Hier 4 muggen en nog 1 of 2 andere beestjes. Mja ik word toch nooit gestoken dus dat scheeltquote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef krullenbolletje het volgende:
er zitten twee vliegen in mijn kamer
Bats zequote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef krullenbolletje het volgende:
er zitten twee vliegen in mijn kamer
Ja maar ik heb een hoog plafond in mijn kamer waar ze allemaal rond vliegen dus ik kan er niet bijquote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 ?
ik heb er al 8 dood gemept hier ofzo en het zit nog steeds vol
Waarom zie ik jou eigenlijk nooit in de stad of ergens op straat of zo? Ik ben zo vaak in de stad.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
ik voel je man oke? ik snap je ik ben hier ik ben daar ik ben overal maar maak je geen zorgen je bent niet vergeten
Insert Southparkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn kut stinkt nooit mag ik hopen
stoel pakken danquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hoog plafond in mijn kamer waar ze allemaal rond vliegen dus ik kan er niet bij
iPhonequote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Snowbells het volgende:
Help ik ga nu op mijn iPhone FOK!en maar dat is een en al ellende omdat het druk is help
ben altijd in leyens/buytenweghquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou eigenlijk nooit in de stad of ergens op straat of zo? Ik ben zo vaak in de stad.
Ja, 300m verderop aan de overkant van de dijkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij woont zeker ook dicht bij een boerderij?
auto update ging nietquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Snowbells het volgende:
Help ik ga nu op mijn iPhone FOK!en maar dat is een en al ellende omdat het druk is help
Gewoon desktop blijven FOK!ken jwzquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Snowbells het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. Dan moet je meer water drinken man. Ik drink na bijna elke 2 of 3 biertjes wel water of cola of zo. Hoofdpijn vermijden en zo.quote:
Doe eens kamer opschonen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 ?
ik heb er al 8 dood gemept hier ofzo en het zit nog steeds vol![]()
ik op 30 meterquote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, 300m verderop aan de overkant van de dijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |