moet je maar geen facebook nemen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
DIT!
Exact. In de hoogtijdagen van MSN was het de normaalste zaak van de wereld om met elkaar te praten om iets van elkaar te weten te komen. Op Facebook is het nu de norm om alles gelijk te delen zonder communicatie. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef NooitGenoeg het volgende:
[..]
Ik heb nu ook niet meer de behoefte om met mensen op facebook te chatten, ze vertellen je toch al alles met dingen delen via de wall. Op msn moest je vragen hoe het met men ging en wat ze doen weet ik veel, nu is het allemaal openbaar en hebben we elkaar geen zak meer te vertellen. Ook niet via de chat.
Goed punt, toen deelden mens niet alleen de super en fantastische dingen dingen maar ook wel hele gênante dingen.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooie post, ik kan mij hier volledig in vinden! Wat ik beknopt heb neergezet leg jij hier mooi uit. Als ik iemand vroeger niet kende, of nog aan het uitzoeken was of ik hem wilde leren kennen dan was MSN ideaal. Nu met Facebook is het inderdaad zo dat hij meteen alles over je ziet.
In msn werden btw ook vaker negatieve dingen vermeld, bijvoorbeeld in de msn naam of in msn gesprekken. Facebook is alleen maar happy de peppy, de één heeft een nog beter ontwikkelde smaak voor lekker eten terwijl de ander echt nog beter weet hoe hij/zij moet feesten.
Hahaha ja dat was prachtigquote:Op zondag 29 juli 2012 18:57 schreef NooitGenoeg het volgende:
Geweldig dat programma. Gebruik het nog af en toe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |