Laat eens zien dan.quote:
Ik kijk niet eens naar RTL Boulevard, mutsquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:21 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, maar als ik dat wel was zou dat altijd nog minder erg zijn als een hetero man die naar RTL boulevard kijkt
We geloven je wel.. Relax. Je bent vast heel mannelijk, het is echt niet raar dat je graag roddelt over celebs en dat je GTST kijkt.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens naar RTL Boulevard, muts
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal kids van de nineties ofzo?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
We geloven je wel.. Relax. Je bent vast heel mannelijk, het is echt niet raar dat je graag roddelt over celebs en dat je GTST kijkt.Je bent vast gewoon heel erg in touch met je vrouwelijke kant, moet kunnen.
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal kids van de nineties ofzo?
En jullie peuters kunnen niet naar jullie eigen internet? Wij waren hier eerst.quote:
Oh, ik heb de begin vroege jaren van TMF meegemaakt. Ook nog The Boxquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
En jullie peuters kunnen niet naar jullie eigen internet? Wij waren hier eerst.
Kom op, als je de beginjaren van TMF niet hebt meegemaakt heb je gewoon geen jeugd gehad. Kun je d'r net zogoed meteen mee ophouden.
Yorin!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef nietzman het volgende:
HA!
Zie net op d'r wiki dat ze na TMF hier aan de slag ging.
[ afbeelding ]
Dat gefaalde experiment was ik ook alweer vergeten.
ff correctiequote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:33 schreef rosepetals het volgende:
[..]
We geloven je wel.. Relax. Je bent vast heel mannelijk, het is echt niet raar dat je graag roddelt over celebs en dat je GTST kijkt.Je bent vast gewoon heel erg in touch met je vrouwelijke verkeerde kant, moet kunnen.
The Box en beginjaren TMF lagen echt niet parallel hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, ik heb de begin vroege jaren van TMF meegemaakt. Ook nog The Box
Alleen wist ik niet wie dit vrouwmensch was
Kan best. Misschien herinner ik me dat mens gewoon niet meerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
The Box en beginjaren TMF lagen echt niet parallel hoor...
Als je de Box hebt gezien heb je Sonja ook nog wel bezig gezien...
Ik hou er niet van en ik ben geen homoquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
ff correctie
De meeste vrouwen die ik ken houden ook niet van RTL Boulevard en GTST. Degenen die ik ken die ervan houden, zijn homo's en korte pittige kapsels.
quote:Vindt u het zonde om uw broodrestanten weg te gooien? Voer het in ieder geval niet aan de eendjes. Hoe goed het ook bedoeld is, de eend is er niet bij gebaat. Integendeel; hij wordt er lui, dik en ziek van. Bovendien leidt het tot vermindering van de waterkwaliteit met alle negatieve gevolgen van dien.
In het water kunnen eenden en andere watervogels zelf voldoende natuurlijk voedsel vinden. Het is dus niet nodig om ze brood en andere voedselresten te voeren. Ze kunnen er zelfs dood van gaan. Door het voeren, gaan de dieren zelf niet meer op zoek naar voedsel. Hierdoor krijgen ze minder beweging en worden ze lui, dik en ziek. Ook zijn brood en andere voedselresten voor eenden en watervogels ongezond. Een groot deel van de dieren sterft vroegtijdig omdat ze ziek of te dik zijn of een tekort aan vitaminen, kalk en mineralen hebben. Normaal kan een eend 29 jaar worden, maar de meeste stadseenden die regelmatig gevoerd worden, worden niet ouder dan twee jaar.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Schande dat dit van jou komt Arnie. Je hield niet van dik zei je.
Daphne, Bridget & Sylvanaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:35 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik weet de allereerste VJ's nog: Fabiënne, Bridget, Isabelle en Sylvana. Daarna werd de muziek die op TMF gedraaid werd steeds kutter en ging ik minder kijken.
Die Sonja Silva heb ik gewoon nooit als VJ gezien.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Daphne, Bridget & Sylvana![]()
[ afbeelding ]
Wie was Sonja Silva ook alweer ?
Iemand heeft Sonja teveel brood gevoederd denk ik zo....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Schande dat dit van jou komt Arnie. Je hield niet van dik zei je.
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef Pulzzar het volgende:
Ga zelf eenden voeren, man!
Doe je iets nuttigers dan roddelen over verlepte celebs. Die Sonja Silva zit door jouw schuld huilend op de bank een bak ijs weg te vreten. Door jouw schuld wordt ze weer een stukje dikker en afstotelijker.
Hoezo door jouw schuld? Het is haar eigen schuld dat ze niet gewoon gaat sporten en gezond gaat eten. Nee, in plaats daarvan gaat ze (volgens jou) dan een bak ijs opvreten. Nou lekker hoor, als ik dat had gedaan had ik ook nooit zo'n lichaam gehad als nu.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:55 schreef Pulzzar het volgende:
Ga zelf eenden voeren, man!
Doe je iets nuttigers dan roddelen over verlepte celebs. Die Sonja Silva zit door jouw schuld huilend op de bank een bak ijs weg te vreten. Door jouw schuld wordt ze weer een stukje dikker en afstotelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |