Dank u.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo door jouw schuld? Het is haar eigen schuld dat ze niet gewoon gaat sporten en gezond gaat eten. Nee, in plaats daarvan gaat ze (volgens jou) dan een bak ijs opvreten. Nou lekker hoor, als ik dat had gedaan had ik ook nooit zo'n lichaam gehad als nu.

Pics van je lichaamquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo door jouw schuld? Het is haar eigen schuld dat ze niet gewoon gaat sporten en gezond gaat eten. Nee, in plaats daarvan gaat ze (volgens jou) dan een bak ijs opvreten. Nou lekker hoor, als ik dat had gedaan had ik ook nooit zo'n lichaam gehad als nu.

Ik ken haar niet. Apart dat ze zich bezig houd met een of ander obscuur forum op het internet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar wat zeuren jullie nou? Ze is toch gewoon een gezellige dikkerd geworden? Of heeft ze er zelf soms problemen mee dat ze er niet meer zo uitziet als vroeger?

Ik denk niet dat ze echt een gezellige dikkerd is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar wat zeuren jullie nou? Ze is toch gewoon een gezellige dikkerd geworden? Of heeft ze er zelf soms problemen mee dat ze er niet meer zo uitziet als vroeger?
van augustus 2011quote:Voormalig TMF-dj Silva naar psychiater
Ooit, toen TMF nog groot was en je via die zender kon doorbreken naar de grotere tv-stations, toen was Sonja Silva een BN-er. Nu is de oud-presentatrice ziek. Geveld door de vermoeidheidsziekte ME/CVS is ze niet in staat te werken. Ze moet zelfs naar de psychiater.
Ze moet naar de gekkendokter om haar ziektewetuitkering te behouden, maar daar zit zij zelf helemaal niet op te wachten. ''Ik ben toch niet gek'', zegt ze deze week tegen weekblad Story.
''Maar kennelijk denken ze dat het tussen mijn oren zit. Alsof ik me zo wil voelen?! Ik zou niets liever willen dan vol energie zitten, zodat ik veel leuke dingen met mijn zoontje Damian kan ondernemen en weer kan werken."
In maart van dit jaar werd bekend dat Silva leidt aan de vermoeidheidsziekte. "Ik ben heel boos, omdat er zo weinig bekend is over deze slopende ziekte", liet ze toen weten. "Ik ga me zo hard inzetten om deze ziekte wereldwijd meer een gezicht te geven. Het is zo heftig, pijnlijk en eenzaam."

Website van het jaar in 2010 jwzquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:58 schreef Novacek het volgende:
een of ander obscuur forum op het internet.

In Nederland.. een marginaal landje..quote:

quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:56 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHA
Ik moest lachen.
Kijk, vooralsnog was dit topic geen plek om over het mens te roddelen; Ik uitte gewoon mijn klacht (nog steeds een klacht, trouwens) dat zo'n verlepte celeb, zoals je het zelf zegt, de macht heeft om een 'raar roddelforum' het zwijgen te laten opleggen. Dat vind ik zelfs labiel, zelfs voor haar doen.

Misschien eventjes Renee Vervoorn bellen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef Pulzzar het volgende:
Lijkt me niet makkelijk voor haar om te zien dat haar collega's zoals Tooske, Sylvie, Bridget en zelfs Sylvana nog steeds redelijk succesvol zijn, terwijl zijzelf door bijna iedereen is vergeten.

Die was getrouwd met een meesteroplichter.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:09 schreef Khaleesi het volgende:
Misschien eventjes Renee Vervoorn bellen.
Renee wie?

Oei! Dit wist ik niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:00 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze echt een gezellige dikkerd is.
[..]
van augustus 2011
http://www.spitsnieuws.nl/archives/entertainment/2011/08/voormalig-tmf-dj-silva-naar-psychiater

http://www.nu.nl/achterkl(...)a-zong-bruiloft.htmlquote:Nieuwe man Sonja Silva zong op haar bruiloft
AMSTERDAM - Sonja Silva (35) kende haar nieuwe vriend al toen zij in januari in het huwelijk trad. De 5 jaar jongere Pyke Pos, bekend van X Factor 2011, heeft zelfs gezongen voor het bruidspaar.
''Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd”, vertelt Silva's ex Declan Vermaat in De Telegraaf.
De voormalige TMF-vj en playmate heeft een scheiding aangevraagd. Silva beweert dat Vermaat een maand voor het jawoord vreemdging. Vermaat ontkent dit.
"Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig."
Dankbaar
Vermaat vervolgt: "Eigenlijk ben ik Pyke dankbaar. Anders had ik nu nog steeds in die rare droomwereld geleefd. Ik probeer alles weer op orde te krijgen, maar haar gemis is slechts een kleine leegte. Vooral nu ik weet hoe Sonja echt in elkaar zit. Het missen van mijn kinderen was veel moeilijker. Nu zie ik ze om het weekend en kan ik weer echt vader zijn. Dat ik mijn leven terug heb, maakt me erg gelukkig."
Silva wil niet in details treden in de krant. ''Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Silva dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pos kreeg.

Je schuift me uitspraken aan die ik helemaal niet maak, stomme doos. Ik klaag omdat dat stomme wijf met nul bekendheid dingen kan laten verdwijnen op FOK!. Geen klacht tegen FOK!, geen zorgen over censuur what so ever, mijn klacht is alleen dat zij denkt zoveel de touwtjes in handen te hebben terwijl ze gewoon een mislukte nep-celeb is. En hou nu maar gewoon je mond tegen me.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:04 schreef rosepetals het volgende:
[..]!
Ik vind dit labiel van jou, beetje topics aanmaken omdat je je zorgen maakt dat er censuur is op FOK! Nou oeehhh

Haha dus je voelt je gewoon minderwaardig aan Sonja omdat ze meer power heeft? Shit is uit de mouw.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je schuift me uitspraken aan die ik helemaal niet maak, stomme doos. Ik klaag omdat dat stomme wijf met nul bekendheid dingen kan laten verdwijnen op FOK!. Geen klacht tegen FOK!, geen zorgen over censuur what so ever, mijn klacht is alleen dat zij denkt zoveel de touwtjes in handen te hebben terwijl ze gewoon een mislukte nep-celeb is. En hou nu maar gewoon je mond tegen me.

Maar die houdt wel van dikkerdjes dus...quote:Op zondag 29 juli 2012 00:16 schreef jcdragon het volgende:
Meer recent.
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)a-zong-bruiloft.html
Haar nieuwe liefde:
[ afbeelding ]

Ook die uitspraak ontlok je me terwijl ik dat helemaal niet zeg... Hou even op met trollen of leer lezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Haha dus je voelt je gewoon minderwaardig aan Sonja omdat ze meer power heeft? Shit is uit de mouw.![]()
Nou je hebt haar wel mooi een poepie laten ruiken, met je topic.![]()

Ja of bespreek deze shit voortaan met je sex and the city vriendinnetjes.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ook die uitspraak ontlok je me terwijl ik dat helemaal niet zeg... Hou even op met trollen of leer lezen.

Nee Sonja, ik laat je mijn topic niet ontnemen. Ga lekker ergens anders labiel wezen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:28 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja of bespreek deze shit voortaan met je sex and the city vriendinnetjes.

Omg je bent echt ziekquote:Op zondag 29 juli 2012 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee Sonja, ik laat je mijn topic niet ontnemen. Ga lekker ergens anders labiel wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |