Komt wel goed schatjequote:Op zondag 29 juli 2012 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol maak me maar jaloers, ik wil ook meisje.
Waarom is het nou allemaal zo lastig
Deze man begrijpt hetquote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een normale tijd voor seks
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6quote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je wakker gemaakt wordt natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6
Dat ben je zo vergeten als je eenmaal ligt te genietenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6
Ik ben echt niet te genieten hoor als iemand mij voor 8 uur wakker maaktquote:Op zondag 29 juli 2012 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je wakker gemaakt wordt natuurlijk
Ja he, wanneer kom je tuinieren?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmiddag naar Step Up 4
En heel misschien daarna nog naar Batman
Maar nu eerst onkruid verwijderen
Nou ja eigenlijk moet ik niet zeuren, die tuin van Royco is 100.000 keer erger
En deze al aangeschaft?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je agent orange jerrycan reeds ingekocht?
Wat een kleurenfestijnquote:Op zondag 29 juli 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En deze al aangeschaft?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
tja misschien ik heb het niet meegemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 6 is toch een normale tijd voor seks?
Zeker als je net terugkomt van het stappen ofzo
Ik wil ook seksquote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen.quote:
Eigenlijk heb ik ze nooit horen seksen, die pool zal wel net zo hopeloos zijn als mij ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kree.....
http://frontpage.fok.nl/c(...)ks-van-de-buren.html
quote:
Je mist ons nu al he?quote:
Snap ik..quote:
leg dat mes wegquote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel een enorme leegte in mijn leven momenteel
Ik heb jullie ook niet de goede messen gegeven hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
niet dat je daarmee iets aan kan richten, want botter dan een boer XD
nee, dat botte zwaard van je danquote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook niet de goede messen gegeven he
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen damesquote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar het over gaat?
Roy kan het het beste uitleggen denk ik.. Hups en ik hebben voornamelijk dubbel gelegenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar het over gaat?
Wil je er over praten?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen dames
Ook daar heb ik jullie niet de goede van gegeven he, dat is degene die ik gebruik om mee te trainenquote:
Ja, de 11e, de hele nacht wil ie erover 'praten'.. het liefst met jou. Hij durft niet meer bij mij en Hups in de buurt te komen en wij worden uit de kroeg geweerdquote:
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jouquote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de 11e, de hele nacht wil ie erover 'praten'.. het liefst met jou. Hij durft niet meer bij mij en Hups in de buurt te komen en wij worden uit de kroeg geweerd
R.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen dames
Nee, die had jij al gereserveerdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jou
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo verquote:
Misschien in je wildste dromen.. in het echies zeker nietquote:
Dan moet'ie maar een echte regelen he?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo ver
Wees maar blij dat ik mijn andere zwaard niet in je nek geslingerd hebquote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo ver
Ga je nu ontkennen dat je me wil?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien in je wildste dromen.. in het echies zeker niet
Met dat wurmpje kwam je nog niet eens in de buurt van mijn nek, al wilde je graagquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik mijn andere zwaard niet in je nek geslingerd heb
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling isquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet'ie maar een echte regelen he?
Dit klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met dat wurmpje kwam je nog niet eens in de buurt van mijn nek, al wilde je graag
Buikpijn. Uitlachen is veel werk welquote:
En hard ookquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buikpijn. Uitlachen is veel werk wel
Nou, als je een vrouwtje wil worden, vooral proberenquote:
Zo'n zwaard is een verlengde van mijn arm, die beheersing is foutloosquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling is
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling is
quote:
Je kent roy's spasmes?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je SNIJDT met zo'n ding, je hakt niet. Tenzij je hem wilt slopen. Maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn....
Het was geen chocotaart..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
oh relax. waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
ben ik te lui om in te gaan pakken, en mag ik morgen naar een huisje gaan kijken
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het was geen chocotaart..Die hadden ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijmegen, vlak naast dukenburgquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ok dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen, vlak naast dukenburg![]()
Ja, die is hyperheid herself <3
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik zal een keer een taart voor je bakken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik zie dr niet zoveel.. als ik er ben zit ze of voor de ramen, of op dr eigen kamertjequote:
zonder cyaankaliquote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal een keer een taart voor je bakken hoor
Die van mij willen wel meer aandachtquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb nu ook net maar 4 minuten onverdeelde aandacht gehad, en nu moet ze me niet meer
Ja, charlie en zn kattenbrokjes lagen wel heerlijk in mn nekquote:
Hij vond het ook heel fijn dat je hem naar zijn eten brachtquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, charlie en zn kattenbrokjes lagen wel heerlijk in mn nek![]()
Ja, jij vind Sheldon liever en daar moet Charlie honger door lijden, vond ik niet zo aardig... die beesten konden er ook niks aan doen dat jij Hups en mij niet aankonquote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vond het ook heel fijn dat je hem naar zijn eten bracht
Ik vind sheldon niet liever.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, jij vind Sheldon liever en daar moet Charlie honger door lijden, vond ik niet zo aardig... die beesten konden er ook niks aan doen dat jij Hups en mij niet aankon
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dit blijft toch wel een hysterisch topicVrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
Dat hij nog geen klappen heeft gehad hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.Iedere keer als ik er wat lees vind ik hem een beetje overkomen als iemand met een bord voor zijn kop.
Je trekt m duidelijk voor! Slechte ouder ben jijquote:
Heul niet, hij kiest er zelf voor om te blijven liggenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je trekt m duidelijk voor! Slechte ouder ben jij
je roept Shel, en fluistert om Charlie. Zo kan ik het ook..quote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul niet, hij kiest er zelf voor om te blijven liggen
ik bedoel je reacties. nu weet ik nog niet hoe het met je is.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik zie dr niet zoveel.. als ik er ben zit ze of voor de ramen, of op dr eigen kamertje
wat een enorm irritante en kortzichtige gast is dat toch.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dit blijft toch wel een hysterisch topicVrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
oh, euhm, knie doet het goed.. alleen na dat dagje apenheul/apeldoorn was ie even verneukt, maar hoef de brace bijna niet meer om (vind ik zelf).. Geestelijk ook allemaal prima in orde, en op het werk heb ik het met de meeste collega's ook nog naar mn zinquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel je reacties. nu weet ik nog niet hoe het met je is.
flipje. hoi.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.Iedere keer als ik er wat lees vind ik hem een beetje overkomen als iemand met een bord voor zijn kop.
ah je koppie dus ook goed?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, euhm, knie doet het goed.. alleen na dat dagje apenheul/apeldoorn was ie even verneukt, maar hoef de brace bijna niet meer om (vind ik zelf).. Geestelijk ook allemaal prima in orde, en op het werk heb ik het met de meeste collega's ook nog naar mn zin![]()
en met jou dan?
Over wie roddelen we nu?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef. Oke oke.. misschien dat ik me binnenkort eens een keer richting Hellmond begeef.. Misschienquote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ah je koppie dus ook goed?
je moet binnenkort eens langskomen. bijpraten und so.
Die firefly geval.quote:
Hai dawgquote:
Wonderbaarlijk inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hij nog geen klappen heeft gehad he
ik wist wel dat het me ooit zou lukken.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oef. Oke oke.. misschien dat ik me binnenkort eens een keer richting Hellmond begeef.. Misschien
Nja, het is dat ik in een goede bui benquote:
je bent een schatje.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik in een goede bui ben
Dit was je goede bui?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik in een goede bui ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |