MSN Messenger, Windows Live Messenger, het chatprogramma dat cooler was dan nerd programmas zoals(M)IRQ etc. Hoe je het ook wilt noemen, het lijkt wel praktisch dood te zijn deze dagen?
Tot een paar jaar geleden was het voor mij de normaalste zaak van de wereld dat er gemiddeld 5-7 oranje balkjes knipperde beneden. Wat klasgenoten, wat vrienden, en een meisje dat ik net had leren kennen. MSN gebruikte je om nog eens te bespreken wanneer dat tentamen was, maar ook om gewoon te chatten met vrienden en anderzijds dus om een afspraakje te regelen met die ene jonkvrouw. Als je niet kon inloggen op MSN dan was je nerveus, wie weet wat je nu allemaal miste. Naast de chatgesprekken had je ook veel mensen die hun dagelijkse boodschappen verwerkte in hun msn naam.
Al sinds de opkomst van MSN, het prille begin tot nu ben ik altijd loyaal geweest aan dit programma. Ook dit kalenderjaar heb ik het nog altijd aan staan, ik meld mij nog steeds dagelijks aan op msn. Echter, helaas de pindakaas. Het is dezer dagen/ jaren dat ik slechts enkele vrienden spreek op MSN. Iedereen chat nu volgensmij via Whatsapp of de Facebookchat. Jammer, want MSN? Das nog steeds baas...