En dat mag jij ook hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 00:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Laat maar roy.. Ik claim je bed wel weer gewoon
Ook al mocht het nietquote:
Niet haten op cavia's jonguhquote:Op zondag 29 juli 2012 00:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat cavia's. Alle cavia's moeten dood.
Jij altijd natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:05 schreef Evie het volgende:
[..]
En ik dan? Tenzij iemand een beter alternatief biedt ?
Moet je eens proberen bij iemand van je eigen lengtequote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat niet op ze, ik wil ze alleen doodmaken.
Onzin. Ik stem voor muggen en spinnen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef Volgut het volgende:
Alle slangen en dat soort gedierte moeten dood.
Spinnen zijn machtig mooie beesten.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Ik stem voor muggen en spinnen.
Geen idee wie je bent, maar ik mag je nu al niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef Volgut het volgende:
Alle slangen en dat soort gedierte moeten dood.
Die ook. Jij hebt tattoos zeker?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Onzin. Ik stem voor muggen en spinnen.
Waarom?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar ik mag je nu al niet.
gisteren kon je die ene nog niet eens aanquote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Spinnen zijn machtig mooie beesten.
Ik hoop elke keer een radioactieve tegen te komen.
Zulke grote cavia's heb je niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens proberen bij iemand van je eigen lengte
Ik wilde hem niet doden, dus gaf ik hem tijd om te ontsnappen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gisteren kon je die ene nog niet eens aan
Ik? Nee.. Tattoos en piercings zijn ordinair.quote:
Inderdaad, tattoo's zijn echt voor van die sjonniesquote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik? Nee.. Tattoos en piercings zijn ordinair.
je deed een poging en faalde... Hard!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet doden, dus gaf ik hem tijd om te ontsnappen.
Als ik wil dan dood ik hem met mijn zwaard he
Rquote:
Omdat ik slangen vies vind. Aardig man, dit.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Ga maar weer terug naar PUB.
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee om de kleintjes aan te pakken.quote:
PUB? Kleintje om aan te pakken?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
Ga maar weer terug naar PUB.
Kleintje wat?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:14 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee om de kleintjes aan te pakken.
[..]
PUB? Kleintje om aan te pakken?
Ja. Maar geen idee hoe oud ze is. Ze gedroeg zich in ieder geval als een kleuter.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik associeer PUB met kleine/jonge mensen. Dat is toch dat puberforum?
En dat omdat ik slangen vies vind. Frustraties.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar geen idee hoe oud ze is. Ze gedroeg zich in ieder geval als een kleuter.
Wie?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Maar geen idee hoe oud ze is. Ze gedroeg zich in ieder geval als een kleuter.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga eens naar een lekkere vent staren. En daarmee bedoel ik overduidelijk roy niet.![]()
Adios
Je moest eens weten.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
En dat omdat ik slangen vies vind. Frustraties.
Volgut.quote:
Statham of ik, dat verschil is bijna niet te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga eens naar een lekkere vent staren. En daarmee bedoel ik overduidelijk roy niet.![]()
Adios
Als jij lief bent voor slangen, dan zijn slangen lief voor jou. En zoniet:quote:Op zondag 29 juli 2012 00:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
En dat omdat ik slangen vies vind. Frustraties.
Jij bedoelde als vrouwen lief zijn voor je slang dan ben jij dat ook voor hen toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij lief bent voor slangen, dan zijn slangen lief voor jou. En zoniet:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Statham of ik, dat verschil is bijna niet te zien.
Helft van zijn moves heb ik hem geleerd.
Het is dat ik het druk heb met andere dingen anders zou hij mijn stunt double zijn en ik de ster
Gevaarlijke slangen zijn wel gevaarlijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij lief bent voor slangen, dan zijn slangen lief voor jou. En zoniet:
Heb je er ooit wel eens een beet gehad?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
Sorry hoor, vind slangen gewoon eng, nou zeg.
Nooit, vieze kronkelbeesten, eens een keer eentje geaaid in de dierentuin toen de angst nog niet heel erg groot was. Ik word nog liever geconfronteerd met een gevaarlijke leeuw en dat terwijl je dan zeker weet dat je doodgaat. Ik vind slangen gewoon vreselijk vies en eng, ik kan ze niet zien of ik krijg de rillingen al over mijn rug.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je er ooit wel eens een beet gehad?
Dat kan, en daar kun je vaak niks aan doen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nooit, vieze kronkelbeesten, eens een keer eentje geaaid in de dierentuin toen de angst nog niet heel erg groot was. Ik word nog liever geconfronteerd met een gevaarlijke leeuw en dat terwijl je dan zeker weet dat je doodgaat. Ik vind slangen gewoon vreselijk vies en eng, ik kan ze niet zien of ik krijg de rillingen al over mijn rug.
Gevaarlijke honden zijn ook gevaarlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef Volgut het volgende:
[..]
Gevaarlijke slangen zijn wel gevaarlijk.
quote:
Goede morgen!!quote:Op zondag 29 juli 2012 08:20 schreef kree het volgende:
mogguh:)
zo lekker ben al vanaf half 6 wakker door die kut meeuwen hier.
Ga straks nog wel ff slapen
Schiet ze uit de lucht.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:20 schreef kree het volgende:
mogguh:)
zo lekker ben al vanaf half 6 wakker door die kut meeuwen hier.
Ga straks nog wel ff slapen
zolang het geen kevers of agressieve wespen zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 08:22 schreef Samzz het volgende:
Slangen. Overigens alle reptielen, amfibieen, arachniden en insecten
.
Vind ik ook leukquote:Op zondag 29 juli 2012 08:23 schreef Evie het volgende:
[..]
zolang het geen kevers of agressieve wespen zijn
Nou zal je vertellen als ik een geweer had dan had ik ze helemaal aan flarden geschoten.quote:
puntjes plaatsenquote:Op zondag 29 juli 2012 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal je vertellen als ik een geweer had dan had ik ze helemaal aan flarden geschoten.
Het is ook echt elke ochtend.
En dan moet je je een beetje de situatie voorstellen.
Zit natuurlijk op zo'n zolder kut kamertje en precies boven mn bed zit zo'n klap raam.
Moet open want anders wordt het te heet.
Zeg maar een meter naast dat raam nog een soort punt dak en daar zitten die graf beesten op vanaf dat het licht wordt.
Het is echt een tering herrie niet grappig meer gewoon.
Hehehequote:Op zondag 29 juli 2012 08:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zal je vertellen als ik een geweer had dan had ik ze helemaal aan flarden geschoten.
Het is ook echt elke ochtend.
En dan moet je je een beetje de situatie voorstellen.
Zit natuurlijk op zo'n zolder kut kamertje en precies boven mn bed zit zo'n klap raam.
Moet open want anders wordt het te heet.
Zeg maar een meter naast dat raam nog een soort punt dak en daar zitten die graf beesten op vanaf dat het licht wordt.
Het is echt een tering herrie niet grappig meer gewoon.
dat zou een idee zijn, maarja particuliere huur en mag er niet zelf verder aan kloten.quote:
quote:In de geschiedenis van de wereld hebben penissen die vaginas penetreren heel wat mensen heel wat plezier bezorgd. Bijlen in schedels? Bepaald niet zoveel plezier'.
Lol!quote:Op zondag 29 juli 2012 09:34 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen![]()
Waarom er zoveel seks in 'Game of Thrones' zit
[..]![]()
De beste man heeft een goed punt.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:34 schreef Barbusse het volgende:
Goedenmorgen![]()
Waarom er zoveel seks in 'Game of Thrones' zit
[..]![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
cola. Koude koffie met veel suiker en prik. precies hoe ik het lekker vind
Ja. Maar werk en zulksquote:
Misschien zijn het wel de Polen die seks hebben, die je hoort.quote:Op zondag 29 juli 2012 08:42 schreef kree het volgende:
dus dit en dan continu vanaf 5 uur 's ochtends
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-88X47AYF7IRB.mp3
[ afbeelding ]
En zo zitten ze dus dit is vanuit raam waar je die meeuwen ziet op dak daar zit alleen nog 3 cm dak tussen en daarnaast staat mn bed.
Sterf kutbeesten
Denk het toch niet twi.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:34 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel de Polen die seks hebben, die je hoort.
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het toch niet twi.
En wie ligt er nou nog te seksen om 5:30??
lol maak me maar jaloers, ik wil ook meisje.quote:
Half 6 is toch een normale tijd voor seks?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het toch niet twi.
En wie ligt er nou nog te seksen om 5:30??
Het is toch altijd een normale tijd voor seksquote:Op zondag 29 juli 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 6 is toch een normale tijd voor seks?
Zeker als je net terugkomt van het stappen ofzo
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 29 juli 2012 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
lol maak me maar jaloers, ik wil ook meisje.
Waarom is het nou allemaal zo lastig
Deze man begrijpt hetquote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is toch altijd een normale tijd voor seks
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6quote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je wakker gemaakt wordt natuurlijkquote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6
Dat ben je zo vergeten als je eenmaal ligt te genietenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ja als ik lekker lig te slapen, moet je mij niet wakker maken om half 6
Ik ben echt niet te genieten hoor als iemand mij voor 8 uur wakker maaktquote:Op zondag 29 juli 2012 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoe je wakker gemaakt wordt natuurlijk
Ja he, wanneer kom je tuinieren?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Vanmiddag naar Step Up 4
En heel misschien daarna nog naar Batman
Maar nu eerst onkruid verwijderen
Nou ja eigenlijk moet ik niet zeuren, die tuin van Royco is 100.000 keer erger
En deze al aangeschaft?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je agent orange jerrycan reeds ingekocht?
Wat een kleurenfestijnquote:Op zondag 29 juli 2012 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En deze al aangeschaft?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
tja misschien ik heb het niet meegemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half 6 is toch een normale tijd voor seks?
Zeker als je net terugkomt van het stappen ofzo
Ik wil ook seksquote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen.quote:
Eigenlijk heb ik ze nooit horen seksen, die pool zal wel net zo hopeloos zijn als mij ofzoquote:Op zondag 29 juli 2012 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ow kree.....
http://frontpage.fok.nl/c(...)ks-van-de-buren.html
quote:
Je mist ons nu al he?quote:
Snap ik..quote:
leg dat mes wegquote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel een enorme leegte in mijn leven momenteel
Ik heb jullie ook niet de goede messen gegeven hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
niet dat je daarmee iets aan kan richten, want botter dan een boer XD
nee, dat botte zwaard van je danquote:Op zondag 29 juli 2012 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook niet de goede messen gegeven he
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen damesquote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar het over gaat?
Roy kan het het beste uitleggen denk ik.. Hups en ik hebben voornamelijk dubbel gelegenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:26 schreef Barbusse het volgende:
Wil ik eigenlijk wel weten waar het over gaat?
Wil je er over praten?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen dames
Ook daar heb ik jullie niet de goede van gegeven he, dat is degene die ik gebruik om mee te trainenquote:
Ja, de 11e, de hele nacht wil ie erover 'praten'.. het liefst met jou. Hij durft niet meer bij mij en Hups in de buurt te komen en wij worden uit de kroeg geweerdquote:
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jouquote:Op zondag 29 juli 2012 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, de 11e, de hele nacht wil ie erover 'praten'.. het liefst met jou. Hij durft niet meer bij mij en Hups in de buurt te komen en wij worden uit de kroeg geweerd
R.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het hele weekend geestelijk mishandeld door 2 niet nader te noemen dames
Nee, die had jij al gereserveerdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal zorgen dat het biljart klaar staat voor jou
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo verquote:
Misschien in je wildste dromen.. in het echies zeker nietquote:
Dan moet'ie maar een echte regelen he?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo ver
Wees maar blij dat ik mijn andere zwaard niet in je nek geslingerd hebquote:Op zondag 29 juli 2012 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, met dat botte ding kwam ie dus niet zo ver
Ga je nu ontkennen dat je me wil?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien in je wildste dromen.. in het echies zeker niet
Met dat wurmpje kwam je nog niet eens in de buurt van mijn nek, al wilde je graagquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik mijn andere zwaard niet in je nek geslingerd heb
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling isquote:Op zondag 29 juli 2012 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet'ie maar een echte regelen he?
Dit klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Met dat wurmpje kwam je nog niet eens in de buurt van mijn nek, al wilde je graag
Buikpijn. Uitlachen is veel werk welquote:
En hard ookquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Buikpijn. Uitlachen is veel werk wel
Nou, als je een vrouwtje wil worden, vooral proberenquote:
Zo'n zwaard is een verlengde van mijn arm, die beheersing is foutloosquote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling is
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, dan is de kans groter dat ie zn eigen vingers eraf hakt.. denk niet dat dat de bedoeling is
quote:
Je kent roy's spasmes?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]Je SNIJDT met zo'n ding, je hakt niet. Tenzij je hem wilt slopen. Maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn....
Het was geen chocotaart..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
oh relax. waar?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]![]()
ben ik te lui om in te gaan pakken, en mag ik morgen naar een huisje gaan kijken
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het was geen chocotaart..Die hadden ze nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nijmegen, vlak naast dukenburgquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ok dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nijmegen, vlak naast dukenburg![]()
Ja, die is hyperheid herself <3
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Ik zal een keer een taart voor je bakken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik zie dr niet zoveel.. als ik er ben zit ze of voor de ramen, of op dr eigen kamertjequote:
zonder cyaankaliquote:Op zondag 29 juli 2012 13:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal een keer een taart voor je bakken hoor
Die van mij willen wel meer aandachtquote:Op zondag 29 juli 2012 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
heb nu ook net maar 4 minuten onverdeelde aandacht gehad, en nu moet ze me niet meer
Ja, charlie en zn kattenbrokjes lagen wel heerlijk in mn nekquote:
Hij vond het ook heel fijn dat je hem naar zijn eten brachtquote:Op zondag 29 juli 2012 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, charlie en zn kattenbrokjes lagen wel heerlijk in mn nek![]()
Ja, jij vind Sheldon liever en daar moet Charlie honger door lijden, vond ik niet zo aardig... die beesten konden er ook niks aan doen dat jij Hups en mij niet aankonquote:Op zondag 29 juli 2012 13:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij vond het ook heel fijn dat je hem naar zijn eten bracht
Ik vind sheldon niet liever.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, jij vind Sheldon liever en daar moet Charlie honger door lijden, vond ik niet zo aardig... die beesten konden er ook niks aan doen dat jij Hups en mij niet aankon
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dit blijft toch wel een hysterisch topicVrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
Dat hij nog geen klappen heeft gehad hequote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.Iedere keer als ik er wat lees vind ik hem een beetje overkomen als iemand met een bord voor zijn kop.
Je trekt m duidelijk voor! Slechte ouder ben jijquote:
Heul niet, hij kiest er zelf voor om te blijven liggenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je trekt m duidelijk voor! Slechte ouder ben jij
je roept Shel, en fluistert om Charlie. Zo kan ik het ook..quote:Op zondag 29 juli 2012 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heul niet, hij kiest er zelf voor om te blijven liggen
ik bedoel je reacties. nu weet ik nog niet hoe het met je is.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik zie dr niet zoveel.. als ik er ben zit ze of voor de ramen, of op dr eigen kamertje
wat een enorm irritante en kortzichtige gast is dat toch.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
Dit blijft toch wel een hysterisch topicVrouwen ontmoeten als een levensstijl (tips & trucs!) #23
oh, euhm, knie doet het goed.. alleen na dat dagje apenheul/apeldoorn was ie even verneukt, maar hoef de brace bijna niet meer om (vind ik zelf).. Geestelijk ook allemaal prima in orde, en op het werk heb ik het met de meeste collega's ook nog naar mn zinquote:Op zondag 29 juli 2012 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoel je reacties. nu weet ik nog niet hoe het met je is.
flipje. hoi.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zo een man 'succes' zou kunnen hebben.Iedere keer als ik er wat lees vind ik hem een beetje overkomen als iemand met een bord voor zijn kop.
ah je koppie dus ook goed?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, euhm, knie doet het goed.. alleen na dat dagje apenheul/apeldoorn was ie even verneukt, maar hoef de brace bijna niet meer om (vind ik zelf).. Geestelijk ook allemaal prima in orde, en op het werk heb ik het met de meeste collega's ook nog naar mn zin![]()
en met jou dan?
Over wie roddelen we nu?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oef. Oke oke.. misschien dat ik me binnenkort eens een keer richting Hellmond begeef.. Misschienquote:Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ah je koppie dus ook goed?
je moet binnenkort eens langskomen. bijpraten und so.
Die firefly geval.quote:
Hai dawgquote:
Wonderbaarlijk inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat hij nog geen klappen heeft gehad he
ik wist wel dat het me ooit zou lukken.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oef. Oke oke.. misschien dat ik me binnenkort eens een keer richting Hellmond begeef.. Misschien
Nja, het is dat ik in een goede bui benquote:
je bent een schatje.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik in een goede bui ben
Dit was je goede bui?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is dat ik in een goede bui ben
Klopt, zo nu en dan wel eensquote:
Zelfs datquote:
wanneer ik weer eens een woning heb moet je ook eens langskomen.. Varken wil graag dat je propjes voor dr gooitquote:
Ik vat post #254 wel op als een sneer.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
is goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer ik weer eens een woning heb moet je ook eens langskomen.. Varken wil graag dat je propjes voor dr gooit
Oh als hij gooit dan apporteert ze wel?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wanneer ik weer eens een woning heb moet je ook eens langskomen.. Varken wil graag dat je propjes voor dr gooit
Niets mis mee met van Döner houdenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vat post #254 wel op als een sneer.
Bij Kloon en mij iig wel.. Jou en roy moet ze blijkbaar nietquote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh als hij gooit dan apporteert ze wel?
Ze is nu 2.. en de dingen die ze nu sloopt zijn voornamelijk door lomp gedrag, maar ze is wel echt een heel stuk rustigerquote:Op zondag 29 juli 2012 14:11 schreef dawg het volgende:
[..]
is goed.
hoe oud is ze nu? sloopt ze nog steeds zoveel of valt wel mee? babe lijkt steeds wat rustiger te worden.
Ze was van de week niet echt enthousiast neequote:Op zondag 29 juli 2012 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij Kloon en mij iig wel.. Jou en roy moet ze blijkbaar niet
*vind ik leuk*quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even props voor Royco!!
Die man maakte vrijdag de fout om mij en GvsE uit te nodigen en wij zijn gewoon het hele weekend gebleven. Het is een wonder dat Roy nog geen touw en krukje heeft gepakt!!
Net ook niet hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze was van de week niet echt enthousiast nee
Ik denk dat hij gewoon niet weet hoe hij een strop moet knopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Die man maakte vrijdag de fout om mij en GvsE uit te nodigen en wij zijn gewoon het hele weekend gebleven. Het is een wonder dat Roy nog geen touw en krukje heeft gepakt!!
Hij zat wel op te scheppen dat ie dat wel kan!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon niet weet hoe hij een strop moet knopen.
Ik vermenigvuldig mij niet met fokkersquote:Op zondag 29 juli 2012 14:14 schreef dawg het volgende:
wauw. dit begint wel steeds meer inteelt te worden hier heh.
Ik kan het touw niet vinden, en geen balk hier die mijn gewicht kan houdenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
is niet veroordelend bedoeld maar ik krijg er stiekem wel een beetje kriebels van.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zat wel op te scheppen dat ie dat wel kan!
Dawg dat valt heus wel mee joh
En toch zie ik dat nog wel gaan gebeurenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vermenigvuldig mij niet met fokkers
Jij kijkt toe bedoel je?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik dat nog wel gaan gebeuren
Geen idee. Ik weet alleen dat ik nu spierpijn bij de buikspieren heb omdat vooral ik en GvsE ons eigen rot hebben gelachen van het weekend.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef dawg het volgende:
[..]
is niet veroordelend bedoeld maar ik krijg er stiekem wel een beetje kriebels van.
maar wellicht dat dat ook komt omdat ik fok anders benader dan jullie?
Nogmaals roy, het gaat niet gebeurenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zie ik dat nog wel gaan gebeuren
quote:
Nou, ik zag op het einde de tranen wel in zn ogen staanquote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik nu spierpijn bij de buikspieren heb omdat vooral ik en GvsE ons eigen rot hebben gelachen van het weekend.
Roy zat vooral te lachen als een boer met kiespijn
Ik was ook niet van plan om de vader te worden hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nogmaals roy, het gaat niet gebeuren
Das mooi. Ging m al helemaal niet wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om de vader te worden hoor
En over 2 weken doen we het nog eens dunnetjes overquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik zag op het einde de tranen wel in zn ogen staan
ik bedoelde niet te zeggen dat je niet met jullie kunt lachen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet alleen dat ik nu spierpijn bij de buikspieren heb omdat vooral ik en GvsE ons eigen rot hebben gelachen van het weekend.
Roy zat vooral te lachen als een boer met kiespijn
We hebben elkaar zelfs bij elkaars echte naam genoemdquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde niet te zeggen dat je niet met jullie kunt lachen hoor.
Oh ja, gladiool.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die firefly geval.
[..]
Hai dawg
[..]
Wonderbaarlijk inderdaad.
Roy zal dat niet met je eens zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde niet te zeggen dat je niet met jullie kunt lachen hoor.
Wat zeg jij van 29-8 tot 6-9?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En over 2 weken doen we het nog eens dunnetjes over
We waren niet welkom, de meet was verplaatst weet je nog?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En over 2 weken doen we het nog eens dunnetjes over
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben elkaar zelfs bij elkaars echte naam genoemd![]()
Behalve Roy dan!! Zijn koosnaampjes waren: homo, mietje, watje, internetheld, buddha enzquote:Op zondag 29 juli 2012 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
We hebben elkaar zelfs bij elkaars echte naam genoemd![]()
Ik durfde het haast ook niet enzoquote:
dat waren toch zn echte namen????quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve Roy dan!! Zijn koosnaampjes waren: homo, mietje, watje, internetheld, buddha enz
Geen idee of dat gaat lukkenquote:
nu ik erover nadenk ben jij de enige van deze reeks die mij ontmoet heeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik durfde het haast ook niet enzo
Mijn wraak komt nog welquote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve Roy dan!! Zijn koosnaampjes waren: homo, mietje, watje, internetheld, buddha enz
Die knallen ook zo lekker hard als je erop springt!quote:Op zondag 29 juli 2012 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn deze zakjes toch interessant!
Geloof niet dat ik enige vorm van angst voel nuquote:
Dat is.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat gaat lukken![]()
Ik zit met kind en hond he
whehequote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik enige vorm van angst voel nu
Goed zoquote:Op zondag 29 juli 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik enige vorm van angst voel nu
water.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!
Ik heb alleen drank in huis![]()
Ik heb dorst, bier is nu heus geen goed plan
Dat moment waarop GvsE zei: wow mijn evenbeeld zit hier gewoon naast me op de bank! Leuk dit!quote:
Bier is altijd een goed planquote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!
Ik heb nog 1 HJ en 2 speciaalbiertjes van WT. Die 2 ga ik bewaren tot een speciale gelegenheid!quote:
Geen winkel open daar?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 HJ en 2 speciaalbiertjes van WT. Die 2 ga ik bewaren tot een speciale gelegenheid!
Safari aanlengen met water?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!
Wat een eerquote:Op zondag 29 juli 2012 14:21 schreef dawg het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk ben jij de enige van deze reeks die mij ontmoet heeft.
noemden wij elkaar toen ook bij elkaars echte naam?
quote:
uhuhquote:
ik zag m wel even wit wegtrekken jaquote:Op zondag 29 juli 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat moment waarop GvsE zei: wow mijn evenbeeld zit hier gewoon naast me op de bank! Leuk dit!
Vanaf dat moment werd de angstige blik in Roy zn ogen steeds angstiger!
Daar neuken vissen inquote:
EN KIKKERS!!!quote:
Prachtig!quote:
Ze zijn zo leuk .. kijk eens wat ik net in mn achtertuin zag:quote:
Gewoon doenquote:Op zondag 29 juli 2012 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om ze te gaan houden als huisdier
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Dan zou ik ook een spin aanschaffen als ik jou was!
volgens mij was je toen afgeleid door elvis.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wat een eer
nee, ik noemde je meneer
Nee!quote:
Elvis.. Mijn heldquote:Op zondag 29 juli 2012 14:37 schreef dawg het volgende:
[..]
volgens mij was je toen afgeleid door elvis.
Komt goedquote:Op zondag 29 juli 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon doen![]()
Dan zou ik ook een spin aanschaffen als ik jou was!
nja, die kikker eet de spin toch wel op.quote:
Ik hou ze apartquote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, die kikker eet de spin toch wel op.
wil je 1000¤ hebben?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Elvis.. Mijn held
euhm.. zei je wat??
Ja, want inktquote:
Ik gooi die kikker bij die spin erinquote:
quote:
moet je roy even heel lief aankijken, misschien heb je wel geluk en is hij in een vrijgevige bui.quote:
niet meer vrees ikquote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je roy even heel lief aankijken, misschien heb je wel geluk en is hij in een vrijgevige bui.
En eenden dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Blaffende honden op tv. Mijn hond wordt helemaal gek opeens.
Het kreng is 11, dit heeft ze nog nooit gedaan
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:44 schreef dawg het volgende:
[..]
moet je roy even heel lief aankijken, misschien heb je wel geluk en is hij in een vrijgevige bui.
Nope.quote:
Nee, maar nadat we zn weekend zo enorm verpest hebben gunt ie me niks goeds meer vrees ikquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Paarden vindt ze ook niet zo leuk ontdekte ik toen er van de week een paard en wagen door de straat kwam
Ik gun je al het goeds hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar nadat we zn weekend zo enorm verpest hebben gunt ie me niks goeds meer vrees ik
Moet toch goed voor haar en zijn ego zijn dat zij de beste is, zou ik zeggen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef dawg het volgende:
Man vraagt de beste hoer in de tent en ziet zijn vrouw verschijnen
haha, hoezo wtf-moment.
ik geloof er niks van.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar nadat we zn weekend zo enorm verpest hebben gunt ie me niks goeds meer vrees ik
Goed gif, goed mes, goed graf enz?quote:
zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet toch goed voor haar en zijn ego zijn dat zij de beste is, zou ik zeggen.
Sure.. ik zou je bijna nog geloven ookquote:
Nja, hij kan er gratis van genieten en dan wil ie ervoor gaan betalen ook nogquote:Op zondag 29 juli 2012 14:46 schreef dawg het volgende:
Man vraagt de beste hoer in de tent en ziet zijn vrouw verschijnen
haha, hoezo wtf-moment.
Euhm.. Roy heeft op zn 1,2 persoons bankje geslapen omdat wij zn bed geclaimd haddden, en zn i pad, en zn bier en alles eigenlijk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |