Haha, mooi dat je gelukkig bent en alles zo goed looptquote:Op zondag 29 juli 2012 10:43 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik ben heel gelukkig want ik heb een bloedmooie vriendin, een leuke schoonfamilie, goede eigen familie, goede vooruitzichten wat betreft carrière, ik heb al een huis in het buitenland, praat 4 verschillende talen, ben zelf knap en gezond en daarnaast uiteraard een master opleiding.
maar volgens vele overdrijf ik vast en ben ik arrogant, want dat is nu eenmaal de hollandsche gewoonte. Dat is niet erg, jullie weten gewoon niet beter
Zoals?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:44 schreef Lastpost het volgende:
Op bepaalde fronten ben ik wel gelukkig, maar qua totaal-plaatje niet.
Hoe kan je gezond zijn als een criteria beschouwen als de rest van alles wat je belangrijk vind je ongelukkig maakt? Tuurlijk vind ik het fijn dat ik gezond ben, maar het maakt me niet meteen gelukkigquote:Op zondag 29 juli 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dachten er maar meer mensen zo over, want dan zijn er opeens veel meer gelukkige mensen.
Nee ik bedoelde meer van: was het maar zo makkelijk, dan zijn er veel meer mensen gelukkigquote:Op zondag 29 juli 2012 10:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je gezond zijn als een criteria beschouwen als de rest van alles wat je belangrijk vind je ongelukkig maakt? Tuurlijk vind ik het fijn dat ik gezond ben, maar het maakt me niet meteen gelukkig
Ik snap je wel hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde meer van: was het maar zo makkelijk, dan zijn er veel meer mensen gelukkig
Ik denk dat het bij mij ook het geval is ja..quote:Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Objectief gezien ben ik ontzettend gelukkig. Subjectief gezien niet echt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:49 schreef GizartFRL het volgende:
Gelukkig. Jep.
Gezond.
2 Lieve kinderen die elke dag bij me zijn
Genoeg ruimte/geld/hobbies om me bezig te houden.
Vrijgezel
Gemoedsrust.
Ja, gelukkig is het woord.
Maar ik kan al snel gelukkig zijn.
De doorsnee Nederlander (Noord-Europeaan) heeft het natuurlijk ontzettend goed getroffen, dus ongelukkig zijn kan haast niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij ook het geval is ja..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |