welke graphs heb je dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef Rezania het volgende:
Ik heb gewoon een dualcore en kan Skyrim op high spelen met HD-mods en alles. Bewijst maar weer eens dat geillen op processors nergens op slaat.
ik leg het je wel een keer uit...quote:
sorry maar daar word ik niet nat vanquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik wil best als een echte nerd tegen je lullen. Kan ik best.
ze zijn nu als 2 gekken aan het rond vliegen, lijkt wel of ze wat op hebben ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je moet doen alsof je ze niet ziet, dan komen ze weer.
en dan wachten, en wachten en opeens...
BAM!!!
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
sorry maar daar word ik niet nat van
dat heet paren, kut!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze zijn nu als 2 gekken aan het rond vliegen, lijkt wel of ze wat op hebben ofzo
Niet eens de lees- en schrijfsnelheden postenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Vandaag een 256gb SSD van samsung besteld
Gelukkig maar. Daar kunnen computers niet zo goed tegen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
sorry maar daar word ik niet nat van
en wat nou als we lekker gaan mens-erger-je-niet'en ?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Daar kunnen computers niet zo goed tegen.
Glassex of een platenspuit werkt goed. Een chinees hakmes ook, daar reageren ze op een of andere manier niet ontwijkend opquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ze zijn nu als 2 gekken aan het rond vliegen, lijkt wel of ze wat op hebben ofzo
leuk, gaan we met zijn 3'en mens-erger-je-niet doenquote:
ik prefereer monopolyquote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
en wat nou als we lekker gaan mens-erger-je-niet'en ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |