Juist. Je mag de nieuwe vraag stellenquote:
Wist niet eens dat ze gevoetbald hebben. Wat was de uitslag ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:06 schreef Socios het volgende:
Wat was de enige wissel die Ajax deed in de wedstrijd Southampton FC - AFC Ajax afgelopen middag?
De uitslag was 0-1 (goal Özbiliz in tweede helft)quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:08 schreef tong80 het volgende:
Wist niet eens dat ze gevoetbald hebben. Wat was de uitslag ?
Klopt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik dacht 1 keer. 3-1 nederlaag tegen GVAV
Michel Valke ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Welke ex-speler van Sparta en PSV had maar een nier?
Een West-Duitser, een Joegoslaaf en een Nederlander.quote:
De laatste heb je fout. Veldspeler uit een latere periode.quote:
Die was linksachter. Deze speelde ook op het WK-78 en was erg snel.quote:
Roem is dus echt vergankelijk. Deze speler stond bekend om zijn humor. Beetje de Mario Been of Rene van der Gijp uit de jaren 70. Speelde drie EC-1 finales met Ajax. Twee WK-finales met het Nederlands elftal. Geen kleine jongen dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik weet het niet. Pure gok: Barry Hulshoff?
*KICK*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste europees voetballer van het jaar ? Brit
Hoe vaak was een Nederlander europees voetballer van het jaar ? Drie verschillende spelers
Wie was de eerste niet-europeaan die voetballer van het jaar werd ? Afrikaan
Wie is de enige doelman die europees voetballer van het jaar werd ? Jaren 60
Wie is de enige Italiaan die voetballer van het jaar werd ? AC Milan
In 1994 was Romario de beste speler. Maar wie werd er voetballer van het jaar ? Barcelona
*UP*quote:Op donderdag 2 augustus 2012 15:01 schreef tong80 het volgende:
Wie was de eerste europees voetballer van het jaar ? S.....M.....
Hoe vaak was een Nederlander europees voetballer van het jaar ?
Wie was de eerste niet-europeaan die voetballer van het jaar werd ? G.....W.....
Wie is de enige doelman die europees voetballer van het jaar werd ? L.....Y.....
Wie is de enige Italiaan die voetballer van het jaar werd ? G.....R.....
In 1994 was Romario de beste speler. Maar wie werd er voetballer van het jaar ? R.....S.....
Goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:44 schreef arie_bc het volgende:
Hoe vaak was een Nederlander europees voetballer van het jaar ? van Basten, Cruijff, Gullit, geen idee of er nog meer zijn en hoe vaak deze het zijn geworden. Ik gok op 8? Bijna goed.
Wie was de eerste niet-europeaan die voetballer van het jaar werd ? George Weah Goed.
Wie is de enige doelman die europees voetballer van het jaar werd ? Yashin? Goed.
Nu de Engelse legende nog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef arie_bc het volgende:
7 maal?
Stoichkov?
Alleen de eerste europees voetballer van het jaar geen idee :S
Het was een rechtsbuiten. Speelde tot zijn 53ste betaald voetbal. Sir St...Ma....quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef arie_bc het volgende:
Uit die tijd ken ik alleen wat namen van Real Madrid
Puskas, di Stefano, Gento, Santa Maria, Koppa, Gordillo, Hugo Sanchez, Camacho, Butraqueno, Juanito, Salinas, Michel ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef arie_bc het volgende:
Als het goed is de vraag:
Real Madrid kende twee periodes waar hun team de Galacticos werden/worden genoemd.
In beide periode werden er 7 spelers aangewezen als de 'Galacticos".
Noem deze 14 spelers
Voor mij dus moeilijker.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:22 schreef arie_bc het volgende:
Uit de eerste galacticos nu 6 goed, tweede galacticos is makkelijker want die is nu
Is zo stom alsof ik niet op de naamk van Cruijff kom. Ik mis nog een grootheid. iddquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:25 schreef arie_bc het volgende:
De zevende van de eerste periode is pas recent gestopt trouwens
Je kijkt helemaal geen voetbal meer?quote:
Is het Zarraga ? Die is recent overleden. Mar heb ik geen topic over geopend geloof ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Je kijkt helemaal geen voetbal meer?
En de zevende van het eerste rijtje heb je vorige week nog een topic over geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |