Nog 2 jaar, maar komt wel toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel paar jaar toch bij jou?
Het is vooral dat ik nu leef voor mezelf, met niemand meer rekening hoef te houden. Ik doe wat ik leuk vind en wanneer ik dat leuk vind. Geen sleur en geen gezeurquote:Op zondag 29 juli 2012 11:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus eigenlijk maakte jouw ex vriend jou ongelukkig?![]()
Of gewoon dat je nu veel meer vrijheid hebt?
Ik zou kunnen opperen dat dingen als verdringen en ontkenning hun werk doen door je het gevoel te geven dat er niets is om te verwerken zodat je bepaalde dingen niet hoeft te voelen maar weet niet of dit hier daar het topic voor is.quote:
Zelfde hier.quote:
Haha, geluk is natuurlijk voor iedereen anders.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dachten er maar meer mensen zo over, want dan zijn er opeens veel meer gelukkige mensen.
Ik ontken niks?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:13 schreef Canillas het volgende:
[..]
Ik zou kunnen opperen dat dingen als verdringen en ontkenning hun werk doen door je het gevoel te geven dat er niets is om te verwerken zodat je bepaalde dingen niet hoeft te voelen maar weet niet of dit hier daar het topic voor is.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:01 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus tot nu toe zeggen jullie dat gelukkig zijn om objectief en subjectief gaat, en ligt dus ook aan bepaalde momenten wanneer je wel of niet gelukkig bent.
Het ligt ook aan of je positief bent ingesteld zodat je niet hele tijd terug denkt aan negatieve dingen, maar juist vooruit denkt, en positief bent over jouw toekomst
Geluk betekent voor iedereen iets anders, voor sommigen status, andere familie, vrienden, iets bereiken.
En geluk komen en gaan bij sommigen, en valt in momenten.
Misverstandje, excuusquote:
Geluk is vaak ook een moment opname.quote:
Nee oke, je hebt gelijk.quote:
Erkennen dat je het nog niet verwerkt hebt en er wat aan doen?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee oke, je hebt gelijk.
Ik ben doodsongelukkig, maar wat moet ik eraan doen.
Dus OT maar weer en gewoon verder gaan met alles.
Nee, dan blijf ik bezigquote:Op zondag 29 juli 2012 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erkennen dat je het nog niet verwerkt hebt en er wat aan doen?
Ik heb eerder het idee dat je je groot en sterk wilt houden tegenover je omgeving en je regelmatig met een masker op loopt, right?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan blijf ik bezig
Gewoon verder gaan
Nee.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je je groot en sterk wilt houden tegenover je omgeving en je regelmatig met een masker op loopt, right?
Als ik mezelf met de gemiddelde persoon hier zou vergelijken, zou ik gelukkig moeten zijn. Ik heb een goedbetaalde baan, een mooie vriendin, eigen woning, afbetaalde auto, geld over, ben hoogopgeleid, kan doen en laten wat ik wil etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Op FOK!, vooral in R&P lees ik vaak dat mensen ongelukkig zijn, kan me niet voorstellen dat er niks in hun leven is wat ze gelukkig maakt? Er moet toch wel iéts zijn wat ze gelukkig maakt of waar ze tevreden over zijn? Alleen zullen ze het zelf niet door hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |