Dat is het probleem nog niet hoor.quote:
Als je een beetje wilt verdienen doe je het niet. En voor de mooie spullen hoef je het ook niet te doen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is het probleem nog niet hoor.
ThaBoel, vergeet je onze date niet?
Mwah, ze hebben best wel wat leuke systemen staan hoor. Maar zelfs als ze mij 2x meer salaris zouden bieden als ik van mijn huidige werkgever ontvang, zou ik er niet gaan werken.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je een beetje wilt verdienen doe je het niet. En voor de mooie spullen hoef je het ook niet te doen.
NAFIN?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef m.k het volgende:
[..]
Als je een beetje wilt verdienen doe je het niet. En voor de mooie spullen hoef je het ook niet te doen.
quote:
Defensie netwerkquote:
DIe reactie zegt genoeg denk ik.quote:
Wil je nou ontkennen dat je in de burgermaatschappij 30X zo veel verdient en 300X meer flexibiliteit tegen gaat komen?quote:
Denk dat je bij defensie waarschijnlijk meer uitdagend werk doet.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Wil je nou ontkennen dat je in de burgermaatschappij 30X zo veel verdient en 300X meer flexibiliteit tegen gaat komen?
Meer verdienen... Nee, niet als je het goed doet. Meer flexibiliteit... Nee, niet als je op de leuke afdelingen werkt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef m.k het volgende:
[..]
Wil je nou ontkennen dat je in de burgermaatschappij 30X zo veel verdient en 300X meer flexibiliteit tegen gaat komen?
Denk het nietquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Denk dat je bij defensie waarschijnlijk meer uitdagend werk doet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Denk dat je bij defensie waarschijnlijk meer uitdagend werk doet.
Bij defensie hebben ze ook geld over voor internationale cursussen en studies?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Meer verdienen... Nee, niet als je het goed doet. Meer flexibiliteit... Nee, niet als je op de leuke afdelingen werkt.
Yup.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Bij defensie hebben ze ook geld over voor internationale cursussen en studies?
Hoe groot zijn je kansen?quote:
Dat zeg ik dus, afhankelijk van afdeling enz.quote:
En als jij iets nodig hebt heb je het morgen? of eigenlijk al tegen de avond.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, afhankelijk van afdeling enz.
Vraag je je af of je het überhaupt krijgt en zo ja, in welk jaarquote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef m.k het volgende:
[..]
En als jij iets nodig hebt heb je het morgen? of eigenlijk al tegen de avond.
Daar heb jij wel antwoorden op toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:24 schreef m.k het volgende:
[..]
En als jij iets nodig hebt heb je het morgen? of eigenlijk al tegen de avond.
Oh, er zijn militaire ICTers die het beter voor elkaar hebben dan je het bij een ICT bedrijf kan krijgen hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef m.k het volgende:
Ik geloof er gewoon geen reet van dat een organisatie als defensie waar op alles bezuinigd word er een ICT afdeling is die net zo goed betaald en functioneert als een beetje een burger bedrijf.
Ik praat dus niet over ICT bedrijven die voor defensie werken, maar over als militair ICTer zijn.
Daarom werk ik niet bij defensie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef m.k het volgende:
Ik geloof er gewoon geen reet van dat een organisatie als defensie waar op alles bezuinigd word er een ICT afdeling is die net zo goed betaald en functioneert als een beetje een burger bedrijf.
Ik praat dus niet over ICT bedrijven die voor defensie werken, maar over als militair ICTer zijn.
Ik weiger het te geloven.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh, er zijn militaire ICTers die het beter voor elkaar hebben dan je het bij een ICT bedrijf kan krijgen hoor.
Dat mag. Getuigt van jouw onkunde met betrekking tot de Defensie organisatie.quote:
Onkundequote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat mag. Getuigt van jouw onkunde met betrekking tot de Defensie organisatie.
Ja, kunde om dingen te begrijpen waar jij geen weet van had.quote:
okquote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja, kunde om dingen te begrijpen waar jij geen weet van had.
Lijkt mij wel een goeie tbhquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Abraham Lincoln, Vampire Hunter![]()
Hoe verzinnen ze het <zucht>quote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Abraham Lincoln, Vampire Hunter![]()
Hoe verzint Seth Grahame-Smith het.quote:
Ah, ik zie het nu. Nog steeds <zucht>quote:Op maandag 30 juli 2012 22:05 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Hoe verzint Seth Grahame-Smith het.
Hij is even telefonisch in gesprekquote:Op maandag 30 juli 2012 21:30 schreef Esses het volgende:
ER, kom hier met je kadaver en toon dat je ballen hebt!
Lang gesprek.quote:
Evenquote:
Een gelijkgestemdequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
Lotusss, als ER wil krijgen wat hij wil dan moet hij nu online komen
HIj heeft jouw postuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |