Hahaha jezusquote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef QEX het volgende:
[..]
Hij zou bijvoorbeeld niet zijn ogen dicht kunnen houden/licht uit laten en dan bedenken dat ie het met een supermodel doet ??? maar idd andere discussie
Dat valt niet uit te leggen. Stel dat de lelijke bostroll de beste blowjob geeft in de wereld, vergoed dat wel een hoop zeg maar. En aangezien mannen altijd open staan voor een goede pijpbeurt/neukbeurt is het niet zo lastig voor een lelijke vrouw om sex te krijgenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hoe. Leg me uit. Ik krijg ook geen tintelingen van een hele lelijke kerel.
Een mooie kerel die er niets van bakt heb je dus liever dan een minder mooie man die je naar de zevende hemel voert???quote:Op zondag 29 juli 2012 13:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Hoe. Leg me uit. Ik krijg ook geen tintelingen van een hele lelijke kerel.
Dat komt omdat jij de eerste stap nooit neemt, omdat je bang bent afgewezen te worden. En dus laat je het maar aan de mannen over om dat risico te nemen. Komt erg volwassen over.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef lieff5 het volgende:
Ja, ik ben bang om hem te vertellen dat ik hem wel leuk vind omdat hij nu ook met andere meiden date en misschien is afgeknapt op mijn dates. En wat hij ook nog meer denkt.
Ik wil gewoon niet afgewezen worden, misschien moeilijk te volgen maar dat wil ik gewoon niet. Geen zin om mij verdrietig te voelen ofzo. En weet ook niet echt hoe ik het moet brengen, heb het nog nooit gedaan omdat het nooit hoefde. Jongens nemen altijd de eerste stap.
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:30 schreef lieff5 het volgende:
Dit gaat vast raar klinken maar wij hebben geeneens seks gehad tot nu toe. Wel gezoend enzo, maar geen seks. Terwijl er wel een hele fijne spanning tussen ons hangt, net alsof hij zich inhoud ofzo.
Want hij nam geen initiatief en dat kan jij natuurlijk niet. Dat ligt aan hem.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:02 schreef lieff5 het volgende:
Ik weet niet waarom wij geen seks hebben gehad. Dat ligt in ieder geval aan hem.
Want de man moet altijd als eerste zichzelf tonen en jou de affectie geven waar je zo naar verlangt, zonder dat jij jezelf daarvoor hoeft te openen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef lieff5 het volgende:
Trots, ja, ik vind het heel erg laag om te zeggen dat ik jaloers ben. Triest bijna. Ik wil liever overkomen dat het mij niet zoveel kan schelen. Hij zei ook eens: soms heb ik het gevoel dat je volledig schijt aan mij hebt. En dat wil ik ook, ik wil niet laten merken dat ik hem heel leuk vind. Dan word ik sneller gekwetst. En ik ben gewoon bang dat hij mij hard gaat afwijzen en mij onzeker maakt.
Dat zei ze niet, ze had het over afzichtelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef QEX het volgende:
[..]
Een mooie kerel die er niets van bakt heb je dus liever dan een minder mooie man die je naar de zevende hemel voert???
Seks krijgen voor lelijke vrouwen is heel makkelijk, zie je ook altijd tijdens uitgaan. Maar das soort zoekt soort. Maar kan me niet echt voorstellen dat je het kan doen met iemand die je afzichtelijk vindt.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat valt niet uit te leggen. Stel dat de lelijke bostroll de beste blowjob geeft in de wereld, vergoed dat wel een hoop zeg maar. En aangezien mannen altijd open staan voor een goede pijpbeurt/neukbeurt is het niet zo lastig voor een lelijke vrouw om sex te krijgen
Daarom zeg ik, het valt niet uit te leggen aan het vrouwenvolkquote:Op zondag 29 juli 2012 13:21 schreef Volgut het volgende:
[..]
Seks krijgen voor lelijke vrouwen is heel makkelijk, zie je ook altijd tijdens uitgaan. Maar das soort zoekt soort. Maar kan me niet echt voorstellen dat je het kan doen met iemand die je afzichtelijk vindt.Maar mannen zijn dus anders op dat gebied. Ik zou niet gebeft willen worden door een heel lelijk iemand, al is het nog zo goed. ;')
Ik begrijp het prima vanuit jullie standpunt, niet generaliserenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het valt niet uit te leggen aan het vrouwenvolk
Ok afzichtelijk. nou ja, zou geld een beetje kunnen helpen? (genoeg mooie vrouwen die met lelijkerds getrouwd zijn die (toevallig?) veel geld hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zei ze niet, ze had het over afzichtelijk
Ik hoop niet dat alle kerels zo zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is een hele biologie les
Nee bij de meeste vrouwen is meer nodig dan een lul, bij de meeste mannen is een toegankelijk nat kutje al voldoende, sorry voor de platte taal maar ik kan het niet anders uitleggen
Juist, ook dat nogquote:Op zondag 29 juli 2012 13:23 schreef QEX het volgende:
[..]
Ok afzichtelijk. nou ja, zou geld een beetje kunnen helpen? (genoeg mooie vrouwen die met lelijkerds getrouwd zijn die (toevallig?) veel geld hebben.
Neuken?quote:Op zondag 29 juli 2012 13:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima vanuit jullie standpunt, niet generaliseren
Ik denk wel meer dan je hoopt, maar er zijn er ook nog die er niet aan toe geven en wel gaan voor emoties en gevoelensquote:
Niet te volgen idd. Zeer vreemd iets.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, het valt niet uit te leggen aan het vrouwenvolk
Zeg ik ben niet onzekerquote:
Eten.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:25 schreef QEX het volgende:
Het is waar mannen denken maar aan een ding....
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ik ben geen mooie man, dus dat komt goed uit!
En bierquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef Atemno het volgende:
. Zorg ervoor dat jij geen man nodig hebt, maar dat mannen denken dat ze jou nodig hebben.Alstublieft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |