is ook goed, maar daar ben ik wel slecht inquote:
waarvoor heb je die 24 gig nodigquote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef Amoeba het volgende:
i7 950
2x GTX580
Asus Rampage III Extreme
HAF X
24 GB RAM
90GB Agility2 SSD
2TB WD HDD
BRD brander, DVD brander (naar de klote vermoed ik), kaartlezer, X-Fi Titanium geluidskaart. Watergekoelde processor.
ja nou dat doen ze maar ergens anders, ik vlieg toch ook niet met een jongen bij mijn buren naar binnen om daar een potje te batsenquote:
Ziet hij er hetzelfde uit of heb je er echt zo een?quote:
kan je niet slecht in zijn, geluksspel ditdatquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is ook goed, maar daar ben ik wel slecht in
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja nou dat doen ze maar ergens anders, ik vlieg toch ook niet met een jongen bij mijn buren naar binnen om daar een potje te batsen
ik heb er een met een scherm en een toetsenbord etc.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef Amoeba het volgende:
i7 950
2x GTX580
Asus Rampage III Extreme
HAF X
24 GB RAM
90GB Agility2 SSD
2TB WD HDD
BRD brander, DVD brander (naar de klote vermoed ik), kaartlezer, X-Fi Titanium geluidskaart. Watergekoelde processor.
ik win altijd met monopolyquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is ook goed, maar daar ben ik wel slecht in
klopt, maar ik heb niet zo vaak geluk...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
kan je niet slecht in zijn, geluksspel ditdat
dacht dat iedereen dat deedquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja nou dat doen ze maar ergens anders, ik vlieg toch ook niet met een jongen bij mijn buren naar binnen om daar een potje te batsen
3 schermen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef Amoeba het volgende:
Ik was net Rainbow Six Vegas 2 aan het spelen. Verder af en toe een potje Far Cry 2.
Heb wel 3 schermen
Ik kan het ook hebben over je nek die ik ga kussen en de oorlel waar ik aan sabbel terwijl ik gretig je billen masseer en erin knijp.quote:
Weet ik nietquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet eens de lees- en schrijfsnelheden posten
Razer Lycosa en een Razer Mamba hierquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef n8n het volgende:
[..]
ik heb er een met een scherm en een toetsenbord etc.
kan jij het me ook leren, MOOI!quote:
whatsapp mijquote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het ook hebben over je nek die ik ga kussen en de oorlel waar ik aan sabbel terwijl ik gretig je billen masseer en erin knijp.
Precies, je hebt maar twee ogen. Hoe kan je dan tegelijkertijd op drie schermen kijken??quote:
Zo een. Nouja volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet hij er hetzelfde uit of heb je er echt zo een?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |