quote:Op zondag 29 juli 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
Users waar ik mee gemeet heb.
Beach
Patje1987
Snuf.
Dromenvangertje
Monopoly
SpaceInvaders
Spaghettivreter
Spouwerranger
Oceanview
xSummergirlx
Flippiee
Dientje12
Plastic_zak
Unfckingtitled
Silk
ItsSavannahx3
Makkie88 (logisch want neef)
Users die ik gezien, bijna heb aangeraakt maar niet gesproken.
LompeHork
Naatje_1
Hmm, en dan maandag er eentje bijtellenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMG HAI HAPPY
Ik ga zo eens tellen hoeveel users ik gemeet heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
boeit me geen kankerquote:Op zondag 29 juli 2012 02:49 schreef Driepink het volgende:
Er zit hier een fok-lurker naast meHij leest al mijn geopende topics!
HELP
Heb jij ook een neef op FOK!quote:Op zondag 29 juli 2012 02:49 schreef Dimens het volgende:
Users waar ik mee gemeet heb.
Beach
Patje1987
Snuf.
Dromenvangertje
Monopoly
SpaceInvaders
Spaghettivreter
Spouwerranger
Oceanview
xSummergirlx
Flippiee
Dientje12
Plastic_zak
Unfckingtitled
Silk
ItsSavannahx3
Makkie88 (logisch want neef)
Users die ik gezien, bijna heb aangeraakt maar niet gesproken.
LompeHork
Naatje_1
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hmm, en dan maandag er eentje bijtellenMaandag werk ik tot 6 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
xSummergirlx en Oceanview 1 op 1 en de rest met meerdere mensen erbij.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]maar was dat 1 op 1 allemaal? Of met een groepje?
Wanneer gaan wij eens wat doen dan?quote:
Of parijs XDquote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef FL_Freak het volgende:
Flips wij gingen een keer prive meeten toch? Ik heb een prive vliegtuig enzo en dan vliegen we ff naar Rome.
Dan daarnaquote:
Ja. Via hem zit ik ook op FOK! en jij hebt hem ook gezien. Ik was samen met hem bij John Carter.quote:
Zo zou ik van een stuk of 100 FOK!kers ook kunnen zeggen dat ik ze gezien heb enzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef Dimens het volgende:
Flippie is wel een twijfelgeval want daar heb ik mij ook niet echt voorgesteld als zijnde Dimens en ik wist ook niet helemaal zeker of zij het nou was.
Ik moet nog steeds na de cosmetisch chirurg voor me neusbotje door jou knie, young wanderleiquote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
M'n been is nog steeds niet helemaal hersteld van al die lowkicks.
Ja bij John Carter maar dat telt niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zou ik van een stuk of 100 FOK!kers ook kunnen zeggen dat ik ze gezien heb enzo.
Ik was er welquote:Op zondag 29 juli 2012 02:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je zou vanavond komen, ik heb uren gewacht op het station en je kwam niet godverdomme
das wel intiemquote:Op zondag 29 juli 2012 02:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
xSummergirlx en Oceanview 1 op 1 en de rest met meerdere mensen erbij.
Bij monopoly heb ik zelfs eens geslapen op zijn bank.
Het is leuk hoor. In principe zijn ontmoet je de mensen die ook op het forum zo zijn en dezelfde interesses hebben. Daarnaast zijn het wel hele andere personen maar dat maakt het weel heel leuk.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet in groepen. Wel misschien met mensen die ik goed ken.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb hele nacht met ragboer en HS door utrecht lopen dwalen
Ik kom je er volgende week wel mee lokken oké?quote:
Ragboerquote:Op zondag 29 juli 2012 02:54 schreef Dimens het volgende:
Fuck ragboer vergeten. Die heb ik ook gemeet.
Jazeker. Ik kon meteen goed met hem opschieten en hij bood mij aan bij hem te slapen toen ik erachter kwam dat er geen vervoer meer was richting mijn huis.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Amoeba het volgende:
Die monopoly schijnt wel een toffe jongen te zijn he.
En lellllllquote:Op zondag 29 juli 2012 02:54 schreef 2Happy4U het volgende:
KB
Cosmo
en een FOK!ster die niet meer op FOK! is
Hij is awesome.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Amoeba het volgende:
Die monopoly schijnt wel een toffe jongen te zijn he.
ohja kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik wel meerdere mensen. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb maar 1 keer in mijn leven iemand gemeetniet van FOK! tho.
Gewoon keertje meetenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
lijkt mij wel interessant om erachter te komen hoe jullie allemaal in het echt zijn
ja ik ook een keer een meisje in amsterdam, was als de dood dat ze een man van 50 zou zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb maar 1 keer in mijn leven iemand gemeetniet van FOK! tho.
Mwah. Voelde heel vertrouwd en als dank heb ik zijn huis nog opgeruimd ook. Monopoly is echt een toffe gozer en ik zou zo weer met hem meeten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij iemand op de bank slapen die je alleen van het internet kent
Vandaag 1:00 arnhem presikhaaf stationquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
lijkt mij wel interessant om erachter te komen hoe jullie allemaal in het echt zijn
Normale mensen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Meeste mensen zijn hier ouder dan mij, plus de reiskosten en ik ja gewoon,quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wel meerdere mensen. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
omgeving haarlem hierquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Amoeba het volgende:
Omgeving Eindhoven hier. Beetje ver allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |