Werkt inderdaad beter dan Martijn-Herbert.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:38 schreef Wilskracht het volgende:
Smeets is een verademing naast Herbert.
Moet je even naar de Ned 1 stream schakelenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef Gramulanion het volgende:
Vos.
Waarom heb ik geen commentaar op m'n NOS stream?
Niet de goeie stream, pak de bovenste "NEderland 1 stream"quote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef Gramulanion het volgende:
Vos.
Inderdaad 3.quote:
3. Van Dijk maar danquote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Vos
2. van Vleuten
3. mogen ze zelf uitzoeken.
Op de bovenste (Nederland 1) klikken, ipv op stream 5 kijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef Gramulanion het volgende:
Vos.
3x NL in deze groep dus doe die brons ook maarquote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Vos
2. van Vleuten
3. mogen ze zelf uitzoeken.
Dit is dus ook mijn gedachte, dit is toch de wereldtop neem ik aan?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef Cara het volgende:
Nee maar echt, is de rest van het deelnemersveld dan zo ziek zwak?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je even naar de Ned 1 stream schakelen
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet de goeie stream, pak de bovenste "NEderland 1 stream"
Senk joe.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef Tornadovis het volgende:
[..]
Op de bovenste (Nederland 1) klikken, ipv op stream 5 kijken
Ik heb niks met v. Dijk, maar van mij mag hetquote:
Je houdt ook van Menchov?quote:
Of Van Gunnewijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb niks met v. Dijk, maar van mij mag het
Braziliaanse die 5 keer is gevallen mag het van mij ook worden.
Wel tof, 3x NL.
Die praat ook zo in het Engels.quote:
Hoax fokkers komen niet buiten.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef Szura het volgende:
Beetje tourfietser van Fok zou hier zo meefietsen
Van Ferrand Prevot slaan mijn hormonen ook op holquote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef TUFKAL het volgende:
Wat is Mart weer belerend en wat zijn z'n hormonen weer op hol
Doet Cancellara ook altijd.quote:
Kanovinnie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef Szura het volgende:
Beetje tourfietser van Fok zou hier zo meefietsen
Dit dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Ferrand Prevot slaan mijn hormonen ook op hol
Maar die regen zijn ze dan niet gewend.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hometrainer tourfietserts kunnen dit nog bij houden
Is dat die met die diamant in haar bek? Mwah.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Ferrand Prevot slaan mijn hormonen ook op hol
Vind Mart mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Darkestrah het volgende:
Smeets die zich bezig gaat houden met de slavernij.
Manadou doet nu nog steeds mee. Alleen niet overtuigend.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Al noemde Mart ook Manadou, maar das niks.
Emma Johansson FTW.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is dat die met die diamant in haar bek? Mwah.
Ja die mag ze er wel uithalen. Idd geen gezicht.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is dat die met die diamant in haar bek? Mwah.
Qua knapheid heb ik het over he.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Manadou doet nu nog steeds mee. Alleen niet overtuigend.
Vind ik echt onzinquote:
Ja, Mart houdt hem een beetje in toom of zo, er is niet non-stop gezwets en nieuwe theorieën.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef Mani89 het volgende:
Gerbert komt veel beter tot zijn recht als sidekick van DeMart.
Minuten op dat stuk veredeld vals plat?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef Karelnoord het volgende:
Hoeveel minuten zou Vos de rest er af rijden op Box Hill?
Vrouwen met wenkbrauwen alsof ze 24/7 verbaasd zijnquote:
Mart deed duidelijk blijken dat hij niet wist dat Manadou nog steeds meedoet. Dat kan niet genoeg benadrukt worden.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:47 schreef Revanches het volgende:
whaha Vos fietst mening man eruit (zeker bergop). Fokkers komen niet eens in de buurt![]()
quote:
quote:
Ja, maar het zijn wel vrouwen he die daarop moeten. Ik verwacht behoorlijke verschillen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Minuten op dat stuk veredeld vals plat?
Hoeft hij niet te weten hij doet het zwemmen toch niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mart deed duidelijk blijken dat hij niet wist dat Manadou nog steeds meedoet. Dat kan niet genoeg benadrukt worden.
Doet ze nog steeds, is ploeggenote van Vos bij Rabobankquote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
DIe Knetemann deed toch ook aan wielrennen? Wat is er met haar gebeurd?
http://www.cqranking.com/(...)2012&all=1¤t=0quote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
DIe Knetemann deed toch ook aan wielrennen? Wat is er met haar gebeurd?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef marcodej het volgende:
Zal ik dan maar weer Liz Hatch gaan posten? Goed fietsen kan ze niet echt meer, maar goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketting is vies.
Wat jammer, die materiaalpech...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:51 schreef marcodej het volgende:
Zal ik dan maar weer Liz Hatch gaan posten? Goed fietsen kan ze niet echt meer, maar goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ketting is vies.
Idd. Verschillen gaan best groot zijn. Laat het nu maar écht beginnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vos pakt ze straks allemaal in op de heuvel
Dat zeker, de vraag is of van Vleuten zilver pakt.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mart is Mart en zo veel beter dan Ducrot en Herbert.quote:
Dat lijkt mij nog te vroeg, om dan al alleen aan te gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van Vleuten moet goud pakken hebben we meer kans op zilver.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeker, de vraag is of van Vleuten zilver pakt.
Alleen? Samen met Van Vleuten en Van Dijk!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog te vroeg, om dan al alleen aan te gaan.
Liever v. Vleuten goud dan Vos.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Van Vleuten moet goud pakken hebben we meer kans op zilver.
Het beeld is natuurlijk ook alleen maar vulling voor de verhalen van Smeetsquote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef Cara het volgende:
Ze gingen bijna allemaal onderuit, maar het is maar goed dat Smeets midden in zn verhaal zat
Zagen andere mensen het ook?
Tsja, ken gebeuren.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mart zegt weer iets verkeerd, Herbert herhaalt hem en Mart gaan hem dan even corrigeren.
En Van Gunnewijk dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Alleen? Samen met Van Vleuten en Van Dijk!
68.4quote:
Nee, eerste keer ditquote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
Hadden we Box Hill nu al een keer eerder gehad of niet?
Nee, is de eerste keer.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
Drie ondergelopen kelders, niet zo dramatischquote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef marcodej het volgende:
Leuk dat Herbert Slenaken even noemt. Zou hij mee hebben gekregen dat dat dorp half weggevaagd is vannacht?
Ja gister bij de mannenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:00 schreef Felagund het volgende:
wel bijna een paar schapen doodquote:Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Drie ondergelopen kelders, niet zo dramatisch
Minuut stilte tijdens de slotceremonie.quote:
Ik moest even googlen om 't zeker te weten maar ze is dus de schaatster?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als NL niet wint dan Hughes maar.
quote:
Evelyn S. dusquote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Marcoss het volgende:
Evelyns? Dat is Evelyn Stevens, Dijkstra..
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moest even googlen om 't zeker te weten maar ze is dus de schaatster?
Ja, kan ook heel goed fietsenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Vos is zelf zowat de rapste vrouw van allemaal, dus dat zou zeker geen drama zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
Met dit tempo rijdt je die sprintsters niet kapot
Helaas wel ja. NOS zend wss in SD+ en BBC in 720pquote:
lol, ik dacht ook, is het die nou? Wat grappig.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Bronzini niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vos is zelf zowat de rapste vrouw van allemaal, dus dat zou zeker geen drama zijn.
Ja, klopt. geldt ook voor Eredivisie Live HD en Sky Sport HD.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Helaas wel ja. NOS zend wss in SD+ en BBC in 720p
Vrouwenwielrennen is bijna altijd een afvalkoersquote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef vivelafete het volgende:
Wat een belabberd saaie koers tot nu toe zeg!
Zowat ja, als ze straks met zilver thuiskomt zal ze denk ik niet echt blij zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vos is zelf zowat de rapste vrouw van allemaal, dus dat zou zeker geen drama zijn.
heeft een medaille bij de winterspelen en bij de zomerspelen gehaaldquote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef alors het volgende:
[..]
lol, ik dacht ook, is het die nou? Wat grappig.
Niemand vertrouwt Bronzini.quote:
1-2-3 zal niet gebeuren, misschien 2 medailles voor NL.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Zou ook nog 1-2-3 voor NL kunnen worden. Uniek op de zomerspelen?
Die kans lijkt mij heel klein, dan moet er wel een heel gek koersverloop komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef JohnDDD het volgende:
Zou ook nog 1-2-3 voor NL kunnen worden. Uniek op de zomerspelen?
Of wil datquote:Op zondag 29 juli 2012 15:09 schreef Revanches het volgende:
Niemand kan met Vos mee een kopgroepje vormen.
En dat heeft haar al 5 keer zilver opgeleverdquote:
quote:
Nee, dat was het probleem juist, op de WK's koerste ze altijd veel afwachtender dan de rest van het jaar, waardoor het telkens weer misging ja..quote:Op zondag 29 juli 2012 15:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat heeft haar al 5 keer zilver opgeleverd
Is een Belgische, dus nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:13 schreef Sasman het volgende:
Die Liesbet De Vocht kan die eigenlijk wat presteren?
Ook makkelijk te herkennen aan Rabo-helm inderdaad, maar ja...quote:Op zondag 29 juli 2012 15:12 schreef TheArt het volgende:
Van Vleuten zit er gewoon. Mart kijk gewoon eens goed.
Pooley is gewoon een hele sterke renster.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:14 schreef golfer het volgende:
Die kleine Britse kan voor eigen publiek misschien meer dan gewoonlijk.
Tsja, er kunnen allerlei mensen (evt bv van vleuten) in het peloton zitten die gewoon nog rustig afwachten en misschien ook wel sterk zijn. Even de 2e beklimming afwachten.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
Als iemand goud verdient, dan is het Vos. Ze is veruit de sterkste.
Die rijdt samen met Van Hummel en Gesink voor de bezemwagen.quote:
Idd. Wellicht dat er straks voor de tweede keer op Box Hill wél wat voor lijkt te gaan stellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zelfs bij de vrouwen stelt Box Hill niet erg veel voor.
Ik de kanoslalom. Ook leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:19 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen heb ik kleiduivenschieten op de stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |