en 4 uur in de duinen gewandeld..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
Scheiden, touwtje rukken op een foto, columns hier en daar, zingen in een gospel choir, etc, etc. Sonja is best wel actief voor iemand die ME/CVS heeft.
Maat 40? Dat vind ik moeilijk te geloven ...quote:
Dat geloof ik ook niet, of het was jeansmaat 40quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maat 40? Dat vind ik moeilijk te geloven ...![]()
Wandelen kan trouwens inderdaad wel voor extra energie zorgen. Al is het maar de vraag of ze echt ME heeft ...
Zingen in een gospelkoor doet ze niet meer omdat ze dr niet meer moeten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 21:12 schreef wizarddragon het volgende:
Scheiden, touwtje rukken op een foto, columns hier en daar, zingen in een gospel choir, etc, etc. Sonja is best wel actief voor iemand die ME/CVS heeft.
Kijk dit vind ik nou een een interessante quote. Ze hebben net een maand of 2, misschien 3 een relatie toch? Dat is de volop verliefde fase. En ze geeft zelf aan dat ze zich heel goed voelt, energie heeft, etc. Dus ik vind het apart dat zij zegt dat hij al dubbel en dwars bewezen heeft dat hij goed om kan gaan met haar ziekte.quote:Ik weet wel dat Pyke goed om kan gaan met mijn ziekte, dat heeft hij al dubbel en dwars bewezen
I agree! Maar mevrouw heeft geen ME, eerder een pathologisch lieg syndroom.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:29 schreef piglet het volgende:
[..]
Kijk dit vind ik nou een een interessante quote. Ze hebben net een maand of 2, misschien 3 een relatie toch? Dat is de volop verliefde fase. En ze geeft zelf aan dat ze zich heel goed voelt, energie heeft, etc. Dus ik vind het apart dat zij zegt dat hij al dubbel en dwars bewezen heeft dat hij goed om kan gaan met haar ziekte.
Een miraculeuze genezing van ME zou natuurlijk fantastisch zijn, maar ze kan net zo goed weer de hele winter op de bank liggen. En dan is het maar afwachten of Pyke daar nog steeds zo goed mee om kan gaan. Zelfs bij ware liefdes hakken dat soort dingen er behoorlijk in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |