Ik maakte afgelopen donderdag een uitstapje naar Zandvoort aan Zee en moest zodoende twee keer overstappen met de trein ja ja. En dan maak je wat mee als je Schenkstroop heet. Alles is nieuw en vreemd omdat anders 365d/j op zolder. In één overvolle trein moest ik noodgedwongen buiten de coupé zitten. Op zo'n eenzaam 'enkel-stoeltje' helemaal alleen bij het kleine raampje. Tegenover mij zat dan weer wel een leuk ogend meisje van zeg 23 jaar. Zij zag eruit als een type Brechtje Bouwmans (uit 40 dagen zonder seks) Maar dan vele malen mooier. Langer, slanker, rechte tanden, mooie benen, beter geporportioneerd in gezicht enzovoort. Echt heel mooi.
Maargoed de klacht is dat tegenover haar twee vrienden van haar zaten. Deze twee jongens waren van het type "hartsvriendin" want het waren waarschijnlijk twee homos (no pun). Homos vind ik absoluut niet erg. Whatever makes you happy. Wat ik wel vreemd vond en niet zoeer een klacht dan wel een beetje
raar, was hun gedrag. Op de wapperhandjes en
doen alsof je een vrouw bent na (oja meid, ja hahaha voeten en handen wapperen), zette een van beiden zijn vieze harige brede potige mannenvoeten op de mooie damestas van dat meisje! Zat ie zelfs met dat hengsel te spelen tussen zijn tenen!!!
Ja ik zat dus echt zo van wtf. En wat bleek dat meiske vond dat absoluut
niet erg alsof er niks was gebeurd. Vrouwke denk je dan niet helder ofso het blijft een man hoor met zn smerige harige voeten. Damn. Die gast mocht ook steeds aan haar gezicht komen (oh wat heb je mooi haar meid, heb je nu makup op, nee oh echt wat ben je mooi! *wapper wapper*). En hij mocht haar mooie benen insmeren met lotion

Ik had mijn SLR mee en wilde eigenlijk vragen of ik een foto van haar mocht maken. Maar had uiteindelijk geen durf. Heel jammer. Dus geen pics .
Oja die gast legde ook nogeens zijn voeten óp dat meisje en ging ie zo met zijn tenen wiebelen alsof ie een meisje was. Wat the fuck.. Je had erbij moeten zijn want dit kun je gewoon niet verzinnen...
[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 30-07-2012 03:39:35 (copycat wees op foutje) ]