Inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nee je kunt ook blijven steken bij de versie waarmee je de foon kreeg.
waarmee je nog meer security issues aan je broek hebt dan de standaard android toestellen al hebben.quote:
En daar is niets mis mee. Mijn HTC Desire S draait nog altijd lekker op Android 2.3.7 (wel een custom ROM, maar laten we het TS niet te moeilijk maken).quote:Op zondag 29 juli 2012 10:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee je kunt ook blijven steken bij de versie waarmee je de foon kreeg.
Met wat normaal gebruik (zonder gekke dingen te doen) moet je het wel héél bont maken wil je malware op je toestel krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarmee je nog meer security issues aan je broek hebt dan de standaard android toestellen al hebben.
Noem er is 1 dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
waarmee je nog meer security issues aan je broek hebt dan de standaard android toestellen al hebben.
Nee, een iPhone dan, hij valt één keer en je kunt de hele buitenkant (laten) vervangen voor veel teveel geld...quote:
http://bit.ly/N4MpPcquote:Op zondag 29 juli 2012 10:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=android+security+issues
Daarom HTC. Aluminiumquote:Op zondag 29 juli 2012 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, een iPhone dan, hij valt één keer en je kunt de hele buitenkant (laten) vervangen voor veel teveel geld...
apple heeft er een stuk minder last van. minder softwareversies en veeeeeeel minder devices te ondersteunen is keiharde profit op dit gebiedquote:Op zondag 29 juli 2012 10:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
http://bit.ly/N4MpPc
Beide OS'en hebben zo hun problemen, ga nu a.u.b. niet doen alsof iOS helemaal vrij van malware is.
Mac OS is dat ook niet, i.t.t. wat vaak wordt beweerd.
[..]
Minder, ja. Klopt. Maar ga ik dan ook aan iedereen MacOS aanraden omdat die dat ook 'minder' heeft?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
apple heeft er een stuk minder last van. minder softwareversies en veeeeeeel minder devices te ondersteunen is keiharde profit op dit gebied
het hoofdargument was dat iphone gewoon werkt, en android voor kutnerdjes is. dat blijft gewoon staan.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:48 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Minder, ja. Klopt. Maar ga ik dan ook aan iedereen MacOS aanraden omdat die dat ook 'minder' heeft?
Het gaat uiteindelijk gewoon om de gebruiker die moet opletten wat 'ie doet. Bij Android, bij iOS, bij Windows of bij Mac.
Nee, want zelfs mijn moeder (50-plusser) kan met Android overweg. En zij weet nog niet eens hoe ze een computer fatsoenlijk moet gebruiken.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het hoofdargument was dat iphone gewoon werkt, en android voor kutnerdjes is. dat blijft gewoon staan.
Je bent dus uitgeluld.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=android+security+issues
Wat een originele actiequote:Op zondag 29 juli 2012 11:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt het over de android fanboys nu lijkt me duidelijk
Ik stel je gewoon een vraag en jij komt met google dus kennelijk heb je geen antwoord op een gewone vraag.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
je hebt het over de android fanboys nu lijkt me duidelijk
argument op het argument dat je moeder heet?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Wat een originele actie
Wat dacht je van mijn reactie? Heb je al argumenten bij elkaar gesprokkeld?
het is common knowledge. je googled het maar lekker. en denk eens na, android op 100 toestellen, waar de bulk ouwe ongepatchte versies draait omdat de maker geen updates uitbrengt.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:04 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Ik stel je gewoon een vraag en jij komt met google dus kennelijk heb je geen antwoord op een gewone vraag.
Als je geen volwassen discussie wil voeren en te star bent om toe te geven dat iOS écht niet zoveel van Android verschilt, beschouw ik deze discussie als gesloten.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
argument op het argument dat je moeder heet?
wat jij beschouwt zal mij mijn reet roesten. kusjequote:Op zondag 29 juli 2012 11:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je geen volwassen discussie wil voeren en te star bent om toe te geven dat iOS écht niet zoveel van Android verschilt, beschouw ik deze discussie als gesloten.
En gewonnen door mij
Heb je daar dan een bron van? Cijfermateriaal o.i.d.?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is common knowledge. je googled het maar lekker. en denk eens na, android op 100 toestellen, waar de bulk ouwe ongepatchte versies draait omdat de maker geen updates uitbrengt.
Wat een lekker luchtige reactie op deze wonderschone zondagmorgenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:08 schreef Quannum het volgende:
Wat een leuke en originele discussie!![]()
Ik zeg: Xbox. En friet.
Ik hoef niks te winnen maar verder sluit ik me aan bij J.Appleseed.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
het is common knowledge. je googled het maar lekker. en denk eens na, android op 100 toestellen, waar de bulk ouwe ongepatchte versies draait omdat de maker geen updates uitbrengt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |