Hihi jij bent oud, toen was ik nog maar zeven.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:37 schreef Khaleesi het volgende:
Tien jaar geleden was ze echt super rullevant hoor...
dafuq.... tien jaar geleden al weer.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och gossie, wat goed en leuk en ge-eemansipeert van Sonjaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Maartel het volgende:
Kijk Sonja even onder de indruk zijn..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef Gary_Oak het volgende:
Aan de digitale schandpaal met die vetzeug!
nog steeds hotquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:52 schreef Maartel het volgende:
Kijk Sonja even onder de indruk zijn..
[ afbeelding ]
Volgens mij is Arnie keihard afgewezen door Sonja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
aaaaah Arnie![]()
je moet niet zo haten
Mag ik effe lachen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Volgens mij is Arnie keihard afgewezen door Sonja.
Zo gedraagt hij zich inderdaad wel jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:03 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Volgens mij is Arnie keihard afgewezen door Sonja.
Dan verwijder je die posts toch gewoon? Niet het hele topic ...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Pharkus het volgende:
Oh en die 'brief' was een pm aan mij die ik aan de FA's heb overlegd, zoveel spannends stond er niet in. En in dat topic werden best uitspraken gedaan die over het randje heen zaten.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zo gedraagt hij zich inderdaad wel ja
Zeg trolletjes, jullie hebben je gedachte wel duidelijkgemaakt, niet?quote:
Nou, dat ben ik alvast niet. Wat ben jij dan, een potje wat graag geniet van Shownieuws?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef rosepetals het volgende:
Arnie is toch een hommotje dat graag naar RTL boulevard kijkt
Hij is nu filmmaker.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef rosepetals het volgende:
Hij lijkt eerder op een zwerver met die vieze baard.quote:
Nee, maar als ik dat wel was zou dat altijd nog minder erg zijn als een hetero man die naar RTL boulevard kijktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat ben jij dan, een potje wat graag geniet van Shownieuws?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:15 schreef rosepetals het volgende:
Oh die is qua looks wel bergafwaarts gegaan. Vroeger zag hij er nog best 'te doen' uitquote:
stuur hem een dm en zeg het hem, maar dat durf je zeker niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:25 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
sowieso dat danny daarvoor zwichthij doet alsof hij dikke pimp is maar ondertussen mietje
Zijn jullie allemaal kids van de nineties ofzo?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:18 schreef J.Appleseed het volgende:
Sorry, maar wie de neuk is Sonja Silva?
al gedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:26 schreef dicklips het volgende:
[..]
stuur hem een dm en zeg het hem, maar dat durf je zeker niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |