Dat zeg ik toch ook. Maar ik maak wel veel meer mee hoor. ook buiten de trein/bus/amsterdam//zandvoort.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:33 schreef LovingMe het volgende:
Dat uitstapje naar buiten Zandvoort heeft wel indruk op je gemaakt hé
Zo jaloers op schenkstroop ja?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Reis voortaan niet meer met de trein. Jouw topics..![]()
De afgunst druipt van mn scherm af.
stop er dan ook eens mee na al die jaren van kut topicsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen mooie verhalatjes schrijven dat is altijd zo geweest.
Helaas geen optie, moet doorgaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:40 schreef dicklips het volgende:
[..]
stop er dan ook eens mee na al die jaren van kut topics
Best wel, je maakt soms wat mee. Laatst nog een neger die met tassen van mensen ging gooien in de trein, ook eens een neger die een oude vrouw uitschold omdat ze hem aansprak op zijn luidruchtige muziek (heb hartelijk gelachen) en laatst ruzie met twee mocro's omdat ze mij niet met rust lieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is ook vreselijk spannend; ook vrouwen maken namelijk veelvuldig gebruik van de trein.
spijtigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helaas geen optie, moet doorgaan.
?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:29 schreef Haasbeuntje het volgende:
Homos in trein leggen hun vieze voeten op hun vriendin.
Iets klopt niet?
Precies, zijn fanclubs eisen het.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Helaas geen optie, moet doorgaan.
Welkom. Dit is KLB, waar mensen klagen over wat ze maar willen. Aan je rechterzijde zie je ONZ, daar doet iedereen maar wat.quote:
en zelfs daar faalt hijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:48 schreef Pulzzar het volgende:
WTF is dit weer voor triest topic?
Ik denk dat TS gewoon gefrustreerd is. Hij weet al dat hij de concurentie tegenover hetero-mannen gaat verliezen, maar nu weet hij dat hij het zelfs moet afleggen tegen homo-mannen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Ze was mooi maar dr kop zit vol stront volgens mij.
zure gebruikerquote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Die homos bonen mekaar en niet meiden dus jaloers ben ik niet. Mijn klacht was eerder dat meiske dat van homos wel gore asociale dingen pikt "omdat het halve wijven zijn". Ze was mooi maar dr kop zit vol stront volgens mij.
Zure jij toch omdat ik niet jaloers ben op die twee homos in de trein?quote:
watquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zure jij toch omdat ik niet jaloers ben op die twee homos in de trein?
gaat het wel goed schenkquote:Op zondag 29 juli 2012 00:48 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zure jij toch omdat ik niet jaloers ben op die twee homos in de trein?
Waar maak je je dan druk om?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Die homos bonen mekaar en niet meiden dus jaloers ben ik niet. Mijn klacht was eerder dat meiske dat van homos wel gore asociale dingen pikt "omdat het halve wijven zijn". Ze was mooi maar dr kop zit vol stront volgens mij.
Schenk met een diepe zucht zeg ik dat dat met toestemming van die meiden is, anders zouden ze er wat van zeggen, de benen eraf gooien en noem het maar op.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:43 schreef Schenkstroop het volgende:
neequote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Schenk met een diepe zucht zeg ik dat dat met toestemming van die meiden is, anders zouden ze er wat van zeggen, de benen eraf gooien en noem het maar op.
Maak je er niet zo druk om - en nu komt de kern van het verhaal - die gasten zijn haar beste vriend(in) maar jij bent een potentiële partner, als jij je gedrag en uitstraling er maar op afstemt.
Denk je dat. Lees onderaan mijn bericht eens.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Schenk met een diepe zucht zeg ik dat dat met toestemming van die meiden is, anders zouden ze er wat van zeggen, de benen eraf gooien en noem het maar op.
Maak je er niet zo druk om - en nu komt de kern van het verhaal - die gasten zijn haar beste vriend(in) maar jij bent een potentiële partner, als jij je gedrag en uitstraling er maar op afstemt.
Dat heb ik gelezen mijn beste. Ik zal je vertellen, heb jij meisjes weleens samen gezien, dan doen ze ook dat soort dingen samen, niet omdat het iets seksueels is, nee dat hoort erbij, zo gaan (jonge) vrouwen - niet allemaal uiteraard - met elkaar om; vergelijk het met een stel maten die elkaar vriendschappelijk tegen de schouder stompen. Zo moet je het zien en niet anders, jij kijkt er met lust tegen aan ('dat wil ik ook') en op die manier ben je niet objectief en zie je iets seksueels.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Denk je dat. Lees onderaan mijn bericht eens.
Waar de fuck bemoeit Schenkstroop zich mee?quote:de klacht is dat tegenover haar twee vrienden van haar zaten...zette een van beiden zijn vieze harige brede potige mannenvoeten op de mooie damestas van dat meisje! Zat ie zelfs met dat hengsel te spelen tussen zijn tenen!!!
hij kijkt graag naar de voeten van andere mannenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoeit Schenkstroop zich mee?
Trollquote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef dicklips het volgende:
[..]
hij kijkt graag naar de voeten van andere mannen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |