Ik kom je er volgende week wel mee lokken oké?quote:
Ragboerquote:Op zondag 29 juli 2012 02:54 schreef Dimens het volgende:
Fuck ragboer vergeten. Die heb ik ook gemeet.
Jazeker. Ik kon meteen goed met hem opschieten en hij bood mij aan bij hem te slapen toen ik erachter kwam dat er geen vervoer meer was richting mijn huis.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Amoeba het volgende:
Die monopoly schijnt wel een toffe jongen te zijn he.
En lellllllquote:Op zondag 29 juli 2012 02:54 schreef 2Happy4U het volgende:
KB
Cosmo
en een FOK!ster die niet meer op FOK! is
Hij is awesome.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Amoeba het volgende:
Die monopoly schijnt wel een toffe jongen te zijn he.
ohja kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik wel meerdere mensen. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb maar 1 keer in mijn leven iemand gemeetniet van FOK! tho.
Gewoon keertje meetenquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
lijkt mij wel interessant om erachter te komen hoe jullie allemaal in het echt zijn
ja ik ook een keer een meisje in amsterdam, was als de dood dat ze een man van 50 zou zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb maar 1 keer in mijn leven iemand gemeetniet van FOK! tho.
Mwah. Voelde heel vertrouwd en als dank heb ik zijn huis nog opgeruimd ook. Monopoly is echt een toffe gozer en ik zou zo weer met hem meeten.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:55 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
bij iemand op de bank slapen die je alleen van het internet kent
Vandaag 1:00 arnhem presikhaaf stationquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
lijkt mij wel interessant om erachter te komen hoe jullie allemaal in het echt zijn
Normale mensen.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef krullenbolletje het volgende:
Meeste mensen zijn hier ouder dan mij, plus de reiskosten en ik ja gewoon,quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wel meerdere mensen. Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
omgeving haarlem hierquote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Amoeba het volgende:
Omgeving Eindhoven hier. Beetje ver allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |