abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114794570
Wat de TT zegt, ben jij gelukkig?

Wat betekent "gelukkig zijn" voor jou? Wat houdt dat precies in?
Wanneer ben je gelukkig?
Waardoor ben je gelukkig of juist ongelukkig? Wat is er gebeurd waardoor je wel of niet gelukkig bent?

Zelf vind ik het moeilijk te zeggen, ene moment wel gelukkig en andere moment niet. Ik ben eerder 'tevreden' met wat ik heb.

Op FOK!, vooral in R&P lees ik vaak dat mensen ongelukkig zijn, kan me niet voorstellen dat er niks in hun leven is wat ze gelukkig maakt? Er moet toch wel iéts zijn wat ze gelukkig maakt of waar ze tevreden over zijn? Alleen zullen ze het zelf niet door hebben?

Vertel het hier: ben jij gelukkig?
  zondag 29 juli 2012 @ 10:34:32 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_114794603
Nee,

Maar ik ga me niet verder uitweiden over dat; alleen dat het me in 22 jaar nog niet is gelukt om 'echt' gelukkig te zijn en iets mee te hebben i.p.v tegen. Maar hopelijk komt daar na de zomer een eind aan. Lets hope so.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 29 juli 2012 @ 10:35:36 #3
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114794619
Nee.

Lang verhaal, boeit ook totaal niet. Ik red me wel :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114794632
Pfft hangt van je definitie ervan af. Ik ben niet ontevreden, laten we het zo zeggen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114794677
Pfff allemaal ongelukkig weer..
Is er iemand die zegt: ik ben super gelukkig?
pi_114794693
Nee
Nieuw is niet altijd beter.
pi_114794706
Sjonge.
pi_114794721
doorgaans heb ik wel het gevoel dat ik gelukkig ben :) ik zorg voor mezelf, heb een geweldige vriend, een goede opleiding en een baan waarin ik verschil kan maken. daarnaast heb ik een fijn sociaal leven en een aantal close vrienden en vriendinnen.

weinig.om ongelukkig om te zijn dus :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_114794755
Ik ben gelukkig, want ik ben gezond, heb hele lieve ouders en heb goede vrienden. :)
  zondag 29 juli 2012 @ 10:43:14 #10
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_114794803
Ik ben heel gelukkig want ik heb een bloedmooie vriendin, een leuke schoonfamilie, goede eigen familie, goede vooruitzichten wat betreft carrière, ik heb al een huis in het buitenland, praat 4 verschillende talen, ben zelf knap en gezond en daarnaast uiteraard een master opleiding.

maar volgens vele overdrijf ik vast en ben ik arrogant, want dat is nu eenmaal de hollandsche gewoonte. Dat is niet erg, jullie weten gewoon niet beter _O_
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_114794822
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:41 schreef robin007bond het volgende:
want ik ben gezond
Dachten er maar meer mensen zo over, want dan zijn er opeens veel meer gelukkige mensen.
  zondag 29 juli 2012 @ 10:44:00 #12
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114794823
Op bepaalde fronten ben ik wel gelukkig, maar qua totaal-plaatje niet.
pi_114794824
Ik ben ook gelukkig :Y
En waarom dan, dat is teveel om op te noemen :P
compact en kleverig.
pi_114794854
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:43 schreef mymoodfentje het volgende:
Ik ben heel gelukkig want ik heb een bloedmooie vriendin, een leuke schoonfamilie, goede eigen familie, goede vooruitzichten wat betreft carrière, ik heb al een huis in het buitenland, praat 4 verschillende talen, ben zelf knap en gezond en daarnaast uiteraard een master opleiding.

maar volgens vele overdrijf ik vast en ben ik arrogant, want dat is nu eenmaal de hollandsche gewoonte. Dat is niet erg, jullie weten gewoon niet beter _O_
Haha, mooi dat je gelukkig bent en alles zo goed loopt :D
Maar idd beetje onrealistisch en jaloers makend voor mensen die niks/niet zoveel hebben en wel ongelukkig zijn :o
pi_114794865
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:44 schreef Lastpost het volgende:
Op bepaalde fronten ben ik wel gelukkig, maar qua totaal-plaatje niet.
Zoals? :@
  zondag 29 juli 2012 @ 10:45:58 #16
319979 Fok-it
All is well
pi_114794869
quote:
11s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Dachten er maar meer mensen zo over, want dan zijn er opeens veel meer gelukkige mensen.
Hoe kan je gezond zijn als een criteria beschouwen als de rest van alles wat je belangrijk vind je ongelukkig maakt? Tuurlijk vind ik het fijn dat ik gezond ben, maar het maakt me niet meteen gelukkig
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114794895
Objectief gezien ben ik ontzettend gelukkig. Subjectief gezien niet echt.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zondag 29 juli 2012 @ 10:49:24 #18
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_114794940
Gelukkig. Jep.

Gezond.
2 Lieve kinderen die elke dag bij me zijn
Genoeg ruimte/geld/hobbies om me bezig te houden.
Vrijgezel
Gemoedsrust.

Ja, gelukkig is het woord.
Maar ik kan al snel gelukkig zijn. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_114794985
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe kan je gezond zijn als een criteria beschouwen als de rest van alles wat je belangrijk vind je ongelukkig maakt? Tuurlijk vind ik het fijn dat ik gezond ben, maar het maakt me niet meteen gelukkig
Nee ik bedoelde meer van: was het maar zo makkelijk, dan zijn er veel meer mensen gelukkig ;)
  zondag 29 juli 2012 @ 10:52:54 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_114795008
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde meer van: was het maar zo makkelijk, dan zijn er veel meer mensen gelukkig ;)
Ik snap je wel hoor :P Ik baal er zelf ook van maarja, niks aan te doen :)
pi_114795009
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:47 schreef Hoplahopla het volgende:
Objectief gezien ben ik ontzettend gelukkig. Subjectief gezien niet echt.
Ik denk dat het bij mij ook het geval is ja..
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:49 schreef GizartFRL het volgende:
Gelukkig. Jep.

Gezond.
2 Lieve kinderen die elke dag bij me zijn
Genoeg ruimte/geld/hobbies om me bezig te houden.
Vrijgezel
Gemoedsrust.

Ja, gelukkig is het woord.
Maar ik kan al snel gelukkig zijn. :)
O+
pi_114795100
quote:
1s.gif Op zondag 29 juli 2012 10:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij mij ook het geval is ja..

De doorsnee Nederlander (Noord-Europeaan) heeft het natuurlijk ontzettend goed getroffen, dus ongelukkig zijn kan haast niet.

Geluk is echter relatief en subjectief. Op het moment dat je uit een rijk gezin komt en alle kansen krijgt die je nodig hebt, kun je je alsnog ongelukkig voelen omdat je bijvoorbeeld niet voor je geaardheid kan uitkomen. Dan lijk je vooral gelukkig, maar voel je je dat niet.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
  zondag 29 juli 2012 @ 10:58:29 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_114795121
Objectief zou ik misschien ook wel gelukkig moeten zijn, omdat ik bij de meeste zaken (geld, liefde, reizen, leuke dingen, huis, dieren, doen wat je wilt) gewoon kan invullen dat ik doe/heb/kan wat ik wil.
Echter de gezondheid (zowel medisch als psychisch) zorgt er geregeld voor dat die zaken me weinig meer kunnen boeien, zou liever weer kunnen voetballen dan de zoveelste keer op vakantie.

Overigens is het glas hier 8/10 keer wel halfvol, dat scheelt alweer, lang leve het relativeren waardoor je de dingen toch positief bekijkt.
Maar echt gelukkig, nee dat dan weer niet. :P
pi_114795131
Gelukkig geweest, nu na bedrog en verraad door partner even helemaal niet. Toch net bij een stuk fietsen wel dat gevoel van geluk weer. Na de dip ben ik gewoon weer gelukkig zoals altijd. Ik weet dat het weer komt.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_114795152
Ik ben ook gelukkig. Alles gaat momenteel goed. Heb een leuk leven, doe leuke dingen, kan doen wat ik wil en daar heb ik ook de mogelijkheden toe. Daarnaast ben ik gezond en gaat het met de familieleden waar ik om geef redelijk tot goed. Verder gaat het in het gezin nu ook goed en heb ik leuke vriendinnen waar ik gezellig mee kan chillen. Bepaalde situaties zijn kut maar daar kan ik helaas niks aan veranderen dus probeer ik mijzelf er ook maar niet druk over te maken. :D *G*
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')