abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115777514
Dat mensen mij altijd jonger schatten dan ik ben. Hij wilde me om die reden dwingen mijn haar in een andere kleur te verven, omdat mijn natuurlijke kleur me nog jonger laat lijken dan ik al ben.
Ook vond hij mijn studie maar niks, want ik zou veel minder gaan verdienen dan hij na zijn studie zou doen.
Hij schaamde zich vaak als ik kleren droeg die hij niet hip vond, ik zei dat ik hamburgers meer waardeer dan mosselen en wanneer ik in een maffe bui een keer een dansje deed op draaiorgelmuziek in de stad.

Hij is inmiddels gestopt met studeren, ik heb nog altijd ongeverfd haar en ik ben er ook niet minder maf op geworden.
pi_115777671
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 11:11 schreef Anne het volgende:
Mijn ex kon niet altijd tegen die kronkel in mijn kop :P.

Random voorbeeld wat me even zo gauw binnenschiet:
We staan in de file, ik zie rechts iemand nogal vaak onze kant opstaren/dromen en dus zwaai ik op een gegeven moment maar uitbundig.

En dan kreeg ik een sneer van links B-) "Doe normaal!"
Goh wat een boefje ben jij zeg, mijn vriendin zou dan haar broek laten zakken en hun een blik op haar prachtige billen en roze hemel laten zien :{w
pi_115779709
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 12:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Goh wat een boefje ben jij zeg, mijn vriendin zou dan haar broek laten zakken en hun een blik op haar prachtige billen en roze hemel laten zien :{w
Wat voor vrachtwagen rijd je dan?
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115826420
mijn temperament van tijd tot tijd, mijn extraverte gedrag op momenten (maar daarom vond ie me juist ook leuk dus het is een beetje controversieel), als ik te dominant was...verder niks (denk ik)
pi_115827499
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 14:33 schreef Micson het volgende:

[..]

Wat een geforceerde interessantdoenerij. :')

Vrij vertaald komt het er op neer dat je zelfverzekerd, assertief, aantrekkelijk en mysterieus persoon die zich bovendien snel aanpast. Gewoon een kansloze post waarin je jezelf ophemelt dus :')
Haha, was het jou ook al opgevallen? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')