ja klopt, maar toch is mijn vetrouwen in FOK! weg!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
Na die staatsgreep zijn wij de baas van het internet toch jwz?
ZWIJG JIJ VERRADER !quote:
Maakt niet uit, zie hier de toekomstige staff:quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja klopt, maar toch is mijn vetrouwen in FOK! weg!
ik heb gestreden voor vrijheid en vrede in Masyaf, ik verdien respect !quote:
jezus zeg, waarom zoveel moeite?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zie hier de toekomstige staff:
[ afbeelding ]
Geen idee, volgens mij van wp of johannes.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:18 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jezus zeg, waarom zoveel moeite?
tuulkquote:
niks mis met de kerel, maar geloof het niet, ik kijk zo wel ffquote:
Maar hij heeft wel iets van 9000 posts, dus hij is wel vaak onlline.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:20 schreef MichaelScott het volgende:
Ik vind het erger dat iemand die nog geen jaar lid is mod is geworden.
Niet zo moeilijk, aan de inhoud van zijn posts te zien is het een alcoholist die niets anders heeft behalve elitair gedrag op FOK!.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:22 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel iets van 9000 posts, dus hij is wel vaak onlline.
Pure onzin.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, aan de inhoud van zijn posts te zien is het een alcoholist die niets anders heeft behalve elitair gedrag op FOK!.
Nouja, hij is er wel mod om geworden.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, aan de inhoud van zijn posts te zien is het een alcoholist die niets anders heeft behalve elitair gedrag op FOK!.
Wanneer beginnen we?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zie hier de toekomstige staff:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |