Ja inderdaad, een vrouw met een symmetrisch gezicht is het mooist.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrouwen zelfse verhaal als het over mannen gaat. Heeft alles te maken met de asymmetrie van het gezicht. Hoe beter die klopt hoe knapper de persoon over het algemeen gevonden word.
Fout, een persoon man of vrouw met een symmetrisch gezich vind de grote groep van de mensen het mooist.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, een vrouw met een symmetrisch gezicht is het mooist.
Het kan een subtiele suggestie zijn ja. Ik overwoog het gebruik van woorden altijd wel bij contact leggen. Nu nog let ik erop, al gebruik ik het niet meer uit eigenbelang.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:41 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat ze zin gebruikte betekent het dat ze zin heeft
Haha, held!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jepjep, daarom ''kreeg'' hij haar ook eigenlijk, ging bewust niet achter haar aan die avond in de ''odessa''
Gesneden koek dus.quote:[..]
Neehoor, ze lijkt me harstikke leuk, en die vriend zei al dat hij er verder niks mee wilt dusja.
Rechtsbovenin heb je de knop.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
Ik wil dit topic niet meer volgen. -.-
Ook niet alleen aan mensenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fout, een persoon man of vrouw met een symmetrisch gezich vind de grote groep van de mensen het mooist.
Is dus niet gekoppeld aan alleen vrouwen
De gouden ratio, die is ook op het gezicht toegepast.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook niet alleen aan mensen. De grieken hadden een bepaalde maat voor hun bouwwerken (een bepaalde schaal) , als je daaraan voldoet krijg je mooie gebouwen en ook mooie layouts en dergelijke.
Ik weet het, het fucked met je hersenen. Maar dat is stiekem ook de bedoeling om je eigen wereldbeeld telkens opnieuw om te gooienquote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
Vrouwen die een 10 zijn willen geen man waarbij zijn sociale vaardigheden niet minstens op haar niveau zit.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ja, accepteer dan eens dat een 6 een 10 bevonden kan worden door een 10?
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook niet alleen aan mensen. De grieken hadden een bepaalde maat voor hun bouwwerken (een bepaalde schaal) , als je daaraan voldoet krijg je mooie gebouwen en ook mooie layouts en dergelijke.
dit dus is op alles toe te passen.quote:Ooit gedacht dat een nummer mooi kon zijn? Er is een getal dat al ongeveer 2000 jaar geassocieerd wordt met schoonheid: het is de zogenaamde gulden snede. Dit getal is ongeveer 0,618. Als iets een ratio heeft van 1 staat tot 1,618 wordt dat als mooi beschouwd. Deze gulden snede is ook in kunst en in de natuur terug te vinden. Deze ratio kun je gebruiken om zogenaamde gouden figuren te maken, bijv een driehoek waarbij verhouding tussen lengte en hoogte gelijk is aan 1 : 1,618.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen die een 10 zijn willen geen man waarbij zijn sociale vaardigheden niet minstens op haar niveau zit.
Hoe kan zo'n loser uberhaubt een vrouw beschermen etc in het leven?
...quote:Op zondag 29 juli 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet het, het fucked met je hersenen. Maar dat is stiekem ook de bedoeling om je eigen wereldbeeld telkens opnieuw om te gooien
Nee, ik heb geen problemen met vrouwen. Dus hoef ik ze ook niet als misselijkmakende prerryhonden te gaan naarjagen. Ze vinden mij meestal wel leuk. Lang leven kunst.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik weet het, het fucked met je hersenen. Maar dat is stiekem ook de bedoeling om je eigen wereldbeeld telkens opnieuw om te gooien
Je hoeft geen problemen te hebben met vrouwen om je kansen te willen verdubbelenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:02 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen problemen met vrouwen. Dus hoef ik ze ook niet als misselijkmakende prerryhonden te gaan naarjagen. Ze vinden mij meestal wel leuk.
Vrouwen zijn ook niet alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoeft geen problemen te hebben met vrouwen om je kansen te willen verdubbelen
Jep. Om een of andere reden komt dit heel vaak terug in de natuur, maar vinden wij het blijkbaar ook mooi.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
dit dus is op alles toe te passen.
Nee, maar wel erg leuk.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
Het staat voor gezondheid en overlevingskansen. Grootste kans dat je nageslacht gezond is en dat je dna lang blijft voortbestaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Jep. Om een of andere reden komt dit heel vaak terug in de natuur, maar vinden wij het blijkbaar ook mooi.
Waarom?
Geen idee.
Nice!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ik een afspraakje heb vanavond
Succes!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ik een afspraakje heb vanavond
Oké. Wat doe jij hier dan nog? Je wilde sowieso al weg.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
en zolang ik een beetje regelmatig seks heb met een beetje gevoel van imtimmiteit, hoef ik me daar niet voor aan te passen. want wat ik doe werkt blijkbaar ook. i am my own lucky charm!
Krijg de hele tijd een melding dat mensen op me aan het reageren zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Wat doe jij hier dan nog? Je wilde sowieso al weg.
Als je zelf niet meer post zal dat uiteindelijk ook verdwijnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Krijg de hele tijd een melding dat mensen op me aan het reageren zijn.
Ik zal niet meer op je reagerenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
[..]
Krijg de hele tijd een melding dat mensen op me aan het reageren zijn.
Vertel dat aan dat ene schelpdier, of een willekeurige zonnebloem.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het staat voor gezondheid en overlevingskansen. Grootste kans dat je nageslacht gezond is en dat je dna lang blijft voortbestaan.
Good for you!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef Mr.KnowNothing het volgende:
en zolang ik een beetje regelmatig seks heb met een beetje gevoel van imtimmiteit, hoef ik me daar niet voor aan te passen. want wat ik doe werkt blijkbaar ook. i am my own lucky charm!

Ze zijn ook zo omgevormd voor optimale overlevingskansen.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Vertel dat aan dat ene schelpdier, of een willekeurige zonnebloem.
[..]
Good for you! [ afbeelding ]
Wel laten weten hoe het ging, dan kan ik morgen met een goed gevoel op vakantie.quote:
Komt wel goed denk.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel laten weten hoe het ging, dan kan ik morgen met een goed gevoel op vakantie.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo omgevormd voor optimale overlevingskansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |