ben altijd in leyens/buytenweghquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zie ik jou eigenlijk nooit in de stad of ergens op straat of zo? Ik ben zo vaak in de stad.
Ja, 300m verderop aan de overkant van de dijkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij woont zeker ook dicht bij een boerderij?
auto update ging nietquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Snowbells het volgende:
Help ik ga nu op mijn iPhone FOK!en maar dat is een en al ellende omdat het druk is help
Gewoon desktop blijven FOK!ken jwzquote:Op zondag 29 juli 2012 00:24 schreef Snowbells het volgende:
Help ik ga nu op mijn iPhone FOK!en maar dat is een en al ellende omdat het druk is help
Dat heb ik ook wel eens. Dan moet je meer water drinken man. Ik drink na bijna elke 2 of 3 biertjes wel water of cola of zo. Hoofdpijn vermijden en zo.quote:
Doe eens kamer opschonen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
2 ?
ik heb er al 8 dood gemept hier ofzo en het zit nog steeds vol![]()
ik op 30 meterquote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ja, 300m verderop aan de overkant van de dijk
quote:
ik kan wel ff voor je controlerenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn kut stinkt nooit mag ik hopen
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik op 30 meter
nog erger dus, raampje open en gelijk vol met vliegen
Er was niks anders, was nog aan het werk ook in de zonquote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Dan moet je meer water drinken man. Ik drink na bijna elke 2 of 3 biertjes wel water of cola of zo. Hoofdpijn vermijden en zo.
Vandaag weinig zon gezien.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Er was niks anders, was nog aan het werk ook in de zon
zon
sowieso,quote:
Je weet dat een mobile devver in het topic zit?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef krullenbolletje het volgende:
Sowieso is FOK!en op je mobiel echt een ramp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |