Die van mij willen wel meer aandachtquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb nu ook net maar 4 minuten onverdeelde aandacht gehad, en nu moet ze me niet meer
Ja, charlie en zn kattenbrokjes lagen wel heerlijk in mn nekquote:
Hij vond het ook heel fijn dat je hem naar zijn eten brachtquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, charlie en zn kattenbrokjes lagen wel heerlijk in mn nek![]()
Ja, jij vind Sheldon liever en daar moet Charlie honger door lijden, vond ik niet zo aardig... die beesten konden er ook niks aan doen dat jij Hups en mij niet aankonquote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vond het ook heel fijn dat je hem naar zijn eten bracht
Ik vind sheldon niet liever.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, jij vind Sheldon liever en daar moet Charlie honger door lijden, vond ik niet zo aardig... die beesten konden er ook niks aan doen dat jij Hups en mij niet aankon
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dit blijft toch wel een hysterisch topicVrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
Dat hij nog geen klappen heeft gehad hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.Iedere keer als ik er wat lees vind ik hem een beetje overkomen als iemand met een bord voor zijn kop.
Je trekt m duidelijk voor! Slechte ouder ben jijquote:
Heul niet, hij kiest er zelf voor om te blijven liggenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je trekt m duidelijk voor! Slechte ouder ben jij
je roept Shel, en fluistert om Charlie. Zo kan ik het ook..quote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul niet, hij kiest er zelf voor om te blijven liggen
ik bedoel je reacties. nu weet ik nog niet hoe het met je is.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik zie dr niet zoveel.. als ik er ben zit ze of voor de ramen, of op dr eigen kamertje
wat een enorm irritante en kortzichtige gast is dat toch.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dit blijft toch wel een hysterisch topicVrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
oh, euhm, knie doet het goed.. alleen na dat dagje apenheul/apeldoorn was ie even verneukt, maar hoef de brace bijna niet meer om (vind ik zelf).. Geestelijk ook allemaal prima in orde, en op het werk heb ik het met de meeste collega's ook nog naar mn zinquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel je reacties. nu weet ik nog niet hoe het met je is.
flipje. hoi.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.Iedere keer als ik er wat lees vind ik hem een beetje overkomen als iemand met een bord voor zijn kop.
ah je koppie dus ook goed?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, euhm, knie doet het goed.. alleen na dat dagje apenheul/apeldoorn was ie even verneukt, maar hoef de brace bijna niet meer om (vind ik zelf).. Geestelijk ook allemaal prima in orde, en op het werk heb ik het met de meeste collega's ook nog naar mn zin![]()
en met jou dan?
Over wie roddelen we nu?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef. Oke oke.. misschien dat ik me binnenkort eens een keer richting Hellmond begeef.. Misschienquote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ah je koppie dus ook goed?
je moet binnenkort eens langskomen. bijpraten und so.
Die firefly geval.quote:
Hai dawgquote:
Wonderbaarlijk inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hij nog geen klappen heeft gehad he
ik wist wel dat het me ooit zou lukken.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oef. Oke oke.. misschien dat ik me binnenkort eens een keer richting Hellmond begeef.. Misschien
Nja, het is dat ik in een goede bui benquote:
je bent een schatje.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik in een goede bui ben
Dit was je goede bui?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik in een goede bui ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |