Weet ik nietquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet eens de lees- en schrijfsnelheden posten
Razer Lycosa en een Razer Mamba hierquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef n8n het volgende:
[..]
ik heb er een met een scherm en een toetsenbord etc.
kan jij het me ook leren, MOOI!quote:
whatsapp mijquote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het ook hebben over je nek die ik ga kussen en de oorlel waar ik aan sabbel terwijl ik gretig je billen masseer en erin knijp.
Precies, je hebt maar twee ogen. Hoe kan je dan tegelijkertijd op drie schermen kijken??quote:
Zo een. Nouja volgens mijquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet hij er hetzelfde uit of heb je er echt zo een?
Die staat hier ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
Gamen op de pc vind ik kut, geef mij maar een ps3
Oh? Schermen maken de textures beter? Door schermen kan je verder zien? Oké.quote:
OS X missioncontroll.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, je hebt maar twee ogen. Hoe kan je dan tegelijkertijd op drie schermen kijken??
Ik kreeg een stijfje.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het ook hebben over je nek die ik ga kussen en de oorlel waar ik aan sabbel terwijl ik gretig je billen masseer en erin knijp.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent toch geen mod meer. Niet nodig dus.
Je kan nog altijd in die ene andere sc gaan postenquote:
meer Schermen maakt meer pixels die gerenderd moeten wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh? Schermen maken de textures beter? Door schermen kan je verder zien? Oké.
quote:
Dan heb je wel een krachtige kaart nodig ja. Maar ik denk dat mods toch wel wat meer vragen, vooral die ultra++ mods.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Schermen maakt meer pixels die gerenderd moeten worden
blijkt het er een van 40 cm te zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik probeer me dat even te visualiseren.
laat my gwn zijn wie ik benquote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
blijkt het er een van 40 cm te zijn.
echt zo'n neger-female-boner![]()
dat wel idd, maar dat is alleen voor skyrim,quote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan heb je wel een krachtige kaart nodig ja. Maar ik denk dat mods toch wel wat meer vragen, vooral die ultra++ mods.
jij hebt iphone, kut!quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Flikker op man.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Komt 'ie weer met zijn Radeon
Intel HD 3000 ftw!!!1!!1!!!!1
[ afbeelding ]
badgirlquote:Op zondag 29 juli 2012 00:45 schreef xSummergirlx het volgende:
mensen die me niet accepteren kunnen 'm btr smeren jwz aii.
Over het algemeen praten.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat wel idd, maar dat is alleen voor skyrim,
ik had het over algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |