so?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Het is i.i.g. wel bekend welke functies op welke toestellen beschikbaar zijn.
Zo is Turn-to-Turn-navigatie en 3D zelfs op de iPhone 4 al weggelaten.
Was ik ook niet van plan.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je er blij mee bent zou ik dat zeker niet doen
Het gaat er ook niet om of de 3GS goed is ja of te nee, het gaat er om dat dit toestel nauwelijks ondersteund wordt terwijl meneer FGHJTKnv dat wel claimt.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef Fritessaus het volgende:
Maar je kunt wel een wallpaper instellen op de 3GS in iOS6... Dat kan namelijk al sinds iOS4. De iPhone 3G kreeg inderdaad geen wallpaper functionaliteit in iOS4.
Maar nu nog een 3GS kopen is dom, die begint nu echt antiek te worden. Ik ben dol op Apple maar een 3GS zal ik niemand aanraden.
Sja, dat is jammer maar je krijgt tenminste wel de update. Dat geeft je het voordeel dat je in elk geval de nieuwste apps nog kunt draaien op je toestel.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Het is i.i.g. wel bekend welke functies op welke toestellen beschikbaar zijn.
Zo is Turn-to-Turn-navigatie en 3D zelfs op de iPhone 4 al weggelaten.
Het is wel de vraag in hoeverre dit nog een aangename gebruikerservaring geeft.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Sja, dat is jammer maar je krijgt tenminste wel de update. Dat geeft je het voordeel dat je in elk geval de nieuwste apps nog kunt draaien op je toestel.
je kunt het meest up-to-date-e volledig gepatchte ios erop draaien. dat je dan niet alle nieuwe features kan draaien met een toestel wat 4 jaar geleden ofzo werd geïntroduceerd - who cares.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of de 3GS goed is ja of te nee, het gaat er om dat dit toestel nauwelijks ondersteund wordt terwijl meneer FGHJTKnv dat wel claimt.
Apps gaan doorgaans nog prima qua snelheid, als de developer maar een beetje netjes z'n werk doet.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is wel de vraag in hoeverre dit nog een aangename gebruikerservaring geeft.
je hebt het over compleet nieuwe functionaliteit die bepaalde hardware eisen heeft om lekker te kunnen draaien. bij android heb je vaak zelfs de optie niet om te upgraden naar het nieuwe - gepatchte - os en moet je op een oud os blijven zitten met alle risico's van dien.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
"Apple ondersteunt een heleboel en Android niet!"
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
komt tie weer met geld reden aanzettenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sommige mensen willen gewoon een toestel wat werkt, kan bellen, apps kan draaien (games ed) en goed browse-ed. maar ja als je een lelijkere gui erop wilt kunnen zetten en allerlei dingen wilt customizen die in de praktijk nauwelijks meerwaarde hebben moet je zeker android nemenis goedkoper ook (wat natuurlijk voor veel mensen sowieso de hoofdreden is om android te kopen)
Temple Run werkt niet op 2.2/2.3. Boo-fucking-booh.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja inderdaad, poster snapt niet dat hiermee juist Apple word afgezekenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:47 schreef Quannum het volgende:
[..]
Temple Run werkt niet op 2.2/2.3. Boo-fucking-booh.
Te veel keuzes in Android phones.![]()
Instagram --->
Juist het weglaten van features die anders een te grote aanslag zouden zijn op een oude telefoon zorgt voor een betere gebruikservaring. Anders kunnen de Fandroids weer gaan kankeren op een verminderde acculevensduurquote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het is wel de vraag in hoeverre dit nog een aangename gebruikerservaring geeft.
Ik durf te wedden dat je dat ding nog nooit in je handen hebt gehad.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:17 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Een One V aan proberen te smeren.Traag bakding en afschuwelijk lelijk.
joh als jij liever een lada rijdt met 500 pk dan een mercedes met 350 pk prima. specgeilersquote:Op zondag 29 juli 2012 11:55 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je dat ding nog nooit in je handen hebt gehad.![]()
![]()
Nee dan een iPhone met zeer slechte specs vergeleken met de concurrenten voor bijna 2x zoveel geld.
Alsof dat te vergelijken valt.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
joh als jij liever een lada rijdt met 500 pk dan een mercedes met 350 pk prima. specgeilers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |